לא עוד איבוד סרטונים: אינסטגרם הוסיפה "היסטוריית צפייה" לרילס

הפיצ'ר החדש, שהיה מבוקש מאוד על ידי המשתמשים, מאפשר למצוא בקלות סרטונים שדפדפתם הלאה בטעות ● מדובר בצעד שמקרב את הרשת החברתית מבית מטא להצעת אפשרויות שיש אצל המתחרה הגדולה שלה, טיקטוק

מעכשייו תוכלו לצפות בהיסטוריה שלהם. רילס באינסטגרם.

אינסטגרם (Instagram) השיקה לאחרונה תוספת משמעותית למדור ה-"רילס" (Reels) שלה: קטע ייעודי של "היסטוריית צפייה" (Watch History), המאפשר למשתמשים לבקר מחדש ב-רילסים שבהם צפו בעבר. התכונה הזו, אשר הוכרזה על ידי ראש אינסטגרם, אדם מוסרי, נועדה לסייע למשתמשים לשחזר בקלות סרטונים שאולי נסגרו או שדפדפו הלאה בטעות לפני שהמשתמשים שמרו אותם.

התוספת הזו היא למעשה מענה לאחת התסכולים הנפוצים ביותר בפלטפורמה – אובדן מעקב אחר רילס מעניין במהלך הצפייה. מוסרי התייחס לצורך זה ובישר חגיגית: "האם אי פעם ניסיתם לחזור ל-ריל שראיתם באינסטגרם ופשוט לא הצלחתם למצוא אותו? ובכן, יש תכונה חדשה שאמורה לעזור".

היכולת למצוא מחדש סרטונים אבודים הייתה אחד הכלים המבוקשים ביותר על ידי המשתמשים, כאשר עד כה, שחזור סרטונים אלו דרש תהליכים מייגעים כמו הורדת כלל נתוני המשתמש או הסתמכות על פתרונות עוקפים בהיסטוריית הדפדפן. כעת, הדרך פשוטה ונוחה הרבה יותר: הגישה אל היסטוריית הצפייה מתבצעת דרך הפרופיל (Profile), משם נכנסים להגדרות (Settings), לאחר מכן ל-"הפעילות שלך" (Your Activity) ובסוף מוצאים את "היסטוריית הצפייה".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Harsh Punjabi (@technolobe)

טיקטוק, מאחורייך

מעכשיו – בדומה למה שמאפשרת היסטוריית הצפייה שכבר קיימת אצל המתחרה טיקטוק (TikTok) – גם משתמשי אינסטגרם יכולים לסנן את הרילסים שלהם לפי תאריך, שבוע או חודש, ואף לבחור טווח תאריכים מותאם אישית. עם זאת, על פי הדיווחים, הגרסה של אינסטגרם מציעה גמישות ושליטה נוספות, ומאפשרת למשתמשים למיין את הרילסים לפי סדר כרונולוגי או כרונולוגי הפוך (מהחדש לישן ביותר), ואפילו לארגן אותם לפי יוצר התוכן. הפיצ'ר החדש מאפשר גם להסיר רילסים שהמשתמש אינו מעוניין לראות שוב ברשימה.

מטא (Meta) – החברה האם של אינסטגרם – ממשיכה לחזק את האסטרטגיה שלה להפוך את אינסטגרם לפלטפורמת וידיאו קצר מקיפה, כשמדור הרילס נמצא במרכז תשומת הלב באפליקציה. על ידי הצגת התכונה החדשה, שאינה הרעיון המקורי ביותר בתחום, אינסטגרם ממשיכה את האבולוציה שלה לשיפור השימושיות של הרילס, תוך שדרוג גורמי מפתח בתחרות ברשתות החברתיות, כגון שמירת משתמשים ויכולת גילוי התוכן. תכונה זו מצטרפת לעדכונים אחרונים אחרים בהם למשל נכללת תכונת Reels Series – המאפשר ליוצרים לקשר מספר סרטונים לאוסף, וכן צפייה ב-"תמונה בתוך תמונה" (PiP) לריבוי משימות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים