תוכן שיווקי
לקראת אתגר הטאף מאדר, בחודש מאי בלונדון

הכירו את המשתתפים בנבחרת הטאף מאדר: עידית ג'וס

18/03/2019 15:29
עידית ג'וס, מנכ"לית ג'וס - הדרכה וליווי תהליכים ארגוניים. צילום משפחתי

נבחרת הטאף מאדר לגיוס תרומות לעמותת גדולים מהחיים, בשיתוף אנשים ומחשבים ובהובלת אלון כהן, מנכ"ל פרינטר סנטר וקפטן הנבחרת, ממשיכה בימים אלה את ההכנות לקראת האתגר הספורטיבי, שיתקיים בחודש מאי הקרוב בבריטניה. בכל כתבה אנחנו מבקשים להכיר לכם את אחד/ת ממשתפי/ות הנבחרת. הפעם זוהי עידית ג'וס, מנכ"לית ג'וס – הדרכה וליווי תהליכים ארגוניים.

הנבחרת, Tough Mudder for Larger Than Life 2019, היא הרביעית במספר של מנכ"לים, מנמ"רים ומנהלים נוספים, שיוצאת לבצע את אתגר הטאף מאדר למען העמותה, שמסייעת לילדים חולי סרטן ולבני משפחותיהם. חברי הנבחרת יעברו את המסלול הקשוח, שעוברים הכוחות המיוחדים של בריטניה – 20 ק"מ של עליות וירידות בבוץ טובעני, יתמודדו עם מכשולי צלילה לקרח ומעבר דרך תילי חשמל, ויידרשו לשלב כוחות בעבודת צוות על מנת לעבור את המכשולים. את כל זה הם יבצעו למען מטרת העל – גיוס התרומות לעמותת גדולים מהחיים.

לדברי כהן, "זה הקמפיין הרביעי והוא יהיה גדול, מרשים, קשוח ומתוקשר יותר. יהיו משתתפים שירוצו את המסלול פעמיים ברצף". הוא סיפר כי "הנבחרת התחילה את אימוניה בחודש נובמבר למשך חצי שנה ועוברת אימוני ריצה, קרוספיט ונינג'ה, כמו גם סדנאות תזונה והכנה מנטאלית. המטרה היא שכל אחת ואחד מהמשתתפים ת/יעבור בהצלחה את האתגר. מי שמתחיל את האתגר – מסיים אותו!"

כהן הוסיף כי "השנה יש לנו נבחרת חזקה במיוחד – הן פיזית והן מנטאלית. יועד דותן, מנמ"ר פלסטו שק, אחראי על נושא התרומות, ויש בדרך תכניות חדשות ויצירתיות לגיוס יעד התרומות – 1,000,000 שקלים".

עידית ג'וס

מקום עבודתך ותפקידך בחברה: מייסדת ומנכ"לית ג'וס – הדרכה וליווי תהליכים ארגוניים. מרצה, מנחת סדנאות בתחום תקשורת בינאישית אפקטיבית, בדגש על גישור על הפער הבין דורי, שימור עובדים, עמידה ביעדים, הנעת עובדים וכדומה. מלווה תהליכים ארגוניים ואישיים. NLP Trainer – מנחת קורסי NLP במכללת אחווה ובבית יציב, שלוחה של האוניברסיטה הפתוחה.

יש לי ניסיון תעסוקתי של 12 שנים בחברות תרופות בינלאומיות, בתפקידי ניהול צוות ומכירות, ניתוח עסקי ו-Key accounts manger.

אילו הישגים ופרויקטים משמעותיים ניתן לזקוף לזכותך בשנים האחרונות? הובלה בהצטיינות של תהליך Sales effectiveness בנובו נורדיסק – חברה בינלאומית, יציאה לעצמאות והקמת העסק הפרטי. במישור האישי – התמודדות בהצלחה עם מחלת הסרטן.

זיקה לספורט? סוג פעילות? כמה פעמים בשבוע? אני רצה פעמיים-שלוש בשבוע, עושה קרוספיט פעם בשבוע ורוקדת ריקודי עם.

תחביבים: פיסול, קרמיקה, ציור, טיולים בחיק המשפחה בארץ ובחו"ל, קריאה וריקוד.

מה מושך אותך להשתתף באתגר הטאף מאדר? בקיץ 2016 אובחנה בתי הבכורה, שחר, כחולת סרטן. שלושה חודשים לאחר מכן אובחנתי אני. עברנו תקופה מאתגרת ביותר במהלך 10 חודשים, שבהם גם אמי חלתה בסרטן ונפטרה. על מנת לצלוח את ההתמודדות, היה לנו צורך בהרבה משאבים פנימיים וחוסן נפשי. ההשתתפות באתגר היא חלק מתהליך ההודיה לגופים שתמכו בנו מאוד, בהתמודדות שלי ושל בתי עם מחלת הסרטן. עמותת גדולים מהחיים תרמה תרומה נכבדה לתהליך החלמתה של בתי. ידעתי שהיא נמצאת בידיים טובות. כמו כן, זהו חלק מתהליך ההחלמה האישית – הפיזית והנפשית.

ישנה תחושה של סיפוק אדיר להיות חלק מדבר הרבה יותר גדול, השתייכות לקבוצה איכותית עם נתינה אין סופית.

מה יגידו במשפחה? הם גאים מאוד באימא ה-"קשוחה", מפרגנים מאוד.

אילו עוד דברים כדאי שנדע עלייך? אני אימא לארבעה ילדים מקסימים ו-"קשוחים", נשואה לאלון ואנחנו משתתפים יחד באתגר הטאף מאדר זו השנה השנייה. בשנה שעברה התחלתי מאפס וחצי שנה אחרי ניתוח שני כבר רצתי במלוא העוצמה בלונדון. השנה אנחנו משתתפים שוב, והפעם יחד עם בתנו, שחר.

אני אוהבת אתגרים ואקסטרים. המוטו שלי הוא: "כל מה שאפשרי בעולם – אפשרי עבורי". או, כמו שאמר וולט דיסני: "אם אתה יכול לחלום זאת – אתה יכול לעשות זאת".

לתרומה לעמותת גדולים מהחיים לחצו כאן.

אירועים קרובים