"הדרך לארגון הדיגיטלי עוברת בדטה סנטר מוגדר תוכנה"

כך אמר חנן אלטיף, מנהל שותפים אגן הים התיכון, VMware ● לדבריו, "ה-SDDC הוא הבסיס של הארגונים במסעם לבניית תשתיות IT חדשות - אלו שיסייעו להם לפצוח במסע להפיכת הארגון לדיגיטלי"

חנן אלטיף, מנהל שותפים ב-Infinidat. צילום: ניב קנטור

"האתגר של המנמ"ר הוא להתחיל במסע של שינוי מעמיק במערך המחשוב שלו, שינוי שסופו הוא בניית ארגון חדש, דיגיטלי. הדרך להפיכתו לכזה עוברת בדטה סנטר מוגדר תוכנה", כך אמר חנן אלטיף, מנהל שותפים אגן הים התיכון, VMware.

אלטיף דיבר בפתח כנס שותפים בכירים שערך הסניף הישראלי של ענקית הווירטואליזציה, הנערך זו השנה השישית. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים אמש (ג') באולם "חדר פרטי" בדרום תל אביב.

כבר לפני כמה שנים, אמר אלטיף, "החברה יצאה עם התפיסה של SDDC, דטה סנטר מוגדר תוכנה, שמטרתו להפוך את הדטה סנטר לווירטואלי. אז זה היה בגדר רעיון – ומאז הוא קרם עור וגידים ומתממש. יותר ויותר ארגונים הבינו את הרעיון והתועלות הגלומות בו, וארגונים רבים החלו לממש אותו. ה-SDDC הוא הבסיס של הארגונים במסעם לבניית תשתיות IT החדשות – אלו שיסייעו להם לפצוח במסע להפיכת הארגון לדיגיטלי".

השלב הראשון בתפיסה, אמר אלטיף, "היה וירטואליזציה של השרתים. לאחר מכן הגיע השלב של וירטואליזציה בשכבת התקשורת ואבטחת מידע, על בסיס NSX. כעת אנו נמצאים בעיצומו של השלב השלישי – וירטואליזציה של האחסון עם VSAN. לצד זאת, הארגון נדרש לטפל בעולם הניידות, עם פתרונות AirWatch".

המנמ"ר, אמר אלטיף, "צריך למפות את מצב מערכות ה-IT שלו, ולהתוות את הדרך למימוש הדטה סנטר מוגדר תוכנה. זאת, על מנת לקבל את התועלות הנובעות מכך: יעילות, אג'יליות וחסכון תפעולי. אחת התועלות המרכזיות ב-SDDC היא זמן התגובה למשתמשים הפנימיים, ולאחריהם – ללקוחות הארגון החיצוניים".

אלטיף סיכם בהתייחסו להיבט השותפים העסקיים ואמר כי "היעד שלנו ב-2017 הוא להמשיך את החיבור העסקי של השותפים ליעדים הטכנולוגיים של החברה. התחלנו בכך ב-2015, והשנה נעמיק את המיקוד העסקי עם השותפים הקיימים".

נתי אמסטרדם, מנכ''ל VMware ישראל. צילום: ניב קנטור

נתי אמסטרדם, מנכ"ל VMware ישראל. צילום: ניב קנטור

"התוכנה ניצחה את החומרה"

נתי אמסטרדם, מנכ"ל VMware ישראל, אמר כי "הדרך להאיץ את הטרנספורמציה הדיגיטלית החלה עם ה-SDDC, וכעת יש להוסיף היבטים של חדשנות וחשיבה מחוץ לקופסה. יש לנו כבר לקוחות מארגוני אנטרפרייז רבים שעשו את השינוי הזה, בכל מגזרי התעשייה – והם מהווים את ההוכחה לכך שהתוכנה ניצחה את החומרה".

לדבריו, "האימוץ של שירותי הענן משנה את מחלקות ה-IT הארגוניות. המודל הארגוני של מערכי ה-IT הולך ומתפתח – ככל שהארגונים החלו להעביר אפליקציות לענן". אמסטרדם הוסיף כי "צוותי ה-IT משתנים כל הזמן והענן הציבורי מתווה את הדרך לעסקים ולמחלקות החשובות שאמורות לקחת אותו לשם – כי הם חייבים להשתנות".

הוא הוסיף כי "ראינו בשנה החולפת מעבר של ארגונים ממערכות המחשוב המסורתיות שלהם לעבר מערכי המחשוב החדשים. אולם מדובר בתהליך שייקח זמן, ועד אז ארגונים נדרשים לעבוד על גבי תשתיות היברידיות, של ישן וחדש יחדיו. לקוחות ארגוניים שוקלים את הטמעה של הענן ההיברידי, כדי לרכוש שירותים גם בענן הציבורי, ואנו מסייעים להם בכך".

שנת 2016, אמר אמסטרדם, "הייתה שנה מעולה, הטובה ביותר בעשור השנים מאז קם הסניף המקומי".

אמסטרדם סיכם באומרו כי "המנמ"רים בארגונים נדרשים לפעול בכמה זירות. האחת, לצלוח את המהפכה הדיגיטלית בצורה חלקה, וזאת לצד הצורך להגדיל את היעילות של תפעול ה-IT ולצמצם את עלותו. לשם כך עליהם לנוע במהירות לעולם החדש".

את האירוע חתמה הרצאתו של ד"ר רונן ברגמן, עיתונאי ידיעות אחרונות – על המוסד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים