תוכן שיווקי
לקראת Nimbus Summit 2024, ה-29 בפברואר, אווניו מרכז אירועים וקונגרסים

התחזית לשנת 2024: מהפכה בתחום ה-GenAI

22/02/2024 12:05
ישתתף בכנס נימבוס. ראש תחום הדאטה וה-AI של אולקלאוד, אהד קרקובסקי.

בשנה האחרונה הבינה המלאכותית היוצרת (Generative AI), התקדמה בקצב בלתי רגיל וכבשה את העולם בסערה. הטכנולוגיה פורצת הדרך מאפשרת לארגונים למנף את כוחה של למידת המכונה (Machine Learning) וליצור תוכן חדש, המשפר ביצועים ומעודד צמיחה וחדשנות. 

העלייה המטאורית של הבינה המלאכותית היוצרת

מחקר של גרטנר מאוקטובר האחרון חזה שעד 2026, מעל ל-80% מהארגונים ישתמשו בכלי GenAI ליצירת מודלים וממשקים לאפליקציות (APIs), או שיהיו להם אפליקציות בפרודקשן מבוססות GenAI. מדובר בנתון בולט מאוד מבחינת מהירות האימוץ, אפילו בעולם דינמי כמו זה הטכנולוגי.

זאת ועוד, לפי מחקר של המכון העולמי מקינזי, הפוטנציאל הגלום של הטכנולוגיה פורצת הדרך מוערך בין 2.6 ל-4.4 טריליון דולר בשנה לכלכלה העולמית. אולם השאלה החשובה איננה אם הבינה המלאכותית היוצרת תייצר אימפקט, אלא כיצד ניתן יהיה לממש את הפוטנציאל שלה.

מציעה אפשרות GenAI חדשניות. אולקלאוד.

מציעה אפשרות GenAI חדשניות. אולקלאוד. צילום: מוניקה אווליון

מגוון ההזדמנויות בעידן ה-GenAI

עולם ה-AI/ML ויישומי ה-GenAI גרמו למנהלים להשקיע תקציבים לא קטנים בפיתוח פתרונות מבוססי ענן, כדי להאיץ תהליכים עסקיים. אנו באולקלאוד (AllCloud) מבינים כי הענן פותח אפשרויות רבות, מאחר שהוא אינו מוגבל במשאבים וניתן להפיק בסיועו ROI שלא ניתן להשיג בתשתיות On-premise. שירותים מבוססי ענן, כמו Amazon Bedrock יכולים לעזור לקצר את התהליך בבניית פתרונות GenAI המבוססים על מודלים מסוג מודלי יסוד (Foundation Models),אשר נשענים על מאגרי נתונים עצומים. 

טכנולוגיית ה-GenAI, באמצעות ניתוח מאגרי המידע, לומדת דפוסים מורכבים ומייצרת תוצרים חדשניים, כגון צ'טבוטים חכמים עבור העובדים והלקוחות, קטעי קוד עבור המפתחים, חיזוי מוקדם של תקלות ואנומליות, ועוד.

הייחודית של אולקלאוד מסתמכת על היותה השותפה הגדולה והבכירה של AWS, בעלת הסמכת Premier והתמחות בנושא למידת מכונה ו-Data & Analytics. בנוסף, אולקלאוד הינה שותף מוביל של סיילספורס (Salesforce) ומציעה פתרונות מבוססי Salesforce Data Cloud, המאפשרים סינרגיה של דאטה בפשטות, בקלות ובמהירות.

משרדי הממשלה עוברים לענן – ומשפרים משמעותית את חווית הלקוח 

הבינה מלאכותית היוצרת מסייעת לארגונים במגוון סקטורים, ובפרט למשרדי ממשלה. דוגמה לכך היא מערך הדיגיטל הלאומי של ישראל. אולקלאוד החלה לאחרונה בפרויקט בכדי לשפר את ממשק המשתמש של אתרי הממשלה השונים (Gov.il) בעזרת יישום GenAI. יישום הטכנולוגיה החדשנית נועד כדי לספק יתרונות רבים, החל מתובנות לגבי חווית ומסע הלקוח וכלה בהמלצות לשיפורים בממשק המשתמש, על מנת לשדרג את חוויתו.

