דורלופ מתרחבת: משרדים חדשים בת"א ובניו יורק – וגיוס עובדים

הסטארט-אפ הישראלי לניהול נכסי נדל"ן מרחיב פעילותו במרכז ת"א ובמנהטן, מתכנן הכפלת מספר העובדים, וגיוס לעשרות תפקידי מפתח – בדגש על טכנולוגיה ו-AI

מציעים לא רק עיצוב וחדשנות אלא גם גיוסים. משרדי דורלופ בת"א.

חברת הסטארט-אפ הישראלית דורלופ (DoorLoop), שפיתחה טכנולוגיה לניהול נכסי נדל"ן, מרחיבה את מרכז הפיתוח שלה בתל אביב וממשיכה לגייס לעשרות משרות חדשות בישראל ובעולם. החברה שכרה את כל קומה 20 במגדל חג'ג', ברחוב הארבעה בתל אביב. בנוסף, היא הרחיבה את פעילותה והשיקה משרדים חדשים במנהטן שבניו יורק, להגדרתה "במטרה לבסס את מעמדה כספקית התוכנה לניהול נכסים (Property Management Software) המובילה בארה"ב ובקנדה". כפי שדיווחנו באוקטובר שעבר, החברה השלימה סבב גיוס של 100 מיליון דולר בסוף שנת 2024.

דורלופ מציעה כיום לבעלי ומנהלי נכסים פתרון מקיף לניהול תיקי נדל"ן – הכולל אוטומציה של תהליכים רבים כמו מציאת דיירים, ניהול חוזי שכירות, גביית שכר דירה, ניהול חשבונות ודיווחי מס, בקשות תחזוקה, תקשורת עם דיירים ועוד. כיום מנוהלים דרך הפלטפורמה למעלה מ-250 אלף נכסים בארה"ב ובקנדה.

החברה הוקמה על ידי אורי תמוז המנכ"ל; איתי גרדי, מנהל הטכנולוגיות הראשי; דוד ביטון, אדם מייט ו-מאט קייב. סך הגיוסים של החברה עומד על 130 מיליון דולר, והיא מעסיקה כיום כ-220 עובדים, מתוכם כ-80 עוסקים במחקר ופיתוח במרכז תל אביב.

משרדי דורלופ החדשים בתל-אביב.

משרדי דורלופ החדשים בתל-אביב. צילום: דורלופ

משרדים מדוגמים לטובת תרבות ארגונית משתפת ופתוחה

המשרדים החדשים בתל אביב כוללים עשרות עמדות עבודה, לצד חדרי ישיבות מעוצבים וחללי עבודה משותפים, שבחברה מאמינים כי יאפשרו תרבות ארגונית משתפת ופתוחה. כל זאת לצד נוף פנורמי מרהיב של 360 מעלות על העיר תל אביב, ואיך לא – גם מתחם מזון מפנק. כל אלו נועדו לתמוך במגמת הצמיחה של החברה – כאשר בשנה הקרובה מתכננת דורלופ הכפלה של מספר העובדים, בדגש על תפקידי ליבה טכנולוגיים כגון תפקידי בינה מלאכותית, ראשי צוותים, מובילי טכנולוגיה (Tech-Leads), מפתחים, תפקידי דאטה, מנהלי מוצר, שיווק ועוד.

המשרדים החדשים, כך מספרים בחברה, תוכננו בקפידה עם דגש על רווחת העובד ועירוב שימושים. הם כוללים מרחב עבודה אישי לצד אזורי עבודת צוות, חדרי ישיבות ומרחבים פתוחים. "תכנון המתחם שיקף את האופי והתרבות הארגונית של החברה, תוך חשיבה לעתיד והתרחבות עתידית", הוסיפו ותיארו את החידוש בדורלופ.

נוף פנורמי על כל העיר ממשרדי דורלופ החדשים בתל-אביב.

נוף פנורמי על כל העיר ממשרדי דורלופ החדשים בתל-אביב. צילום: דורלופ

אורי תמוז, מנכ"ל ומייסד דורלופ.

אורי תמוז, מנכ"ל ומייסד דורלופ. צילום: פזית אסולין

אורי תמוז, מנכ"ל ומייסד: "הרחבת המשרדים היא פועל יוצא של מגמת הצמיחה של דורלופ בכל החזיתות, ובאופן טבעי גם במצבת כוח האדם והמשך הגיוסים בישראל. המשרדים החדשים תוכננו ועוצבו בהתאם לצרכים של כלל העובדים והעובדות, במטרה לאפשר חוויית עבודה מלאה ואיכותית, שתאפשר לנו להמשיך לחדש ולצמוח גם בעתיד. השנה אנחנו צפויים לגייס לעשרות משרות חדשות, ולהמשיך לחולל מהפכה בשוק הנדל"ן הגלובלי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים