פייפאל משקיעה בפריים סקיוריטי – בסבב של 20 מיליון דולר
סטארט-אפ הסייבר גייס את ההון לפלטפורמת Agents שלו, המיועדת לבדיקות אבטחה אוטומטיות כבר בשלב תכנון המוצר ● החברה הוקמה על ידי יוצאי Own Company ו-פייפאל, שכאמור - השתתפה בסבב הגיוס
חברת הסייבר פריים סקיוריטי (Prime Security) – המספקת פלטפורמה מבוססת סוכני AI לבדיקות אבטחה אוטומטיות החל משלב התכנון – השלימה באחרונה סבב גיוס מסדרה A, בהיקף של 20 מיליון דולר. את הסבב הובילה קרן Scale Venture Partners בהשתתפות Foundation Capital, Flybridge Ventures, ואופיר ארליך, מנכ"ל ומייסד חברת Eon. גם פייפאל (PayPal) לקחה חלק בגיוס.
סבב הגיוס מביא את סך ההשקעה בחברה מאז הקמתה ל-26 מיליון דולר, וישמש להרחבת פעילות החברה בשוק ולהאצת פיתוח פלטפורמת Agentic Product Security – מערכת מתקדמת של סוכני בינה מלאכותית אוטונומיים המנטרים, מעריכים ומכוונים את האבטחה של מוצרים לאורך כל מחזור הפיתוח. הפלטפורמה של פריים סקיוריטי מאפשרת לצוותי אבטחה לזהות, לתעדף ולהפחית סיכונים כבר בשלב תכנון התוכנה. הפתרון של פריים משתלב עם כלי הפיתוח המובילים בשוק ומספק כיסוי מלא של תהליכי הפיתוח, מבלי לגרום לעיכובים. המוצר המרכזי של החברה, ה-AI Security Architect, מבצע באופן עצמאי סקירות אבטחה במהלך התכנון, ומזהה מראש פגמים פוטנציאליים. באמצעות שילוב ישיר בתהליכי העבודה ההנדסיים, פריים מאפשרת לארגונים לזרז את הסקירות, להפחית את העלות והעומס הידני ביותר מ-60 אחוזים, ולהגיע כמעט לכיסוי מלא של כלל המשימות המתוכננות. החברה היא מוסמכת SOC2 Type II.
"אבטחה שצומחת יחד עם מחלקת ההנדסה בארגון, במקום להאט אותה"
פיתוח התוכנה מתנהל כיום בקצב מהיר תוך שימוש בכלי AI מתקדמים, אולם האבטחה מתנהלת עדיין כמו פס ייצור – איטית, ידנית ותלויה במומחים מעטים. כיום, צוותי אבטחה מספיקים לבדוק ידנית רק חלק קטן מהעבודה המתוכננת לפני שחרור גרסה, ואת היתר משאירים ליד המקרה. ככל שהקידוד מואץ על ידי בינה מלאכותית, הפער הזה רק הולך וגדל. הפלטפורמה של פריים הופכת את תהליכי הבדיקה הידניים לאוטומטיים כבר משלב התכנון בתהליך חכם, רציף ומדרגי המותאם לקצב הפיתוח ההנדסי.
פריים סקיוריטי הוקמה בסוף 2023 על ידי מיכאל נוב (המנכ"ל), דני חנגה (ה-CTO), דימיטרי שוורצמן (ה-CPO) ומתן מרקוביץ (ה-VP R&D). נוב, יזם ומשקיע בעברו, שימש מנהל תחום הפיתוח התאגידי ב-Own Company, חנגה ומרקוביץ שימשו דירקטורים בחברה בתחומי פיתוח סייבר ומוצרי דאטה, ו-שוורצמן כיהן כדירקטור בכיר בתחום אסטרטגיית הסייבר ב-פייפאל.
החברה מעסיקה 25 עובדים בישראל ובארה"ב ומגייסת אנשי פיתוח, מוצר ומכירות בארצות הברית ובישראל.
המוצר של פריים הושק באופן מסחרי בתחילת 2025 ומאז הספיקה החברה לזכות בתחרות Startup Spotlight של כנס הסייבר העולמי Black Hat 2025, וכבר עובדת עם עשרות לקוחות, בהם ThoughtSpot, פייפאל, Qualtrics, Bumble, Redis Labs ואחרים, עם צוותי פיתוח של מעל 200 מהנדסים.
לדבריה, הלקוחות מדווחים על השפעה משמעותית, כולל האצה של עד פי 30 בפתרון סיכונים בשלב התכנון, בדיקות אבטחה ל-100% מהעבודה המתוכננת, לעומת 10-15 אחוזים בלבד בבדיקות ידניות והפחתה של 50 אחוזים בזמן ובעלות של סקירות האבטחה. באמצעות הערכה אוטומטית ורציפה של כלל העבודה המתוכננת, פריים מאפשרת, לדבריה, לצוותי אבטחה להתמקד בארכיטקטורה אסטרטגית תוך שמירה על כיסוי מלא של כל פיצ'ר, שדרוג ושינוי בתהליך הפיתוח.
מיכאל נוב, מייסד שותף ומנכ"ל פריים סקיוריטי: "מנגנון הפיתוח של מוצרים טכנולוגיים חדשים משתנה לנגד עינינו. הקמנו את פריים כדי להגדיר מחדש את מקומה של האבטחה בעולם החדש הזה, עם מערכות מבוססות סוכני AI שפועלים כבר משלב התכנון, ולא לאחר הפיתוח. המשימה שלנו היא לבנות אבטחה שצומחת יחד עם מחלקת ההנדסה בארגון, במקום להאט אותה".
אריאל צייטלין, שותף בקרן Scale Venture Partners: "אינטגרציה של אבטחה כבר בשלב התכנון תמיד הייתה תהליך ידני ומאתגר מבחינה טכנית. הגישה הייחודית של פריים מחוללת מהפכה בשלב הקריטי הזה שצורך כיום זמן עבודה ומשאבים רבים. מייסדי החברה הובילו צוותי טכנולוגיה, שיווק ואבטחה בחברות כמו פייפאל ו-Own, פיתחו תוכניות אבטחת מוצר ארגוניות בהיקפים גדולים ומכירים מקרוב את הבעיה שהם פותרים. השילוב של אנשי חזון, יחד עם ביצועיסטים בעלי מומחיות תפעולית עמוקה יוצר קטגוריה חדשה בעולם הסייבר והובלת שוק".
"ב-פייפאל אנחנו יודעים שהאבטחה חייבת להתקדם בקצב זהה לזה של האיומים", אמר שון קלפן, סמנכ"ל אבטחת המידע (CISO) של פייפאל. "הסקירות האוטונומיות של פריים סקיוריטי כבר משלב התכנון מעניקות לנו שליטה מלאה על כל תהליך הפיתוח שלנו, ומאפשרות לנו לזהות ולטפל בסיכונים מוקדם יותר במחזור פיתוח התוכנה. היכולת הזו מסייעת לנו לספק ללקוחותינו במהירות ובביטחון כלים חדשניים ולחזק את האמון בפלטפורמה של פייפאל ברחבי העולם".










תגובות
(0)