"השלב הבא בעולם הרחפנים: לאפשר להם לטוס בעצמם"

יש כבר כעת לרחפנים יכולות רבות ומגוונות, אבל הם יהיו בעתיד הרבה יותר אוטונומיים, כך אמר קווין פרייס, סגן נשיא לכלים דיגיטליים בהקסגון ואוונגליסט למוצרים טכנולוגיים

קווין פרייס, סגן נשיא לכלים דיגיטליים בהקסגון ואוונגליסט למוצרים טכנולוגיים.

"עולם הרחפנים מתפתח, ובתקופה האחרונה הם הגיעו ליכולות שהם לא הגיעו אליהן בעבר. רחפנים יכולים כיום לחדור כמעט לכל מקום, כולל למקומות הכי נידחים, שבני אדם מתקשים ואף לא יכולים להגיע אליהם", כך אמר קווין פרייס, סגן נשיא לכלים דיגיטליים בהקסגון ואוונגליסט למוצרים טכנולוגיים.

פרייס דיבר בכנס של גיב סולושנס, שמייצגת את הקסגון בישראל. האירוע נערך לפני ימים אחדים באולם איסט בתל אביב.

לדבריו, "הצעד הבא בעולם הרחפנים הוא לאפשר להם לטוס בעצמם, עולם אוטונומי של רחפנים. אנחנו כבר נמצאים בדרך לכם, זה יקרה ולגיב, ביחד עם הקסגון, יש את היכולת לעשות זאת".

גיב משתפת פעולה עם הקסגון מזה כמה שנים, עוד כשעסקי ה-EAM של החברה העולמית היו תחת אינפור. המכירה של עסקים אלה להקסגון הושלמה באוקטובר אשתקד. פרייס הרחיב על הקסגון, גיב ושיתוף הפעולה ביניהן. "גיב מציעה פתרונות, פלטפורמות ותוכנות רבות שמניבים יתרונות רבים לארגונים. אני רואה טכנולוגיות כבר 25 שנים, וקשה מאוד למצוא חברה שלוקחת באמת את היוזמה ליצור את הפתרון ולהביא ערך", אמר.

"הקסגון השתנתה עם רכישת עסקי ה-EAM של אינפור", ציין פרייס. "הרכישה הזו והטמעת הפתרונות אצלנו לא היו תהליכים קלים. העסקים של אינפור היו שונים משלנו, והתבססו על ניהול פיננסי, ניהול עסק – ולא על ייצור. אנחנו תומכים בהרבה לקוחות שעדיין משתמשים באינפור וצריכים לתחזק את המערכות שלהם. הפתרונות האוטונומיים של הקסגון מאפשרים להם להשלים את התמונה".

"פתרון ה-EAM הוא חלק מסט הפתרונות שאנחנו מציעים, והוא עושה אותו שלם יותר", הוסיף. ככלל, אמר פרייס, "המקור לרבים מהפתרונות לתמיכה בביצועים שאנחנו מציעים הוא בגיב סולושנס. ביחד אתם ועם שותפים מצליחים אחרים, אנחנו הופכים את היישומים הארגוניים לטובים יותר".

הקסגון מציעה, במסגרת פתרון ה-EAM שלה, את מה שהיא מכנה "מנוע חכם למצוינות תפעולית". לדברי פרייס, הפתרון כולל תובנות חכמות אודות כלים קריטיים לביצוע משימות, הורדת סיכונים תפעוליים ורגולטוריים, תמיכה במעגל החיים המלא של המוצר, תוך שמירה על קיימות, ואופטימיזציה של היעילות הטכנולוגית. הוא ציין כי הפתרון עונה על שורה של דרישות שמגיעות מהתעשייה, בהן העלאת הכנסות ורווח תפעולי של ארגונים, אבטחה, הגברת הדיגיטליזציה, ואף שמירה על ידע וכוח אדם מקצועי.

"ארגונים מבינים שבמחשוב, הם לא יכולים לעשות הכול לבד"

לדברי פרייס, "הסביבה העסקית משתנה. ארגונים רוצים לשתף יותר פעולה ולהגיע לביצועים טובים יותר, משום שהם רואים שבעולם המחשוב, הם לא יכולים לעשות את הדברים לבד. אנחנו מתמקדים בהקשר זה בשלושה אזורים: מהן ההתפתחויות העתידיות בתחום, APM (ניטור ביצועי אפליקציות) ומציאות דיגיטלית חכמה. בשנים הקרובות נתפתח בתחום הזה. אנחנו רוצים להציע כלים שיעשו את חיזוי העתיד לקל יותר, בפרט בתקופה הכלכלית הנוכחית. נפעל למתן כלים לניטור ביצועי אפליקציות בסביבה עסקית בטוחה יותר, על מנת לפעול טוב יותר לשנה וחצי-שנתיים קדימה. באשר למציאות דיגיטלית חכמה, אנחנו רוצים לספק נראות טובה ורבה יותר של המידע, עם גרפיקה ודינמיות. מציאות דיגיטלית מראה את הדברים בזמן אמת, ומציאות דיגיטלית חכמה משמעותה דטה".

לסיכום הוא אמר כי "טביעות האצבע של גיב נמצאות עמוק בפתרונות שלנו. היא שינתה את תהליכי הפיתוח אצלנו, ודרכם אנחנו מבינים איך העתיד יכול להיראות בעולם ה-EAM. אנחנו לא יכולים לפתח חדשנות בעצמנו, אלא רק עם הלקוחות והשותפים שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים