תוכן שיווקי

ההתרחבות הבינלאומית נמשכת: מולטיפוינט מקימה סניף באסטוניה

הסניף עתיד להרחיב את פעילותה לאזור צפון-מזרח אירופה ● התרחבות הקבוצה מתבססת על ההשקעה האסטרטגית שביצעה חברת אינגקום הספרדית במולטיפוינט, ובעקבות צמיחה רבעונית של 75%

16/11/2021 11:05
ריקרדו רסניק, מנכ"ל קבוצת מולטיפוינט.

קבוצת מולטיפוינט, ספקית מובילה של פתרונות לאסטרטגיית Cyber Strong, הכריזה על הקמת סניף נוסף בטאלין, אסטוניה. הסניף החדש ירחיב את פעילות המכירות, השיווק והתמיכה של מולטיפוינט למדינות האזור, בהן אסטוניה, אזור המדינות הבלטיות, אוקראינה ורוסיה. סניף זה מצטרף לרשת הפעילות הקיימת עם סניפים באיחוד האמירויות, יוון, ישראל, סלובניה ורומניה.

ההתרחבות מגיעה בהמשך להכרזה שביצעה הקבוצה בחודש שעבר, על השקעה שקיבלה מחברת הפצת התוכנה אינגקום (Ingecom) הספרדית. אינגקום ומולטיפוינט פועלות בשיתוף פעולה אסטרטגי כבר למעלה משנה, ויוצרות ביחד מערך הפצה גלובלי ייחודי, המכסה את אזור המזרח התיכון, דרום אירופה, מדינות הבלקן, וכעת – גם את צפון מזרח אירופה.

המערך הגלובלי מאפשר לקבוצת מולטיפוינט ו-אינגקום לספק ערך מוסף גבוה גם ללקוחות, עם מערך שלם של פתרונות Cyber Strong ופעילות תמיכה ייחודית בעולם ההפצה, וכן לאפשר לספקי התוכנה פריסה גלובלית של רשת הפצה יעילה.

"אנו ממשיכים להשקיע בהתרחבות הבינלאומית, שהוכיחה את עצמה לאורך השנה האחרונה, כאשר ברבעון האחרון נהננו מהמשך צמיחה מהירה של 75%", אמר ריקרדו רסניק, מנכ"ל קבוצת מולטיפוינט. "הצמיחה נובעת מההשקעה שלנו בביסוס ערוצי הפצה יעילים באזורים בעלי צמיחה מהירה, לצד ביקוש גבוה מצד ארגונים לפתרונות אבטחת סייבר מתקדמים, כדי להתמודד עם איומים שהופכים למורכבים ומסוכנים יותר – כגון מערכות ניטור, שליטה בגישה למערכות ונתונים רגישים, והגנה נגד תוכנות כופר".

"לאחרונה הצטרפו למגוון פתרונות הסייבר המתקדמים שלנו, אקסטרהופ (ExtraHop), ורוניס מערכות ( Varonis) ו-ביטדיפנדר (BitDefender)", פירט רסניק.

בנוסף, הודיעה קבוצת מולטיפוינט כי היא עתידה להשיק בחודשים הקרובים סניף נוסף בפולין, שיחזק את הנוכחות שלה בשווקי המפתח.

לפרטים נוספים אודות קבוצת מולטיפוינט בקרו באתר: www.multipoint-group.com

 

אירועים קרובים