"הגדלנו את היקף הפעילות של Dell-EMC פי 30 בתוך 3 שנים"

אמר אפי צ'אושו, מנכ"ל פעילות המחשוב בקבוצת AllTrade ● באחרונה החברה נכנסה לפעילות בתחום הגנת הסייבר

אפי צ'אושו, מנכ"ל פעילות המחשוב בקבוצת AllTrade. צילום: ניב קנטור

"מאז שמוניתי לתפקידי, בפברואר 2016, מחזור הפעילות שלDell-EMC צמח פי שלושים והיד עוד נטויה", כך אמר אפי צ'אושו, מנכ"ל פעילות המחשוב בקבוצת AllTrade.

צ'אושו דיבר בפתח מפגש שערך C3, פורום המנכ"לים והמנמ"רים של אנשים ומחשבים. המפגש נערך ביום ה' האחרון במשרדי הקבוצה באזור התעשייה ברקן.

לדברי צ'אושו, "קבוצת AllTrade מספקת שירותים ופתרונות מקצה לקצה, לרבות אפיון צרכים, פתרונות חומרה, תוכנה ועד לשימוש חוזר בחומרה של הלקוח, ופינוי וטיפול בפסולת אלקטרונית לשימוש חוזר בתעשייה".

פעילות בעולם האינטגרציה

החברה, אמר, הוקמה ב-2002 ומונה 200 עובדים. לפני שלוש שנים היא נכנסה לפעילות בעולם האינטגרציה ועורכת פרויקטי IT. הקבוצה כוללת את פעילות המחשוב של AllTrade, ואת חברת המחזור AllRecycling.

"אחת הסיבות להגעתי", אמר צ'אושו, "הייתה הרצון להצמיח מחדש את החברה, על בסיס ניסיוני בתחום. הקמנו גוף אינטגרציה חזק, אנחנו נותנים פתרונות כוללים ללקוחות ארגוניים. הפכנו מחברה העוסקת בהטמעת חומרות לכזו המספקת פתרון כולל ללקוח: חומרה, שרתים רגילים, שרתי להבים (בלייד), הטמעה של פתרונות וירטואליזציה, אחסון וכן שירותי ענן פרטי". כך, אמר, "אנו מספקים שירות מקצה לקצה לבנק הבינלאומי, המחסן של הבנק יושב אצלנו, הסכם רמת השירות, SLA מול הבנק עומד על 80% ואנו מעניקים שירות של 97%. נגדיל את פעילות השירותים שלנו".

"ארגונים בכל הגדלים עוברים לענן, אולם לא באופן מלא. בענן ומחוצה לו, בדטה סנטר שבחצר הבית, ארגונים תמיד יזדקקו לתשתיות כדי לנהל את המחשוב והאחסון שלהם באופן נכון וטוב יותר", אמר.

"לצד העבודה עם Dell-EMC הכנסנו עוד ועוד שותפים עסקיים: HPE, 5F, VMware, פוג'יטסו, נט-אפ, היטאצ'י, צ'ק פוינט, פורטינט ו-Veeam. כך אנחנו מעניקים ללקוחות פתרונות מחשוב מקצה לקצה", הוא הוסיף.

"הגדלנו את נתח השוק שלנו בעולמות ה-IT"

לפני שמונה חודשים, אמר צ'אושו, "הקבוצה רכשה את ELK Information Technologies תמורת מיליוני שקלים. על רקע הצמיחה שחווינו בפעילות אינטגרציה, חיפשנו דרך לייצר קפיצת מדרגה ביכולות שלנו – במיומנויות, בכוח האדם וגם במספר הפרויקטים. לאחר שבחנו כמה חברות אינטגרציה בשוק בחרנו ב- ELK, שלה מהנדסי מערכת מובילים בשוק הישראלי והיא פועלת בעולמות האחסון, הגיבוי, ה-וירטואליזיציה, ההגנה וזמינות המידע, ועוד".

הוא ציין כי "אנחנו בוחנים רכישה של חברות נוספות – חברות אינטגרציה קטנות, המתמחות בנישות מסוימות. המטרה שלנו היא להיות שחקן מוביל בעולם האינטגרציה של פרויקטים ולהתברג לחמשת השחקניות הגדולות בשוק הישראלי".

הוא הוסיף כי באחרונה החברה נכנסה לפעילות בתחום הגנת הסייבר. מנוע צמיחה נוסף, אמר, "הוא ההשקעה של טדי שגיא בנובמבר 2017, שרכש 35% מהחברה תמורת 40 מיליון שקלים". לדבריו, חוזקה של הקבוצה הוא בעצמאות הפיננסית, הנובעת מהביזור הכספי שלה. כך, הסביר, "אנו בין החברות הבודדות בשוק, שעובדת בלא אשראי בנקאי, או אובליגו בבנק. כך, למשל, המכירות שלנו לקבוצה של שגיא מהוות רק 7% מכלל המכירות שלנו. העצמאות הכלכלית הזו חוסכת זמן יקר ערך באישורים כספיים שונים שמתקצרים אצלנו משבועיים ליממה".

"עולם המחזור", הסביר צ'אושו, "קשור באופן הדוק לעולם התשתיות: כך, הייתי באחד הבנקים, שרכש מחשבים חדשים. אמרתי למנמ"ר: 'הפסדת כסף רב'. הסברתי לו כי כל ציוד המחשוב הישן שהוא פינה, שווה כסף מוכח. עצתי למנמ"רים: הציוד הישן שלכם שווה הרבה יותר ביום העסקה של רכישת הציוד החדש. רבים לא מודעים לכך שמה שעליהם לעשות הוא להרים את הכסף מהרצפה".

הוא סיכם באומרו כי "צמחנו באופן משמעותי בשנתיים האחרונות. הגדלנו את היקף כוח האדם בחברה, הרחבנו את היצע הספקיות עמן אנחנו עובדים והגדלנו את נתח השוק שלנו בעולמות ה-IT. חווינו בשנתיים האחרונות גידול שנתי של יותר מ-20% והמגמה תימשך".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים