תוכן שיווקי
לקראת כנס הלקוחות השנתי של נטאפ, ה-20 ביוני, Expo TLV, גני התערוכה

כנס הלקוחות השנתי של נטאפ ייערך במתכונת TED

15/06/2022 11:22
שלומי פרייס, מנכ"ל נטאפ ישראל.

"ארגונים מחפשים היום כלים ופתרונות מתאימים שתוכננו עבור הענן, כדי למקסם את יעילות המשאבים שלהם. אנו בחברת נטאפ (NetApp) מספקים לארגונים פתרונות ענן מגוונים ועונים על הדרישות ההולכות וגדלות של הלקוחות שלנו כדי לאפשר להם גמישות, אבטחה, וחווית עבודה מרחוק מיטבית", כך אמר שלומי פרייס, מנכ"ל נטאפ ישראל, אשר יפתח את כנס הלקוחות השנתי של החברה, שיתקיים השנה ב-20 ביוני, 2022, במתחם Expo TLV, גני התערוכה בת"א.

כנס הלקוחות של חברת נטאפ העולמית ייערך בהשתתפות מאות מנהלי טכנולוגיה מתעשיית ההיי-טק המקומית, שיגיעו אליו כדי לשמוע על החידושים הטכנולוגים החמים והחדשות העכשוויות של החברה.

הכנס יעמוד השנה במתכונת של הרצאות מנהלים ומומחים בכירים בסגנון TED, תחת הכותרת "אמץ את הענן!". במהלך האירוע ישולבו הרצאות קצרות בנושאים הקשורים לשילוב אחסון בענן ובמקום הארגון ולעתיד האחסון בענן. בנוסף יושם דגש בכנס גם על נושא הנתונים ואבטחתם.

נטאפ היא חברת תוכנה גלובלית ממוקדת נתונים, אשר שמה במרכזה את הענן ומסמיכה ארגונים להוביל בעזרת נתונים בעידן הטרנספורמציה הדיגיטלית המואצת. החברה מספקת מערכות, תוכנה ושירותי ענן, שמאפשרים להריץ יישומים בצורה אופטימלית מהדטה סנטר לענן, להניע נתונים לענן או ליצור חוויות קרובות לענן באחסון במקום הארגון. נטאפ, המציעה פתרונות לסביבות מגוונות, מסייעת לארגונים לבנות את הנתונים שלהם בבטחה ולספק את השירותים והיישומים הנכונים לאנשים הנכונים – בכל זמן ובכל מקום.

אירועים קרובים