תוכן שיווקי
לקראת כנס Ransomware של וריטאס, ביום ה', ה-24 בפברואר

Edge to Core to Cloud: הפתרונות היעילים של מלם תים ו-וריטאס

החברות מציעות פתרונות מקיפים לניהול והגנה על הנתונים בארגון, עליהם מספר חררדו רודניק, ארכיטקט ראשי במלם תים

15/02/2022 13:41
חררדו רודניק, ארכיטקט ראשי במלם תים.

מאת: חררדו רודניק, ארכיטקט ראשי במלם תים

במציאות הקיימת, שבה הנתונים של הארגון הם הנכס הדיגיטלי החשוב ביותר, המהווה את הדלק והזהב החדש של התעשייה, תחום ניהול הנתונים הפך למורכב ומאתגר הרבה יותר, וזאת עקב החרפה מתמדת במתקפות הסייבר ומגמת הכופרות ההולכות ומתעצמות, המגבירות את הקריטיות של הגיבוי וההגנה על המידע.

חברת וריטאס (Veritas) מציעה כיום פלטפורמה חדשנית וייחודית מסוגה לניהול והגנה על המידע ומספקת פתרונות מתקדמים להגנה על נתונים, תוך התאמה לרגולציה וזמינות גבוהה, באמצעות שלושה רבדים: בענן, בדטה סנטר ובמחשוב קצה – Unified Data Services Edge to Core to Cloud.

פתרונות מובילים המותאמים לצרכי הלקוח

הפתרון המוביל של וריטאס, אשר אנו עושים בו שימוש רב בפרוייקטים שלנו, הוא Veritas NetBackup – פלטפורמת הגנת המידע החזקה ביותר, המפחיתה סיכונים, מסייעת בצמצום עלויות ובניהול בסביבות מרובות עננים מכל הגדלים, ומשפרת עמידות בפני פגיעה מפעולות כופרה (ransomware). זוהי פלטפורמה אחידה, בעלת תכונות שרידות ופונקציונאליות ברמה הגבוהה ביותר, כולל יכולת התאוששות מאסון.

הפלטפורמה מאפשרת להבטיח שמירה יעילה, מלאה והרמטית של גיבויי המידע הארגוני למשך שנים רבות, כנגד פריצה והפחתה דרמטית של הסיכון הכרוך בזמן השבתה של המערכת. זאת בסטנדרט עבודה אחד פשוט וקל.

בתחום התקינה, מציעה וריטאס מגוון פתרונות וביניהם: Data Insight – תקינה דיגיטלית עם ניתוח סיכונים מעמיק, eDiscovery Platform – לטיפול בדרישות ובתקנים רגולטוריים בקלות, Enterprise Vaut – ארכיון תקינות אוטומטי לחיפוש יעיל, ו-Merge1 – הלוכד ומספק ארכיון לנתונים בסיכון גבוה, בכל פלטפורמות התקשורת.

פתרון מוביל נוסף הוא Aptare IT Analytics, בתחום התובנות מהמידע – אשר מאחד ניתוח ותובנות בסביבות IT מרובות עננים.

שותפות רבת שנים בין וריטאס ומלם תים

ל-וריטאס ולמלם תים, קבוצת ה-IT המובילה, שותפות הדוקה וותיקה של למעלה מ-20 שנה.

בתקופה האחרונה הטמיעה מלם תים, מגוון של פתרונות וריטאס, בקרב חברות בולטות במשק וביניהן:

רכבת ישראל – שדרוג מערך ה-NetBackup, כולל NetBackup Appliances חדישים ומערך Access Appliance, לטובת שמירת הגיבויים לטווח ארוך. פריסת הציוד נעשתה בשני אתרים, לטובת המשכיות עסקית והתאוששות מאסון.

בנק ישראל – ביצוע תכנון מעמיק של הגנת המידע על כלל הרשתות של הבנק, לרבות הפרדה בין ניהול וביצוע התהליכים, כחלק מפרויקט רחב יותר של העברת הדטה סנטר למתקן חדש ומשודרג.

שירות התעסוקה – חברת מלם תים הקימה את אתר המשנה לטובת המשכיות עסקית והתאוששות מאסון. בפרויקט זה הרחבנו את מערך הגיבויים באמצעות Appliances של NetBackup, כולל שכפול של הגיבויים בין האתרים.

לסיכום: באמצעות שיתוף הפעולה עם וריטאס, אנחנו נותנים מענה לעולם הגנת המידע, כשהמטרה היא לא הגיבוי לכשעצמו, אלא פתרון מלא ומהיר לשחזור המידע בעת הצורך, כולל יכולות של התאוששות מאסון. בעולם הסייבר אנחנו מהווים את קו ההגנה האחרון עבור הלקוח, עם פתרונות מאובטחים, כך שהלקוחות שלנו יכולים לישון טוב בלילה.

להרשמה לאירוע של וריטאס שיתקיים ב-24.2 לחצו כאן

אירועים קרובים