תוכן שיווקי

"עבודה היברידית הפכה למיינסטרים"

כך אמר ירון רזינסקי, מנהל תחום משתמשי קצה, לאזור מרכז אירופה והמזרח התיכון, VMware, שמציעה כייום את פלטפורמת Workspace ONE - מהפתרונות המובילים ההולמים את המצב החדש

31/10/2021 11:48
ירון רזינסקי, מנהל תחום משתמשי קצה, לאזור מרכז אירופה והמזרח התיכון, VMware.

מאת: הילל יוסף

"הקורונה יצרה מציאות חדשה בקשר לאופן העבודה בארגונים, וזה משפיע גם כעת, בעידן הפוסט קורונה. אם בעבר, העבודה ההיברידית הייתה משהו אופציונלי, המוצע לצד עבודה רגילה במשרדים, הרי שכיום כלל הארגונים במשק, בארץ ובעולם – מארגוני היי-טק ועד ארגונים ותיקים ומסורתיים – מאפשרים, או נדרשים, לתת תצורת עבודה היברידית. זו הופכת להיות חלק מתנאי ההעסקה של העובדים", כך אמר ירון רזינסקי, מנהל תחום משתמשי קצה, לאזור מרכז אירופה והמזרח התיכון, VMware.

לדברי רזינסקי, "המעבר החד לעבודה מהבית בתקופת הקורונה הביא רבים מהעובדים והמועמדים לעבודה לראות בה כתנאי להעסקתם, ולא כהטבה. מנהלים טכנולוגיים ואחרים מעידים במחקר שערכה VMware שהנתון עומד על 41% ועולה ליותר ממחצית – 53% – אצל בני דור ה-X. כמעט שני שליש מהנסקרים – 64% – מעידים שהארגון שלהם כבר מממש את יתרונות העבודה מרחוק, והוא לא יוכל להשיב את המצב לקדמותו. למרות זאת, חלק ניכר מהעובדים מודאגים מכך שמנהלי הארגון לא מנסים להסתגל באמת למצב, ולהציע לעובדים יותר בחירה וגמישות".

יתרונות עסקיים מוחשיים עקב השינוי שכפתה הקורונה

רזינסקי ציין כי "אתגרי הקורונה אילצו ארגונים להסתגל במהירות לנהלי עבודה חדשים, שבהם המושג 'עבודה' כבר לא שווה עבודה במשרד. עולם התעסוקה לבש צורה של כוח אדם מבוזר, מה שמביא עימו יתרונות עסקיים מוחשיים: מעלייה בפריון ובמורל העובדים, ועד לשיתוף פעולה רחב יותר והזדמנויות גיוס חדשות. על בסיס היסודות הדיגיטליים הללו, ארגונים צריכים ליישם את התרבות והגישה המנהיגותית הנכונות, כדי ליצור מתווה עבודה חדש".

לדבריו, "פתרונות העבודה הדיגיטליים, שמאפשרים לכוח העבודה המבוזר לשתף פעולה, להיות מעורב, בעל נראות ויעיל, כבר עזרו לאלפי ארגונים ולמיליוני עובדים".

"האתגר בצד מנהלי התשתיות, הוא לאפשר סביבת עבודה שתהא זהה לסביבת העבודה במשרד, ותאפשר לעובדים נגישות וחשיפה לכל הכלים והאפליקציות הארגוניות, עם חוויית שימוש עקבית ומיטבית. בצד אבטחת המידע, אתגר העבודה מרחוק הפך לעוד יותר משמעותי, בשל היציאה החוצה, לענן. כיום נדרשת גישה לענן – בלא לפגוע בחוויית המשתמש".

"גם ארגונים שלא נערכו למצב החדש יחסית", ציין, "נדרשים לעשות שינוי, ולעבור לפלטפורמה פשוטה, אינטואיטיבית לשימוש ומאובטחת, שתתמוך בצורת העבודה החדשה. לא נדרש להחליף כל המערכות בארגון – אבל כן צריך לתת פתרונות טכנולוגיים, עם מענה תשתיתי לעבודה מרחוק, לצד צוותים המיומנים לאופן עבודה זה".

Workspace ONE – מהפתרונות המובילים למצב החדש

"הפלטפורמה שלנו, Workspace ONE", אמר רזינסקי, "היא מהפתרונות המובילים בתחום, ואומצה על ידי אלפי ארגונים ברחבי העולם. זו פלטפורמת סביבת עבודה דיגיטלית, שמספקת ומנהלת באופן מאובטח ופשוט כל אפליקציה בכל מכשיר. היא משלבת מערכת בקרת גישה, עם יכולות לניהול אפליקציות וניהול נקודות קצה במגוון פלטפורמות".

הוא הוסיף כי "העובד הארגוני נהנה מחוויית שימוש נוחה וידידותית, ובאמצעות הזדהות פשוטה אחת (SSO) נפתחת בפניו גישה לכל האפליקציות הארגוניות, דרך קטלוג אחד הכולל גם את מערכת האי-מיילים, היומן, הקבצים וכלי המדיה החברתית. העובדים יכולים לבחור את המכשירים הדיגיטליים שבהם ישתמשו: מכשירים פרטיים שלהם, או אלה המסופקים על ידי החברה. בכל מקרה, יש לבחון את מידת ההתאמה של המכשירים הפרטיים למדיניות האבטחה של הארגון ולהגביל גישה בהתאם לממצאים. הפלטפורמה משלבת אוטומציה בתהליך הקליטה של עובדים חדשים וחיבור מכשיריהם לרשת הארגונית, לרבות תהליך הקונפיגורציה של מחשבים ניידים ומכשירים דיגיטליים אחרים, ניהול כל מחזור החיים של האפליקציות וחיבור אפליקציות היסטוריות, מבוססות שרת-לקוח – לעידן אפליקציות הענן הניידות".

לדברי רזינסקי, "אנו נמצאים בשיתוף פעולה עם דל (Dell) לתחום: ניתן לרכוש מחשב נייד, בו המערכת כבר מוטמעת מראש במפעל הייצור שלו, וכך ניתן לנהל ותמוך בו מרחוק".

אירועים קרובים