תוכן שיווקי
בעקבות טקס מצטייני המחשוב IT Awards

אדיסמה הטמיעה פתרון חדש לקליטה אוטומטית של מזומנים בברינקס

הפתרון, שהטמעתו בברינקס זכתה כפרויקט מצטיין בתחרות מצטייני המחשוב של אנשים ומחשבים, מונע טעויות וחוסך זמן הקלדה בהליך ספירת הכסף בברינקס, מה שמביא לחיסכון של הרבה מאוד כסף

02/03/2022 12:23
המערכת של אדיסמה שהוטמעה בברינקס.

ברינקס הטמיעה פתרון חדש של אדיסמה, שכולל תוכנה, בקר ומדפסת ברקודים של סיטיזן, שמצויידת בקורא ברקודים. הפתרון מאפשר ייעול של עבודת הקליטה של שקי הכסף מהבנקים, רשתות השיווק וכלל לקוחותיה של ברינקס.

בעבר, הכסף היה מגיע ונספר במכונות המטבעות והשטרות, ולאחר מכן נתוני הספירה היו מוקלדים ידנית לתוך מערכות ברינקס ונבחנים אל מול הצהרת הלקוח. לעתים, טעויות הקלדה היו יוצרות בזבוז זמן, ספירה חוזרת והתערבות מנהל. כך נוצר צורך בפתרון לנושא, שיחסוך בזמן הספירה.

הפתרון החדש ממיר את נתוני הספירה ממכונות הספירה של הכסף ושל השטרות לתוך ברקוד שמודפס במדפסת הסיטיזן, ולאחר מכן הנתונים נקראים מתוך הברקוד בקליק אחד לתוך מערכות ברינקס. מדובר בפתרון מהיר שמונע את אותן טעויות הקלדה. התהליך האוטומטי החדש מייעל את העבודה, חוסך זמן ותהליכים שבעבר היו נחוצים על מנת לשחזר את טעויות ההקלדה ופותר בעיות אי התאמה עם נתוני ספירת הלקוחות.

מימין: אלון כהן, מנכ"ל קבוצת פרינטר סנטר - אדיסמה; לאו קרוטר, מנהל התשתיות של ברינקס; ואיתי זימן, סמנכ"ל הטכנולוגיה של החברה.

מימין: אלון כהן, מנכ"ל קבוצת פרינטר סנטר – אדיסמה; לאו קרוטר, מנהל התשתיות של ברינקס; ואיתי זימן, סמנכ"ל הטכנולוגיות של החברה. צילום: ניב קנטור

אלון כהן, מנכ"ל אדיסמה, אמר כי “אדיסמה סיפקה לברינקס פתרון חכם לאוטומטיזציה של תהליכי עבודה קריטיים לארגון. איתי זימן, סמנכ"ל הטכנולוגיות, ולאו קרוטר, מנהל התשתיות של ברינקס איתגרו אותנו עם הבעיה שההקלדה יוצרת – הן בטעויות והן בזמן ההקלדה. בנוסף, מכונות ספירת הכסף בברינקס מצוידות במערכות הפעלה ישנות ולא ניתן לחברן לרשת הארגון מבחינת אבטחה. אנשי המקצוע שלנו אוהבים לפתח ולפתור אתגרים מיוחדים, והפתרון שניתן סיפק חיבור למכונות ספירת הכסף בלי לסכן את הארגון בשימוש ברכיבים לא מאובטחים. הפתרון הישראלי אף הוצג לצוות הטכנולוגי בברינקס העולמית והוא צפוי להיות מוטמע באתרי החברה ברחבי העולם".

הוא ציין כי "אני סבור שכל מוסד שעוסק בקליטה של כספים והקלדתם בצורה ידנית יכול להתייעל כמו ברינקס".

אדיסמה מחשוב 2000 היא חברת הפצה לפתרונות בתחומי הבירקוד, הדפסת המדבקות, המדפסות הטרמיות והתוכנות להפקת מדבקות. כמו כן, היא מפיצה עמדות מכירה POS. החברה, שכל מניותיה מצויות בבעלות איש העסקים דני אזולאי, משמשת בישראל כיבואן מורשה של החברות הבינלאומיות סיטיזן, האניוול, בר טנדר וטייסו. שירותי החברה כוללים ייעוץ והגדרה בשלבי תכנון המערכות, ליווי ישיר ועקיף בכל שלב של הקמת המערכות והתאמה לפי דרישות הלקוח. אדיסמה מפעילה מעבדה איכותית ומקצועית לצורך מתן תמיכה טכנית מלאה ללקוחותיה ולמערכות המוטמעות באתרי הלקוחות.

אירועים קרובים