תוכן שיווקי
בעקבות כנס InfoSec

"מנהלי IT המחויבים להגנה אופטימלית מתחילים ב-פורסקאוט"

04/08/2021 11:50
שחר רצון, מנהל מוצר ForeScout בקבוצת מולטיפוינט. צילום: רמה בן טובים

קבוצת מולטיפוינט חתמה על הסכם הפצה עם פורסקאוט טכנולוגיות (ForeScout), כרכיב חיוני באסטרטגיית Cyber Strong שהיא מקדמת. "ארגונים המחויבים לאבטחת סייבר אופטימלית, חייבים לפני הכל לזהות בזמן אמת את ההתקנים הקיימים ברשת ולהבין מהו פרופיל הסיכון שלהם", אומר שחר רצון, מנהל מוצר ForeScout בקבוצת מולטיפוינט.

בכדי לענות על הצורך הקריטי לזהות את כל ההתקנים בארגון ואת עמידות האבטחה שלהם, בין אם מדובר בהתקנים אישיים, OT או IT, חתמה קבוצת מולטיפוינט על הסכם הפצה עם פורסקאוט, המובילה באבטחת Enterprise of Everything.

"לזהות את ההתקנים ואת הפגיעויות שלהם"

שחר רצון, מנהל מוצרי פורסקאוט בקבוצת מולטיפוינט, מסביר: "תשתית ה-IT של ארגונים רבים השתנתה בשנים האחרונות ללא היכר. מערכות IoT שנכנסו לארגון, החל ממערכות בקרה ארגוניות ועד להתקנים ביתיים המחוברים לרשת, מהוות נקודות חדירה חדשות לרשת, ומגדילות את מישור התקיפה. בנוסף, עובדים הפכו לניידים יותר מתמיד, והם מוציאים ומכניסים לרשת התקנים המכילים פגיעויות ונוזקות. נוסף לכך, מערכות OT מחוברות לרשת ללא תכנון מתאים של האבטחה שמסביבן. כדי לתקן את כל אלה, לפני הכל, ארגונים חייבים לדעת לזהות את ההתקנים ואת הפגיעויות שלהם".

כיצד פורסקאוט משתלבת בפורטפוליו אבטחת הסייבר של מולטיפוינט?
"המרכיב הבסיסי ביותר בכל אסטרטגיית הגנה הוא היכולת לענות על מספר שאלות מרכזיות המתייחסות להתקני ה-IT, IoT, OT, ו-Cloud ברשת הארגונית: מיהו ההתקן? מה סוג ההתקן? לאן הוא מחובר? ועם מי הוא מדבר? ללא מידע זה, אין לנו דרך לדעת מה נדרש ממנו בכדי לייצר שכבת הגנה יעילה.
פורסקאוט יודעת לענות לשאלות מרכזיות אלו בכל סוגי ההתקנים (IT, IoT, OT, Cloud) ולתת שכבת הגנה אקטיבית ומסייעת בבניית ארכיטקטורת Zero Trust בזמן אמת, כמו כן משלבת פורסקאוט יכולות סיגמנטציה ואוטומציה, ומייעלת תהליכי עבודה למול פתרונות נוספים ברשת כגון Firewall, EDR, Siem ועוד".

מהי המודעות בארגונים לפער הזה בשליטה בהתקנים?
"בעידן החדש, עולמות ה-IT וה-OT מתמזגים, ונושא הוויזביליות הופך מאתגר יותר, בעיקר בסביבות מורכבות. פורסקאוט מספקת את השקיפות ברשת ודואגת לאבטחה הטובה ביותר ובכל הרבדים. ארגונים רבים הפכו מהר מאוד לארגוני Enterprise of Things, והם מגלים כיום את המחסור בשקיפות ברשת.
Forescout Active Defense יודע לאבטח את הרשת בזמן אמת! הפתרון משתמש בעשרות טכניקות, בכדי לנטר את הרשת,ולהתאים את הטיפול בהתקנים לפי רמת הסיכון, ומגיב אוטומטית בתהליכי אכיפת אבטחה מורכבים.
למעשה, כל ארגון חייב להשיג שליטה על כלל ההתקנים ברשת, החל מארגונים העובדים במודל היברידי מהמשרד ומהבית וכלה בארגונים בעלי רשתות OT וסביבות Cloud שונות".

מה הצפי העסקי שלכם להפצה של פורסקאוט?
"לפני הכל, אנו רוצים להוביל לשינוי תפישתי, כאשר ויזביליות הופכת לחלק בלתי נפרד מהלקסיקון של מנהלי IT. בדיוק כפי שכאשר מנהלי IT חדש נכנס לארגון, הוא דואג קודם כל למצב הגיבוי, למערך הפיירוולים או להפעלת פתרון הגנה לנקודות קצה, כך גם ישאל לפני הכל: האם אני מכיר את כל ההתקנים הנמצאים ברשת? מה אני יודע שאני לא יודע?
בעולם זה פורסקאוט מובילה ובעלת פתרון ייחודי, והיחידי המשלב את כלל העולמות IT, IoT ,OT, ו-Cloud  תחת פלטפורמה אחת, המאפשרת ויזיבליות ושליטה בכל רכיבי הרשת הארגונית.
הידע הרב הקיים ב-פורסקאוט והמשאבים הרבים המושקעים בגילוי מתקפות מאפשרים ללקוחות להיות בחזית הטכנולוגיה. לדוגמה, פורסקאוט מובילה כיום את המחקר בתחום פגיעויות ב-DNS, כאשר חשפה עשרות פגיעויות שמאיימות של מיליוני התקנים בעולם".

רצון סיכם באומרו כי "ארגונים המחויבים להגנה אופטימלית, ומעוניינים לבצע קפיצת מדרגה, מוזמנים לפנות אלינו להדגמה אישית של יכולות פורסקאוט ולהתאמת פתרונות Cyber Strong מובילים".

אירועים קרובים