בינה מלאכותית אחראית לעולם הבריאות: היירו גייסה 45 מיליון דולר

סוכני ה-AI של החברה מאפשרים לארגוני בריאות לבצע אוטומציה בטוחה של תהליכי עבודה ושיחות ● על פי היירו, היא מסייעת להתגבר על המחסור בכוח אדם במערכת הבריאות בשוק שבו היא פועלת, בארה"ב

מייסדי היירו, ישראל קרוש (מימין) ורום כהן.

היירו, שפועלת בעולם הבינה המלאכותית האחראית (Responsible AI) לארגוני בריאות, הודיעה היום (ג') כי השלימה גיוס של 45 מיליון דולר, בהובלת קרנות הון-הסיכון נורת'ווסט, Healthier Capital ודיפיין ונצ'רס. עוד השתתפו בסבב משקיעים קיימים, בהם סרוויסנאו ונצ'רס. הגיוס מגיע 10 חודשים בלבד אחרי הסבב הקודם, וסך ההשקעות הכולל בחברה מגיע ל 95 מיליון דולר.

פתרון שמסייע להתגבר על המחסור בכוח אדם במערכת הבריאות?

מערכת הבריאות בארצות הברית, מציינים בהיירו, מאופיינת בריבוי ספקים, ביורוקרטיה ומוקדי שירות מצומצמים ועמוסים. ספקיות הבריאות בשוק זה ובכלל, מתמודדות עם מחסור חריף בכוח אדם, שחיקה ונטישת עובדים. על הרקע הזה, פלטפורמות אוטומציה המבוססות על בינה מלאכותית הופכות לנחוצות במערכת הבריאות, משום שהן מסוגלות לקצר זמני המתנה, להוריד עומס מהמוקדים, ולשפר את חוויית המטופל ואת הגישה של אנשים לשירותי בריאות.

כאן נכנסת היירו לתמונה. החברה, שנוסדה ב 2018 בניו יורק על ידי שני ישראלים – ישראל קרוש ורום כהן, מפתחת פלטפורמת בינה מלאכותית אחראית לסוכנים חכמים, שמאפשרת לארגוני בריאות לבצע אוטומציה בטוחה של תהליכי עבודה ושיחות בכל הערוצים – מרכזי שירות, אתרי אינטרנט, הודעות SMS, אפליקציות ועוד. בחברה אומרים שהפלטפורמה שלה "מעוצבת לעמידה בסטנדרטים מחמירים של פרטיות, וניתנת לפריסה מהירה ותחזוקה פשוטה". לדבריהם, "הלקוחות שלנו מפיקים ערך עסקי אמיתי בזכות שיפור חוויית המטופלים וניצול מיטבי של משאבי זמן וכוח אדם, שמשפר משמעותית את הכנסותיהם". החברה מונה 130 עובדים ומשרדיה נמצאים בתל אביב ובניו יורק.

הפלטפורמה של היירו משלבת את הגמישות של מודלי שפה גדולים (LLMs) עם מנוע שיחה ייחודי ומודלי שפה קטנים (SLMs), לצד גרפי ידע ייעודיים (Knowledge Graphs) למוסדות בריאות. בחברה יודעים לספר על כך שהארכיטקטורה ההיברידית הזאת מאפשרת לפתור עד 85% מהשיחות השגרתיות, כמו קביעת תורים, חידוש מרשמים, ניתוב למחלקה מתאימה ורישום מטופלים, וכל זאת תוך התאמה לתהליכים קיימים. הפתרון יודע למשוך נתונים ממערכות מידע רפואיות ומערכות CRM, לבצע פעולות אוטומטיות וכשצריך, להעביר את השיחה לנציג אנושי. כל הפעולות והמדדים מתועדים בדשבורד אחד, שמספק שקיפות מלאה לגבי ביצועי הבינה המלאכותית והשפעתה התפעולית.

המערכת כבר פרוסה בשורת בתי חולים בארצות הברית ומנהלת עשרות מיליוני אינטראקציות עם מטופלים.

קרוש אמר כי "לאחר עוד 10 חודשים של ביצועים חזקים, גיוס לקוחות חדשים והעמקת היחסים עם לקוחות קיימים, החלטנו לגייס הון נוסף כדי לתמוך במשימה שלנו לשפר את הגישה של אנשים לטיפול ומידע רפואי, ולחזק את המצוינות התפעולית של מערכות הבריאות". לדבריו, "במערכת שסובלת מתת תקצוב ומחסור בכוח אדם, מוסדות בריאות זקוקים נואשות לפתרונות אוטומציה חכמים ואחראיים. סוכני הבינה המלאכותית הייעודיים שיצרנו מוכנים לשימוש מיידי על ידי המטופלים ובתי החולים. אנחנו בונים אותם בהתאם לתהליכי עבודה מוכחים ומתחברים לעומק למערכות רפואיות, תוך הקפדה על מנגנוני הגנה חזקים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים