אקזיט בתחום הסייבר: סיגניה מקבוצת Team8 נרכשת ברבע מיליארד דולר

הרוכשת: טמאסק, חברת השקעות בינלאומית המנוהלת מסינגפור ● סיגניה פועלת מול הנהלות, דירקטוריונים וצוותי מערכות מידע בארגונים, ותמשיך לתפקד כחברה עצמאית

הנהלת Team8. מימין: נדב צפריר, המנכ"ל, ישראל גרימברג ולירן גרינברג, שייסדו אתו את הקבוצה, ואסף מסחרי, ראש צוות המחקר. צילום: בורסת לונדון

סיגניה הישראלית, המספקת ייעוץ ותגובה למתקפות סייבר, תירכש על ידי טמאסק, חברת השקעות בינלאומית המנוהלת מסינגפור – כך מסרה החברה היום (ג'). היקף הרכישה לא נמסר, אולם גורמים בשוק העריכו אותה בכ-250 מיליון דולר.

החברה הנרכשת היא חלק מפלטפורמת המחקר וייזום חברות הסייבר Team8. מדובר באקזיט בעל תשואה יפה, שכן הושקעו בה 4.3 מיליון דולר בלבד – על ידי Team8, כחלק ממודל הקמת החברות שלה.

סיגניה הוקמה ב-2015 על ידי שחר לוי, המשמש כמנכ״ל החברה. לוי ימשיך להוביל את החברה גם לאחר הרכישה. שני המייסדים השותפים הנוספים, אריאל סמולר ועמי קור, ימשיכו גם הם לעבוד בה. נדב צפריר, לשעבר מפקד יחידה 8200 וכיום מנכ״ל Team8, יוסיף לכהן כיו״ר הדירקטוריון של סיגניה.

יצוין כי סיגניה תמשיך לפעול כחברה עצמאית, תוך שיתוף פעולה עם החברות שבבעלות טמאסק. עם הרכישה, היא צפויה להגדיל את מצבת כוח האדם שלה בישראל ובעולם.

עמידות והבסת מתקפות סייבר

הטכנולוגיה של סיגניה מסייעת לחברות לבנות עמידות מפני מתקפות סייבר, וכן להגיב ולהביס מתקפות מורכבות ברשתותיהן. מאז הקמתה, החברה הגיבה למתקפות סייבר רבות עצימות וביססה את עצמה כחברת ייעוץ להנהלות, דירקטוריונים ומערכים טכנולוגיים בחברות רבות בעולם, לרבות כאלה הכלולות ברשימת פורצ'ן 100. סיגניה עובדת עם חברות במגוון תעשיות, כולל בתחומי הפיננסים, התקשורת, הלוגיסטיקה, הטכנולוגיה, המשפטים, הפארמה, הטלקום, הייצור והקמעונות.

החברה מיישמת שילוב של כמה רבדים – טכנולוגיים, ניתוח נתונים וייעוץ, על מנת להתמודד עם מתקפות סייבר. הגישה שלה שמה דגש על יעדיהן העסקיים של החברות, כדי לאפשר להן להמשיך לפעול בעידן הסייבר. סיגניה מספקת שירותים, לצד פיתוח טכנולוגיות המאפשרות ביסוס יתרון בהתמודדות עם תקיפות מורכבות. עובדיה באים מרקע משולב – צבאי ותעשייתי – והם יוצאי יחידות המודיעין ויחידות טכנולוגיות במערכת הביטחון, כמו גם בעלי ניסיון בחברות סייבר בארץ ובעולם.

הרוכשת, טמאסק, נוסדה ב-1974, והיא חברת השקעות גלובלית המנוהלת, כאמור, מסינגפור. בבעלותה היצע חברות בהיקף של 235 מיליארד דולר.

לדברי לוי, "ההצטרפות לטמאסק תחזק את יכולותינו לספק לארגונים תמיכה אסטרטגית בהתמודדות עם האתגר המתעצם בתחום הסייבר ותאפשר לנו להאיץ בנייה של יכולות. האנשים שלנו הם שהפכו את החברה הזו למה שהיא כיום".

צפריר אמר כי ״סיגניה בנתה שילוב של עומק מקצועי, מתודולוגיות, טכנולוגיות ותרבות של מצוינות. כל אלה דרושים על מנת להתמודדות עם המורכבות הגוברת של איומי הסייבר".

מדובר באקזיט הראשון של Team8, שמלבד סיגניה כוללת שלוש חברות שהיא הקימה והכריזה עליהן ועוד ארבע שלא הכריזה עליהן. קבוצת חברות הסייבר הוקמה ב-2014 וגייסה 42 מיליון דולר ממשקיעים מהעולם, ביניהם מיקרוסופט, סיסקו, קוואלקום, AT&T, אקסנצ'ר, נוקיה, Bessemer Venture Partners ו-Innovation Endeavors, וכן טמאסק, הרוכשת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים