תוכן שיווקי
לקראת כנס הלקוחות השנתי של נט-אפ, יום ב', ה-20.6, ביתן 10 גני התערוכה, ת"א

"האתגר: לנהל נתונים בעולם היברידי, מרובה עננים ובאופן מאובטח"

16/06/2022 13:41
מימין: ארז גל-חן, CTO נט-אפ ישראל. משמאל: שלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ ישראל. עיבוד ממוחשב.

"ארגונים ניצבים בפני שלל אתגרים, ולא רק טכנולוגיים. עליהם להאיץ את הדיגיטציה, בארגון, לטובת הערך העסקי הנובע מתפעול מוצלח של כל ארגון. הם נדרשים להשקיע יותר משאבים בעולם אבטחת המידע והגנת הסייבר, כדי למנוע מגוון סוגי מתקפות, ובראשם – הכופרות. עליהם להשקיע יותר בבינה המלאכותית, כדי לקדם את יכולת התחרות שלהם. בולט מעל כלל האתגרים, הוא הצורך לממש הגירה חלקה ופשוטה לענן, כדי להפוך את שרשרת התהליכים העסקיים לעמידה יותר. אנו מתמחים בתחום ניהול הנתונים בעולם היברידי, מרובה עננים, עם דגש על אבטחת הנתונים", כך אמר שלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ (NetApp) ישראל.

פרייס התראיין לקראת כנס הלקוחות השנתי של נט-אפ. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך בשבוע הבא ביום ב', ה-20 ביוני, בביתן 10 גני התערוכה בתל אביב.

בכנס ישתתפו מאות מנהלי טכנולוגיה מתעשיית ההיי-טק המקומית, שיגיעו כדי לשמוע על החידושים הטכנולוגיים החמים והחדשות העכשוויות של החברה.

"השנה", ציין פרייס, "הכנס יעמוד במתכונת של הרצאות TED, כאשר מנהלים ומומחים בכירים ירצו בקצרה תחת הכותרת 'אמץ את הענן!'. במהלך האירוע ישולבו הרצאות קצרות בנושאים הקשורים לשילוב אחסון בענן, עתיד האחסון בענן – עם דגש גם על נושא הנתונים ואבטחתם".

"כיום", אמר פרייס, "ארגונים מחפשים כלים ופתרונות מתאימים שתוכננו עבור הענן, כדי למקסם את יעילות המשאבים שלהם. אנו בנט-אפ מספקים לארגונים פתרונות ענן מגוונים, וכך עונים על הדרישות ההולכות וגדלות של לקוחותינו, לאפשר להם גמישות, אבטחת מידע וחווית עבודה מרחוק מיטבית".

"נט-אפ מציעה אופטימיזציה ואוטומציה של שירותי ניהול מידע בענן ההיברידי, יחד עם פשטות וגמישות שמאפשרים ללקוחותינו להאיץ את הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם תוך הורדת עלויות בעזרת רישוי המספק חוויה אחידה", הרחיב פרייס.

מסייעים למעבר עומסי עבודה לענן

ארז גל-חן, CTO נט-אפ ישראל, ציין כי "באחרונה השקנו יכולות חדשות לתפעול פשוט יותר של הענן ההיברידי, כמו גם להגנה מפני איומי הכופרות. אלו כוללות הגנה משופרת מפני תביעות לתשלום הכופר, אחסון בענן היברידי תחת רישוי בודד, ניהול אחיד תחת ממשק משתמש אחד, וכן – שיתוף פעולה קרוב עם  VMware, וזאת במטרה לסייע למעבר עומסי עבודה לענן".

"בעוד ארגונים רוכשים שירותים בענן כדי להרחיב את הדטה סנטרים שלהם", הסביר, "הם מתרחבים גם לעננים רבים, וכך העבודה נעשית מורכבת יותר. אנו מספקים חוויה היברידית לסביבה מרובת עננים – חוויה שהיא אחידה ועקבית, כזו המאפשרת ללקוחות הארגוניים להריץ ולנהל פלטפורמה אחת, הכוללת גם אחסון בארגון וגם את העננים הגדולים בעולם".

לדברי גל-חן, "היכולות החדשות כוללות שירות צריכת אחסון היברידי – STaaS On Premises – וענן שניתן לשלם עליו באמצעות תשלומים חודשיים ולקבל אחסון On Prem ו/או אחסון ענני, לפי צרכי הלקוח באותו התשלום (Opex). כך, ארגונים יכולים להעביר עומסי עבודה לענן וממנו – ולעשות זאת באמצעות הסכם אחד".

הוא הוסיף כי "בנוסף לניהול הנתונים, הפיקוח וההגנה עליהם, מנהלי הענן יוכלו לנהל שירותים ורישיונות, לפקח על התשתית ולספק המלצות למיקסום של העלויות, לצד הגנה על המידע, הנעשית באופן אוטומטי". לדבריו, "היכולות החדשות כוללות גם מגוון פעולות מניעה כנגד התקפות כופר: ארגונים יוכלו לתווך איומים וגישה של משתמשים לא רצויים – ולהגן על עומסי עבודה, יישומים ארגוניים וקונטיינרים. הפתרון שלנו מציע גם יכולות התאוששות מאחסון במהירות, עוד בטרם שהארגון חווה פגיעה כלשהי בממד התפעול".

פרייס סיכם באומרו כי "גם השוק הישראלי חווה תהליכים דומים לאלה שבעולם. אנו רואים אימוץ מהיר של דיגיטציה ומעבר לתהליכים מבוססי טכנולוגיה. ארגוני אנטרפרייז בישראל פונים יותר לעולמות הענן ובונים אסטרטגיה של ענן היברידי, מתוך רצון ליהנות מהגמישות שמציעות חברות הענן. כך, אנו מעניקים לארגונים טכנולוגיות, שיאפשרו להם להגיב מהר לכל אירוע ולאפשר המשכיות עסקית לארגון וללקוחותיו, עם יכולת לניהול נתונים בעולם היברידי, מרובה עננים, ומיקוד בהגנת הנתונים בכל מקום בו הם נמצאים".

אירועים קרובים