תוכן שיווקי
לקראת שני וובינרים על ועידות וידיאו

וידיאו קונפרנס – איך לעשות את זה נכון?

רבים מאתנו מנהלים ועידות וידיאו, במיוחד בתקופה הנוכחית, של משבר הקורונה; האם אנחנו עושים את זה הכי טוב שאפשר? ● שני וובינרים, הרצאות אינטרנטיות, שיעביר ג'ף קאן, מומחה עולמי, שעבד עם מזכ"ל האו"ם והבית הלבן, יעסקו בכך ויכללו כמה טיפים

05/04/2020 15:06
פגישות עסודה בעידן המשבר. צילום אילוסטרציה: BigStock

כתב: שהם יריב.

אחת ההשפעות המשמעותיות של משבר הקורונה על העולם העסקי היא המעבר לעבודה מהבית. כך גם הפגישות, שעל אף המשבר לא יכולות להיפסק, ועברו להתקיים באופן וירטואלי – בזום, בסקייפ או בכל אמצעי רלוונטי אחר. אבל איך הופכים וידיאו קונפרנס ליעיל ופרודוקטיבי?

בזה בדיוק יעסקו שני וובינרים (הרצאות אינטרנטיות) – האחד, שנערך על ידי המכון לחדשנות, יתקיים מחר (ב') ב-10:30, והשני, שנערך על ידי מכון היצוא, יתקיים מחרתיים (ג') ב-14:00. במכון אומרים כי "הוובינר יעזור לשפר ולייעל את איכות שיחות הווידיאו ולתקשר עם מי שתרצה.י בקצה השני של העולם, ידריך שלב אחר שלב כיצד להגדיר, להפעיל ולשפר את הפגישות הווירטואליות, יעזור להבין את האתגרים, הבעיות וההזדמנויות הנפוצות של פגישות וירטואליות, ויספק מגוון טכניקות שתוכל לשלב באופן מידי בשיחות היום יומיות, בכדי לשפר את היעילות ואת האיכות של ועידות הווידיאו של החברה שלכם.ן".

בין השאלות שיידונו באירוע: מהם האתגרים והסיכונים בפגישות וירטואליות? למה לא מדובר רק בלחיצה על קישור? וכיצד מנווטים את הישיבות בהצלחה, גם כשהן לא פיזיות?

ג'ף קאן. צילום: יח"צ

ג'ף קאן. צילום: יח"צ

המרצה יהיה ג'ף קאן, בעל ניסיון של יותר מ-30 שנים בייעוץ תקשורת, פתרון משברים וניהול אסטרטגי. בין השאר, הוא עבד בעבר עם מזכ"ל האו"ם, הבית הלבן וממשלת ישראל. הוא שימש בעבר בתפקידים בכירים גם בחברות ההיי-טק אודיוקודס וברודסופט, שעוסקת בשיחות וידיאו ונמכרה לסיסקו תמורת 1.9 מיליארד דולר. לכן, הוא אומר, הגישה שלו שונה מאוד מזו של מומחים אחרים שמרצים בנושא, ומבוססת על תובנות אודות השימוש של אנשים בטכנולוגיה.

קאן אמר לאנשים ומחשבים כי "אנחנו בכלל לא מוכנים לעולם ועידות הווידיאו, כי אנחנו תמיד בטלפון שלנו ולא נוכחים (מול בן שיחנו). הנוכחות הזאת היא הסוד בוועידות וידיאו. אלה דורשות לימוד מחדש כיצד לתקשר".

ההרצאה, בשני המקרים, הנה ללא עלות והיא תתקיים באנגלית, אם כי ניתן יהיה לשאול שאלות ולקבל תשובות בעברית.

לפרטים נוספים ולהרשמה לוובינר של המכון לחדשנות לחצו כאן.

לפרטים נוספים ולהרשמה לוובינר של מכון היצוא לחצו כאן.

אירועים קרובים