אוליגו סקיוריטי נחשפת; גייסה 28 מיליון דולר בסבב A

כספי הגיוס ישמשו את החברה - המציעה פתרון אבטחת קוד המאפשר לארגונים לזהות חולשות בספריות קוד פתוח באופן מדויק ובלי להתפשר על הביצועים - בעיקר כדי לעבות את יכולות הפיתוח של החברה ולעבות את ערוצי השיווק

מייסדי אוליגו. גל אלבז, נדב צ'רנינסקי ואבשלום חילו.

אוליגו סקיוריטי (Oligo Security), שפעלה עד כה מתחת לרדאר, הודיעה היום (ד') על גיוס של 28 מיליון דולר עבור פתרון אבטחת הקוד שלה, המאפשר לארגונים לזהות חולשות בספריות קוד פתוח באופן מדויק ובלי להתפשר על הביצועים.

ספריות קוד פתוח מהוות 80 עד 90 אחוז מאפליקציות מודרניות ומשמשות כקרקע פורייה להתקפות סייבר. בעוד שהמודעות לצורך באבטחת ספריות קוד פתוח עולה, הפתרונות הקיימים בתחום לא מדויקים מספיק ומותירים את החברות ללא הגנה מספקת. הכלים הקיימים מייצרים כמויות גדולות של התרעות לא רלוונטיות ועל כן יוצרים רעש וחוסר אמון. ללא מידע מתוך סביבת הריצה של האפליקציה, קשה להבין איזה מהחולשות רלוונטיות לטיפול ותיקון.

הטכנולוגיה של אוליגו עוקבת אחר ההתנהגות של כל ספריית קוד פתוח ומתריעה כשספרייה חורגת מההרשאות שלה. הפלטפורמה של אוליגו מאפשרת לאפליקציה לשמור על מהירות הביצועים שלה תוך שמירה על יציבות גבוהה.

הפתרון של אוליגו כבר נמצא בשימוש על ידי חברות טכנולוגיה מובילות, וכן חברות מתחום האנליטיקה, הפיננסים, הנדל"ן וההשקעות.

המערכת שפיתחה אוליגו.

המערכת שפיתחה אוליגו.

הגיוס הנוכחי, כמו גיוס הסיד לפניו, מומן על ידי Lightspeed Venture Partners, Ballistic Ventures, TLV Partners, ושלמה קרמר, יזם ומשקיע בתחום הסייבר. כמו כן, בסיבוב השתתפו משקיעים נוספים כמו אייל ולדמן, מנכ"ל ומייסד מלאנוקס טכנולוגיות; עדי שהרבני, סמנכ"ל טכנולוגיות ראשי ב-Snyk, ואייל מנור, לשעבר סמנכ"ל ב-Google Cloud וכיום מנהל מוצר והנדסה ראשי ב-טוויליו.

החברה נוסדה על ידי המנכ"ל נדב צ'רנינסקי, סמנכ"ל הטכנולוגיות הראשי, גל אלבז (בעבר בצ'ק פוינט) וסמנכ"ל התהליך הראשי אבשלום חילו, ששירתו ביחידות הסייבר המובחרות של אגף המודיעין בצה"ל.

"לאחר שהמייסד-השותף של אוליגו, גל אלבז, גילה שניתן לפרוץ בקלות לאפליקצית אינסטגרם, על ידי שימוש לרעה בספריית קוד פתוח, הבנו שיש פער משמעותי באופן שבו השוק מתייחס כיום לאבטחת קוד פתוח", אמר צ'רנינסקי המנכ"ל והמייסד-שותף. "התמקדנו בשיטת הגנה שבודקת כל ספרייה בסביבת production או ב-staging, ומאפשרת לנו לזהות אנומליות באופן ממוקד, ולתקן את החולשות הרלוונטיות בשקלול המידע מזמן הריצה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים