תוכן שיווקי

וריטאס ו-וואן סיסטמס חתמו על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי

13/01/2022 14:27
דודו אתדגי, מנהל פעילות וריטאס ישראל.

החברות וריטאס ו-וואן סיסטמס (One Systems) הודיעו כי הן חתמו על הסכם שיתוף פעולה עסקי-אסטרטגי. מטרת שיתוף הפעולה היא לסייע לארגונים בישראל להגביר את יכולות הניהול, הגיבוי ושחזור המידע שלהם, ולהתמודד עם אתגרי התקופה, בין היתר מול מתקפות הכופרה.

וואן סיסטמס תציג את פתרונותיה בתחומי התשתיות והאינטגרציה לארגונים ביום ה', ה-27 בינואר, במסגרת אירוע Ransomware's Greatest Fears. מדובר באירוע המרכזי השנתי של ענקית הניהול והגנה על המידע האמריקנית וריטאס, שיתמקד השנה בתחום ההגנה מפני מתקפות כופרה ויציג את החידושים האחרונים בעולמות ניהול, גיבוי ושחזור המידע. באירוע צפויים להיות נוכחים כ-200 בכירים ואנשים מרכזיים מהתעשייה.

וריטאס הינה מובילה עולמית בעולמות הגיבוי והשחזור, ההתאוששות מאסון והאחסון מונחה התוכנה. הטכנולוגיה שלה מאפשרת לעסקים מכל הגדלים לנהל ולהגן באופן מיטבי (גם במקרים של מתקפות כופרה) על הנכס הדיגיטלי החשוב ביותר שלהם – המידע. באמצעות פלטפורמת 360 לניהול נתונים בענן, לקוחות החברה יכולים לבצע טרנספורמציה דיגיטלית ולפתור אתגרי IT, לרבות ניהול נתונים במערכות רב ענן, הכנת נתונים, אופטימיזציה לאחסון וניידות עומסי עבודה. וריטאס נוכחת ופועלת ביותר מ-35 מדינות, ויש לה מעל 50 אלף לקוחות ברחבי העולם.

וואן סיסטמס היא חטיבת התשתיות והאינטגרציה של קבוצת וואן (One) – אחת משלוש חברות ה-IT המובילות בישראל, שנסחרת בבורסת תל אביב לפי שווי של מעל ארבעה מיליארד שקלים. היא פועלת על בסיס אסטרטגיה ממוקדת לקוח ומעניקה סל פתרונות מלא, תחת קורת גג אחת – החל ממחשוב קצה וכלה בשרתים ארגוניים, מערכות אחסון מתקדמות, גיבוי, התאוששות מאסון והמשכיות עסקית. וואן סיסטמס היא שותפה ותיקה ומובילה של היצרנים הבולטים בעולם, ובסיס הלקוחות שלה כולל את הארגונים המובילים בסקטורים נרחבים במשק, לרבות המגזר הממשלתי, טלקום, תעשייה, היי-טק, פיננסים וקמעונאות.

"אנחנו רואים בשיתוף הפעולה האסטרטגי צעד חשוב, ורואים בהסכם זה פוטנציאל עסקי רב", אמר דודו אתדגי, מנהל פעילות וריטאס ישראל. "הניסיון העשיר והידע המקצועי שיש לוואן סיסטמס בעולמות הדטה סנטר יסייעו לנו משמעותית במסגרת אסטרטגיית החברה להרחבת פעילותה".

שלום דיין, מנכ"ל וואן סיסטמס.

שלום דיין, מנכ"ל וואן סיסטמס. צילום: חזי רגב

"הביקוש לפתרונות שמספקת וריטאס גובר והולך, ולכן אנחנו שמחים להרחיב את הערך העסקי ללקוחותינו באמצעות הפתרונות המובילים והחדשניים שלה", ציין שלום דיין, מנכ"ל וואן סיסטמס. "נמשיך להרחיב את מערך השותפים ולהביא לשוק המקומי את הפתרונות הטכנולוגיים הטובים בעולם".

לפרטים נוספים על האירוע ולהרשמה אליו לחצו כאן.

אירועים קרובים