יתר על כן, לאחרונה הוכרז על העמקת שיתוף הפעולה של AWS וסיילספורס, אשר יעניק גם למשרדי הממשלה זמינות רבה של יכולות GenAI מאובטחות, לצד יכולות עיבוד ונפחי אחסון משמעותיים נוספים. כשותף מוביל של סיילספורס, לאולקלאוד פעילות ענפה במשרדי הממשלה השונים, דוגמת משרד האוצר, משרד הכלכלה, משרד השיכון, משרד העבודה ואחרים.

להאיץ תהליכים עסקיים תוך זמן קצר 

באמצעות הטמעת יישומי GenAI, כל ארגון יכול להאיץ תהליכים עסקיים קיימים, לשפר קבלת החלטות, ולעודד חדשנות. לאור זאת, אולקלאוד גיבשה חבילת קיקסטארט (Kickstart) ל-Generative AI & ML, אשר תפקידה לסייע לכל ארגון, בתוך שבועיים בלבד, לזהות הזדמנויות עסקיות ולספק תמונה מלאה עבור הטמעת פתרונות אלו. החבילה כוללת בניית מפת דרכים ברורה ליישום של GenAI, מקרים עסקיים (Business Case) והוכחת היתכנות (POC). לקבלת מידע נוסף על חבילת ה-GenAI – צרו קשר עם מומחי ה-AI של אולקלאוד, כאן.

אולקלאוד תשתתף בכנס נימבוס ב-29 בפברואר, במעמד בכירי משרדי הממשלה ובשיתוף מנכ"לי החברות הטכנולוגיות המובילות, זוכות מכרז הנימבוס. באירוע ייקח חלק ראש תחום הדאטה וה-AI של אולקלאוד, אהד קרקובסקי, בו יציג את האופן שמשרדי הממשלה יכולים להתגבר על אתגרים בעת המעבר לענן של AWS, וירחיב על בינה מלאכותית יוצרת והדרך בה משרדי הממשלה יכולים למנף את המידע שברשותם בכדי להטמיע בהצלחה את הטכנולוגיה החדשנית.

אודות אולקלאוד

אולקלאוד היא חברה גלובלית, המספקת פתרונות ושירותים מנוהלים מקצועיים ומסייעת לארגונים לפעול בצורה חכמה יותר, מוכוונת ענן, תוך מינוף יכולות ה-Data & Analytics. באמצעות שילוב מיוחד של התמחות טכנולוגית והתמחות בתעשיות, שווקים ומגזרים, אולקלאוד מאיצה חדשנות בענן ובה בעת ממזערת סיכונים ומשפרת יכולת הסתגלות לשינויים.

כשותף הבכיר של Premier Partner ,AWS, ספק שירותים מנוהלים מוסמך, שותף בכיר של סיילספורס ושותף בכיר של סנופלייק (Snowflake), חברת AllCloud מסייעת ללקוחותיה לחבר בין ה-Front Office ל-Back Office, על ידי בנייה של מודל תפעולי חדש. שילוב השירותים המפותחים על ידי אולקלאוד מאפשר ללקוחותיה לשפר את תוצאותיהם העיסקיות ולהשיג מצוינות תפעולית, תוך שמירה על סביבת ענן מאובטחת, בכל שלב במסעם אל הענן.

ל-אולקלאוד משרדים בישראל, באירופה ובצפון אמריקה, והיא בעלת ניסיון של למעלה מ-15 שנים בעולמות שירותי הענן עם אלפי פרויקטי הטמעה.

לאתר אולקלאוד

אירועים קרובים