מלם תים הטמיעה פתרון לגלישה מאובטחת בכלל ביטוח

הפתרון, מבית פיירגלאס, יספק בידוד מלא בין הרשת הארגונית לרשת האינטרנט ● ההיקף הכספי: מאות אלפי שקלים

חיים אינגר, מנהל תחום הטכנולוגיה והתשתיות בקבוצת כלל ביטוח. צילום: יח"צ

תים תוכנה מקבוצת מלם תים ערכה פרויקט להטמעת פתרון פיירגלאס (Fireglass) לגלישה מאובטחת בכלל ביטוח. הפרויקט ארך כחודש והסתיים באחרונה. היקפו נאמד במאות אלפי שקלים.

הפרויקט הניב גישה מאובטחת עבור 4,500 המשתמשים בחברת הביטוח. הוא נותן מענה לצורך בהפרדת רשת האינטרנט מהרשת הארגונית של החברה ועונה לדרישות הרגולציה של המפקח על הביטוח. בנוסף להטמעה, נחתם הסכם לרישוי רב שנתי המאפשר את המשך ההתקשרות לחמש שנים.

מלם תים מייצגת את פיירגלאס בישראל. פתרון אבטחת המידע מספק, כאמור, בידוד מלא בין הרשת הארגונית לרשת האינטרנט (Air-Gap), בלי צורך בשרתי טרמינל של מיקרוסופט (Microsoft) או סיטריקס (Citrix). פיירגלאס מספקת חוויית גלישה טבעית (Native) ותומכת בכל הדפדפנים הנפוצים.

הפתרון מבוסס על תשתית לינוקס (Linux) ומוצע כמכשיר וירטואלי (Virtual Appliance), המיושם ברשת הארגונית או בענן ולא מצריך התקנה כלשהי בתחנות הקצה. הארכיטקטורה שלו, כך נמסר ממלם תים, מאפשרת גלישה באיכות וביצועים גבוהים, רמת אבטחה גבוהה וניהול פשוט ויעיל מצד הארגון, תוך חסכון מהותי בעלויות התשתית הנדרשת.

חיים אינגר, מנהל תחום הטכנולוגיה והתשתיות בקבוצת כלל ביטוח, אמר כי "סיימנו בהצלחה פריסה מלאה של פתרון פיירגלאס, עם רמת שביעות רצון גבוהה מאוד מצד המשתמשים. ההחלטה על החלפת המערכת הקיימת, ששימשה אותנו במשך כמה שנים, נבעה משיקולים של שיפור ביצועים וחוויית משתמש באופן משמעותי, והעלאת רמת אבטחת המידע בארגון".

נורית הורוביץ, מנהלת חטיבת התוכנה במלם תים, ציינה כי "החלפת המערכת הקיימת בפתרון של פיירגלאס התבצעה בצל פשעי הסייבר המאיימים כיום על כל גוף מוסדי. היא היוותה חלק מפרויקט מקיף לשדרוג כל תחנות הקצה בכלל ביטוח ומעבר ל-Windows 10, עמו המערכת הקיימת עבדה באופן מקומי ולא מיטבי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים