תוכן שיווקי

ג'וניפר מחזקת את מחויבותה לטכנולוגיית ה-Open RAN – בשיתוף אינטל

שיתוף פעולה זה מהווה דוגמה נוספת לדרך שבה ג'וניפר פועלת לדמוקרטיזציה של הרשתות, באמצעות טכנולוגיות מודרניות מבוססות קוד פתוח

29/09/2021 13:56
משרדי ג'וניפר נטוורקס. צילום: יח"צ

ג'וניפר נטוורקס (Juniper Networks) – מובילה עולמית ברשתות מאובטחות מבוססות בינה מלאכותית (AI) – הודיעה כי תשתף פעולה עם אינטל (Intel), כדי להאיץ את התקדמות השימוש ב-Open RAN (רשתות אלחוטיות פתוחות). יוזמה משותפת זו בין שתי המובילות הטכנולוגיות מייצגת אבן דרך נוספת במאמציה המתמשכים של ג'וניפר להביא בשורה של חדשנות לחלקים שהיו סגורים עד היום ברשתות המסורתיות, תוך מתן מסלולים מהירים יותר לארגונים וספקים, וכן תמיכה בטכנולוגיית 5G, מחשוב קצה ובינה מלאכותית (AI).

כמובילה עולמית בתחום ה-O-RAN, ג'וניפר שמה לה כמטרה להביא ללקוחותיה חווית אינטרנט מובילה (experience-first network) על ידי שימוש באוטומציה ושליטה חכמה, כל זה מבלי להתפשר על חווית המשתמש. את המחויבות של ג'וניפר ניתן לראות החל מהסכם הרכוש האינטלקטואלי הבלעדי עם Netsia, כמו גם במעורבותה המשמעותית בברית ה-O-RAN. ג'וניפר עוסקת רבות בהרחבת אינטגרציות עם שותפים מרכזיים והיא חלק מצוות החדשנות שמייצר פתרונות משותפים ללקוחות במעבדות ה-5G של אינטל.

השקעה ברשתות מבוססות רדיו (RAN – ר"ת Radio Access Networks) מהווה חלק משמעותי מההוצאות של ספקי השירותים השונים, זאת לאור מבחר הספקים המצומצם וארכיטקטורות סגורות המובילות לנעילה. ג'וניפר מכירה בכך שתחום ה-RAN הוא תחום מתפתח, הדורש שימוש בטכנולוגיות קוד פתוח, ונחושה להמשיך להוביל את חזון החדשנות שלה גם כאן.

שיתוף הפעולה של ג'וניפר עם אינטל כולל את הנושאים הבאים:

  • טכנולוגיית ה-RIC (ר"ת RAN Intelligent Controller) של ג'וניפר יחד עם פלטפורמת ה-FlexRAN של אינטל, הפועלים ומאומתים יחדיו מראש כדי לשפר את התאמת מערכת ה-RAN ולתמוך ב-ORAN בצורה מלאה.
  • עבודת מו"פ שיתופית עם Intel Labs לאפליקציות ספציפיות לפלטפורמת RIC, כדי לשפר את חווית הלקוח, שמאפשרות למקסם את ההחזרים על ההשקעות ומניעות תהליכים באקוסיסטם של O-RAN.
  • מערכת משותפת עם אינטל לבדיקת לקוחות לאימות שיפור היישומים, הטמעתם וקיצור זמן הגעתם לשוק.

ג'וניפר היא חברה פעילה בברית ה-O-RAN, התורמת לשש קבוצות משימה, ומשמשת כיו"ר ויו"ר-שותף של קבוצות ה-slicing וה-use-case, בהתאמה. ג'וניפר אחראית גם על עריכת מפרטי ה-RIC בתוך הברית.

"ג'וניפר תמיד הייתה מחויבת לקיומן של תשתיות קוד פתוח"

"ג'וניפר תמיד הייתה מחויבת לקיומן של תשתיות קוד פתוח, וזו הסיבה שאנחנו נרגשים לתמוך בפעולותיה של אינטל עם מערכת ה-FlexRAN שלה. שיתוף הפעולה עם אינטל מאפשר לנו לספק ללקוחותינו נתבים מבוססי ענן, אוטומציה, תובנות חכמות ואבטחה, המותאמים לצרכי לקוחותינו ומאפשרים להם להאיץ את זמן ההגעה לשוק, ולבסס מעמדם בשוק מהר יותר", אמר קונסטנטין פוליצ'רונופולוס, סגן נשיא 5G וענן Telco בג'וניפר נטוורקס.

"הווירטואליזציה של ה-RAN ממשיכה לצבור תאוצה ברחבי התעשייה, ככל שהמפעילים נהנים מיתרונות כלכלת הענן אספקת השירותים החדשים. שיתוף הפעולה שלנו עם ג'וניפר ואימות פתרונות ה-FlexRAN ו- RIC יסייעו לנותני השירותים שמשתמשים בהם אפשרות להתגבר על אתגרי האינטגרציה ולהאיץ את הזמן ההגעה לשוק עבור פריסות עתידיות", אמרה קרוליין צ'אן, סגנית נשיא תאגיד אינטל (Intel Corporation) ומנהלת בכירה בחטיבת החממה העסקית.

למידע נוסף הקישו על הקישורת הבאים:

הסכם רישוי IP בלעדי עם Netsia

כיצד אינטל וג'וניפר מתקדמים ב- Open RAN (וידיאו)

אתר האינטרנט של ג'וניפר

טוויטר לינקדין או פייסבוק של ג'וניפר

אירועים קרובים