"על כל מנמ"ר ומנמ"רית לחשוב דטה"

"אבטחת המידע חייבת להשתלב באסטרטגיית הטיפול בנתונים", קרא מרקו פאניצי, סגן נשיא בכיר בקומוולט, בכנס שערכה החברה

מרקו פאניצי, סגן נשיא בכיר בקומוולט ומנכ"ל קומוולט אינטרנשיונל.

"כיום כבר לא ניתן לשמור את המידע מנותק ומוגן מאחורי סורג ובריח בדטה סנטר הארגוני. אבטחת הנתונים חייבת להשתלב בכל בניית אסטרטגיית טיפול בנתונים, וכך ביכולתה להוות מנוף להצמחת מודלים עסקיים חדשים. כמו כן, על צוות ה-IT לספק למשתמשים יכולת לפעול בגמישות, עם פיתוח במודל פתוח, עבודה מבוססת תקנים ויכולת גידול מהירה", כך אמר מרקו פאניצי, סגן נשיא בכיר בקומוולט ומנכ"ל קומוולט אינטרנשיונל.

פאניצי, המנהל את כלל פעילות החברה מחוץ לצפון אמריקה, היה דובר המפתח בכנס Commvault Connections 2022. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ג') באולם האירועים לאגו בראשון לציון, בהשתתפות מאות נציגים מלקוחות הסניף הישראלי של החברה ושותפיה העסקיים. הנחה אותו עו"ד ד"ר נמרוד קוזלובסקי, מייסד סייטקטיק – חברה לניהול משברי סייבר.

צילום ועריכת וידיאו: ליטל רובינשטיין

לדברי פאניצי, "המידע זורם בכל ארגון כמו החשמל והמים. לא לחינם אומרים עליו שהוא הזהב, הנפט החדש. אלא שבשנים האחרונות חלו כמה שינויים: הנתונים גדלו בהיקפם, קצב הגידול שלהם צמח אף הוא והם הפכו מנתונים לנתוני עתק, ביג דטה, אוקיינוס של נתונים. כל ארגון הופך להיות מבוסס נתונים, מוטה נתונים. לצד זאת, אנחנו חיים בעולם שבו קשה להגן על הנתונים, כי האיומים גדלים בהיקפם ובתחכום הטכנולוגי שלהם, והם משתנים בקביעות. לכן, האתגר הוא כפול: הפיכת הארגון ל-'דובר' ו-'חושב' נתונים, והגנה על המידע, בלי קשר למקום הימצאו – בדטה סנטר המקומי, באירוח, בענן הציבורי או בעננים רבים".

אתגרים ומחקרים

"לצד אתגרי הטכנולוגיה, ובראשם הרצון לצלוח את הטרנספורמציה הדיגיטלית, מנמ"רים ומנמ"ריות ניצבים מול איומי הסייבר, ובתוכם הכופרות", הוסיף פאניצי. "המידע הארגוני הוא נכס רב ערך. מתקפות הכופרה, המצפינות את הדטה הארגוני, גורמות לזליגת המידע להיות איום גדול בעל פוטנציאל נזק רב לארגון. מחקרים מעלים שעלות נזקי תשלום דמי הכופר תאמיר ל-265 מיליארד דולר עד סוף העשור".

הוא ציטט מחקר נוסף, של IDC, שלפיו 55% מהארגונים יעבירו את מערכות הגיבוי שלהם לענן עד 2025. "לכן, השקנו לפני שנתיים את פתרון התוכנה כשירות מטאליק (Metallic)", אמר. "זהו פתרון גיבוי כשירות (BaaS – Backup as a service) מלא עבור מגוון של יישומים ושירותים, המאפשר לארגונים לקבל גיבוי וניהול מלא של המידע המגובה שנמצא בסוגי ענן שונים, או מקומית. הפלטפורמה מאפשרת טרנספורמציה מאובטחת, עם הגנה על הנתונים בענן והיברידיות מלאה. כך, לקוחות ארגוניים מקבלים פתרון אחסון ענן משולב, שמקל על ארגוני ה-IT ליצור אסטרטגיית ענן מקיפה, משולבת הגנה. בדרך זו ארגונים יכולים לממש את הטרנספורמציה הדיגיטלית יחד עם ניהול מידע מרכזי וחכם, תוך חיסכון בעלויות והפחתת סיכונים. כך, ארגונים מקבלים אבטחת מידע, לצד פשטות תפעולית ותמיכה רחבה בענן, עם שינוע ושחזור בין העננים ואל הענן הפרטי. זאת, לצד מעטפת גיבוי לאפליקציות".

"מאז השקת הפתרון, הוא הניב לנו רווחים שנתיים צפויים (ARR) של 75 מיליון דולר בכל רבעון – והנתון הולך וגדל, ובקצב מאוד מהיר. זאת, כי אנחנו נותנים באמצעותו מענה שמפשט וממכן את המערכות, ו-'דוחפים' את גבולות הענן לעבר הקצה", ציין.

לסיכום אמר פאניצי כי "הצוות שלנו בישראל הוא אחד מהטובים שלנו באירופה. הסניף מכפיל את היקף העסקים שלו מדי שנה. רכשנו בפברואר השנה את TrapX הישראלית, שעוסקת בתחום הטעיית הסייבר, והטמענו את הטכנולוגיה הישראלית בפתרון Metallic Treatwise, שהשקנו באחרונה. אנחנו משכפלים את ההצלחה הישראלית לארצות אחרות. הסניף המקומי מצוי הרחק למעלה, עם גידול עקבי זה כמה רבעונים של עשרות אחוזים – והמגמה תימשך".

רונן נוי, מנכ''ל קומוולט ישראל.

רונן נוי, מנכ"ל קומוולט ישראל. צילום: ניב קנטור

רונן נוי, מנכ"ל קומוולט ישראל, פתח את האירוע ואמר כי "אנחנו מאפשרים למנמ"רים לקבל דיווח פרו-אקטיבי כדי להיערך מראש לכל תרחיש ואירוע. מידע מקדים על תקיפה מסייע להתמודדות מול האיומים ומניב חיסכון במשאבים. כך אנחנו מסייעים לארגונים לצלוח בצורה קלה יותר את המשבר הכלכלי. בשנה האחרונה קומוולט השקיעה רבות בהתאמת היכולות של מטאליק לשוק המקומי. חווינו שנת פעילות טובה בישראל, עם צירוף מספר רב של לקוחות חדשים למאות הלקוחות הקיימים, והמגמה צפויה להימשך גם בשנה הבאה".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים