איטורו הכתה את התחזיות – בדו"חות הראשונים לאחר ההנפקה
שלושה חודשים אחרי שנכנסה לנאסד"ק, החברה פרסמה את דו"חות הרבעון השני, שמצביעים על עליות בולטות בהכנסות וברווח הנקי Non-GAAP ● הרווח הנקי למניה עקף את התחזיות בוול סטריט
ענקית הפינטק הישראלית איטורו, שהונפקה בנאסד"ק בחודש מאי האחרון, פרסמה היום (ג') את הדו"חות הכספיים, בפעם הראשונה, והתוצאות – חיוביות: החברה ממשיכה לצמוח והכתה את תחזיות האנליסטים.
בשורה העליונה, איטורו רשמה ברבעון השני של השנה גידול של 13.3% בהכנסות ל-2.095 מיליארד דולר. מספר החשבונות הפעילים של החברה עלה ב-14% ל-3.63 מיליון והיקף הנכסים המנוהלים שלה צמח ב-54%.
בשורה התחתונה, הרווח הנקי על פי GAAP ירד במקצת – מ-30.6 מיליון דולר ברבעון השני של 2024 ל-30.2 מיליון ברבעון המדווח, אולם זאת במידה רבה בגלל הוצאות חד פעמיות על ההנפקה והוצאות שקשורות אליה. ככלל, ההוצאות הרבעוניות של איטורו הציגו גידול של 13.6% ל-2.059 מיליארד דולר. לעומת זאת, הרווח הנקי שלא על פי GAAP רשם עלייה של 22% ועמד על 54.2 מיליון דולר. הרווח הנקי למניה Non-GAAP הגיע ל-56 סנט – שישה סנט יותר מתחזיות האנליסטים.
איטורו נוסדה ב-2007 כ-RetailFX על ידי האחים יוני ורונן אסיא, יחד עם דיוויד רינג. המטה של איטורו ממוקם בישראל, ויש לה משרדים בין היתר בבריטניה, קפריסין, ארצות הברית, אוסטרליה, איחוד האמירויות הערביות ומשרד חדש בסינגפור. החברה מציעה פלטפורמה למסחר בשוק ההון, המבוססת על רשת חברתית מקוונת. היא מתמקדת כיום בארבעה תחומים: מסחר, השקעות, ניהול הון ובנקאות חדשה, והשיקה באחרונה מוצרים בעולמות ה-AI, הטוקניזציה, החיסכון והכספים. על פי הודעת החברה, היא "המשיכה ברבעון השני להתמקד בצמיחה עקבית ורווחית, ובהשקת מוצרים ושירותים, על מנת לתמוך במשתמשים בכל שלב במסע ההשקעות שלהם".
לצד תוצאות הרבעון איטורו פרסמה את נתוני המחצית הראשונה של השנה: ההכנסות שלה גדלו במהלכה בכ-12% ל-5.85 מיליארד דולר והרווח הנקי ירד ב-9.5% ל-90.14 מיליון.
"כלי ה-AI ישנו את האינטראקציה בין המשקיעים לשווקים"
יוני אסיא, מנכ"ל ומייסד שותף של איטורו, אמר כי "אני גאה בצוות של החברה על כך שהציג רבעון חזק נוסף, תוך הרחבה משמעותית של חדשנות המוצרים והפריסה הגיאוגרפית שלנו. ברבעון השני הצענו מסחר 24/7 במניות אמריקניות, השקנו תיקי השקעות חדשים לטווח ארוך בשיתוף פעולה עם חברת פרנקלין טמפלטון והשקנו מוצרי חיסכון בצרפת – והכול תוך חיזוק נוכחותנו באסיה באמצעות המרכז החדש שלנו בסינגפור. התקדמויות אלה משקפות את מחויבותנו להפוך את ההשקעות לפשוטות ונגישות יותר עבור הקהילה הגלובלית שלנו".
לדברי אסיא, "במבט קדימה, אנחנו ממשיכים לפתח טכנולוגיות כמו טוקניזציה וכלי בינה מלאכותית, שלדעתנו ישנו את האופן שבו משקיעים פרטיים מקיימים אינטראקציה עם השווקים וייצרו הזדמנויות חדשות לצמיחה".
"ככל שאנחנו ממשיכים ליישם את האסטרטגיה שלנו, אנחנו נשארים בטוחים ביכולתנו להניע ערך בר קיימא עבור המשתמשים ובעלי המניות שלנו", הוסיף.











תגובות
(0)