תוכן שיווקי

השירות ההיברידי של פרטנר עסקים שמפשט את חיי הארגון

תקשורת ו-IT ממקור אחד ובחשבונית אחת - פרטנר עסקים מטפלת בשורש כאבי הראש של ארגונים ומציעה ייעוץ, תמיכה וליווי מקצועי, כולל נוכחות קבועה באתר הלקוח - הן ברשתות התקשורת והן בציוד המחשוב

17/12/2025 15:09
תומר דניאל, מנהל מחלקת הפיתוח העסקי בחטיבת הלקוחות העסקיים של פרטנר.

כתב: גיא רונן, בשיתוף פרטנר עסקים.

אם תשאלו כל עסק – קטן, בינוני או גדול – מהם כאבי הראש שלו שחוזרים על עצמם ביום יום, תקבלו כמעט תמיד שתי תשובות: רשתות התקשורת וציוד ה-IT. החל מבחירת החומרה והנתבים, דרך הפריסה, החיבור והאבטחה, ועד לעדכוני הגרסה, השדרוגים והתיקונים הבלתי פוסקים.

מדובר במעמסה קבועה. גם בארגון גדול זה אתגר לא פשוט, ועל אחת כמה וכמה בעסקים בינוניים וקטנים. העסקה ישירה של אנשי תקשורת ו-IT פשוט אינה ריאלית, ולמעשה גם לא נדרשת. בעידן השירותים המנוהלים, אפשר ליהנות מתפעול מלא בלי לנהל אותו בעצמך.

עסקים רבים כבר מסתמכים על מיקור-חוץ בתחומי התקשורת והמחשוב, כדי לפנות זמן לעבודה על תחומי הליבה. פרטנר עסקים לקחה את זה צעד נוסף קדימה ובמהלך נדיר בענף, איחדה תחת ספק אחד את השירותים של מומחי התקשורת ושל אנשי ה-IT. הכול מרוכז בכתובת אחת, בתהליך אחד ואפילו בחשבונית אחת.

הפתרון מתחיל בשירותי אינטגרציה של מיטב היצרנים – צ'ק פוינט, ג'וניפר, פורטינט ועוד, כולל כל ההסמכות הנדרשות וניסיון מקצועי רחב. לכך מצטרפת האפשרות להצבה פיזית של אנשי מקצוע באתר הלקוח, בהתאם לצורך. מדובר בשירות היברידי שכולל פרויקט מלא, תמיכת הלפדסק והגעה קבועה לעסק למספר שעות בשבוע או נוכחות מלאה של מומחה קבוע בארגון. השירות מפיג את כאב הראש ומייתר את הצורך בהעסקת צוותי IT ותקשורת פנימיים.

One Stop Shop שהיא גם Tailor Made

אמנם, מדובר בגישת One Stop Shop, אך החבילה עצמה גמישה ונבנית באופן מוקפד ומותאם אישית (Tailor Made) לכל ארגון. במקרים רבים זהו תהליך מלא, שכולל ייעוץ, אפיון והטמעה – מהתקנת ציוד תקשורת ואבטחה בחברות גדולות ורב סניפיות ועד לפרויקטי מיגרציה וטרנספורמציה, כגון מעבר למרכזיה בענן או מעבר מאאוטלוק ישן ל-Microsoft 365. עם זאת, השירות יכול גם להתמקד רק בתפעול ציוד קיים ותמיכה שוטפת במערכות הפועלות כיום בארגון.

"אנחנו מתחילים בישיבה עם הלקוח, מיפוי הצרכים והצעת טכנולוגיות שהוא אולי לא מודע אליהן", מסביר תומר דניאל, מנהל מחלקת הפיתוח העסקי בחטיבת הלקוחות העסקיים של פרטנר. "השירות שלנו מתחלק לשניים: שירותי מומחי תקשורת ושירותי IT. בתחום התקשורת אנחנו מטפלים בנתבים, בסוויצ'ים ובחומות האש, אך הכול מותאם לצרכי הלקוח והפרויקט. יש גם מדרגות שירות – החל מתמיכה בסיסית בשעות הפעילות ועד לשירות פרימיום 24/7 לארגונים שלא יכולים להרשות השבתה".

לדברי דניאל, מנעד הלקוחות רחב במיוחד, ומייצג את כלל ענפי המשק. "השירות ההיברידי שלנו רלוונטי לתאגידי ענק, לעסקים של 8-10 עובדים ולכל מה שביניהם. התסכול המשותף של כולם הוא התפעול היומיומי של מערכות המידע והתקשורת. אנחנו מאפשרים לארגונים להעביר אלינו את כל המורכבות הזו, ובכך לחסוך זמן, התעסקות וביורוקרטיה מול מספר ספקים. העובדה שיש כתובת אחת שאחראית על הכול ושדואגת לכך שהעסק יפעל חלק בכל שעה היא לא פחות מ-Game Changer בעולם העסקי העמוס של היום".

המומחים שלנו מחכים לכם. לפרטים נוספים לחצו כאן.

אירועים קרובים