תוכן שיווקי

Kyndryl Bridge עושה מהפכה בניהול IT בעזרת אינטגרציה ו-AI

21/01/2024 11:23
עידו ופנר, סמנכ"ל טכנולוגיות למדינות הים התיכון ומזרח אירופה בקינדריל

עסקים רבים ניצבים בפני אתגר ניהול יעיל של סביבות IT וסביבות ענן מורכבות. קינדריל (Kyndryl), חברה שירותי האינטגרציה הגדולה בעולם, מציגה פתרון פורץ דרך: Kyndryl Bridge. פלטפורמת האינטגרציה החדשנית הזאת אינה רק כלי; היא שער לניהול מערך המחשוב וסביבות ענן מרובות, המציע נראות וקשר רציף בכל מערכות הלקוח.

Kyndryl Bridge בולטת כפלטפורמת אינטגרציה, שנועדה לייעל ולפשט את ניהול המערכות המבוזרות וסביבות ענן מורכבות. על ידי חיבור כל המערכת הארגונית לפלטפורמה אחת, היא מציעה נראות וניהול חסרי תקדים בסביבת המחשוב הארגוני. אינטגרציה זו מאפשרת לעסקים לנהל את תשתיות כלל המערכות הארגוניות בענן שלהם שלהם בצורה יעילה יותר, ולהבטיח שכל הרכיבים פועלים יחד.

סטנדרטיזציה ושיטות עבודה מומלצות כעמודי התווך

תכונה מרכזית של Kyndryl Bridge היא הסטנדרטיזציה של ניהול הסביבות. עם פלטפורמה זו, כל החשבונות משתמשים באותן יכולות, מה שמבטיח עקביות ויעילות. סטנדרטיזציה זו מבוססת על הניסיון של עשרות שנים שבה קינדריל ניהלה מערכות מורכבות ומבוזרות, ופיתחה נהלי העבודה מומלצים של .Kyndryl משתמשי  Kyndryl Bridge יוכלו להנות ממגוון הידע וזוכים לגישה מושפרת לעבודה עם נתונים, יכולת צפייה בכלל המערכות, טלמטריה, אוטומציה ומנוע מבוסס בינה מלאכותית שמסייע לאתר תקלות.

בליבה של Kyndryl Bridge נמצאת מנוע הליבה שלה שמבוסס AIOPS המשולב ב: בינה מלאכותית ולמידת מכונה כדי לנהל את כלל מערכות ה IT של לקוחותינו. תכונה זו מייצגת התקדמות משמעותית בניהול מערכות מערכות מורכבות  ועושה שימוש ב AI כדי לשפר את היעילות התפעולית. AIOPS הוא רק ההתחלה; הפלטפורמה כוללת גם פונקציונליות של חסכון בעלויות, אבטחת מידע, ניהול סביבות ענן מרובות, שירותים מבוסי ענן, כלים למפתחים ועוד.

שוק של שירותים

Kyndryl Bridge פועלת באופן דומה ל-Marketplace, ומארחת מעל 100 שירותים ומתנהגת כפלפורמה של רכישת שירותים ופתרונות. שירותים אלה כוללים היבטים שונים בניהול מערכות מורכבות, כלים מתקדמים, כולל פתרונות ענן, FinOps, DevSecOps, תאימות, SecOps ועוד. מגוון רחב זה מבטיח ש-Kyndryl Bridge תוכל לענות על הצרכים המגוונים של ארגונים שונים, ללא תלות במורכבות מערכות המחשוב שלהם.

עם ההשקה הצפויה של הגרסה המסחרית של Kyndryl Bridge הפלטפורמה עומדת לשנות לחלוטין את הדרך שבה עסקים מנהלים את סביבת המחשוב שלהם. Kyndryl Bridge משלבת שיטות עבודה מומלצות עם טכנולוגיה חדשנית, ומהווה לא רק כלי, אלא שותף אמיתי בהשגת ניהול IT משופר.

מחויבותה של קינדריל לחדשנות מתמדת והבנתה של סביבות המחשוב המורכבות הופכת אתKyndryl Bridge  לנכס חיוני עבור ארגונים המחפשים לנווט באתגרי ניהול IT מודרני. עם גישה מקיפה ופונקציונליות רב-תכליתית – Kyndryl Bridge צפויה להפוך לאבן יסוד בנוף ניהול המחשוב הארגוני.

עידו ופנר, סמנכ"ל טכנולוגיות למדינות הים התיכון ומזרח אירופה בקינדריל: "הפלטפורמה החדשה שלנו כבר היום עושה מהפכה בעולם ה-IT וסביבות הענן. היא מסייעת לעשרות אלפי מומחים של קינדריל מסביב לעולם לנהל מערכות IT מורכבות, לאתר תקלות עוד לפני שהן קורות, חוסכת בכוח אדם ועלויות, מעלה את אמינות המערכות בעזרת בינה מלאכותית ויכולות נוספות שהכנסנו לפלטפורמה, כמו AIOPS. יותר מכך, בעשרה חודשים, הפלטפורמה סייעה ללקוחותינו לחסוך כמיליארד דולר".

אירועים קרובים