נתי אמסטרדם, VMware: "הסייבר הפך לרצפת הייצור של הדטה סנטר"

לדברי אמסטרדם, מנכ''ל החברה בישראל, "הענן הציבורי מסמן לעסקים ולמחלקות החשובות שאמורות לקחת אותו לשם שהם חייבים להשתנות"

נתי אמסטרדם, מנכ''ל VMware ישראל. צילום: ניב קנטור

"בתחום הווירטואליזציה של הרישות ואבטחת מידע, אנו חווים גידול של מאות אחוזים במכירות למוצר NSX. הסייבר הפך להיות 'רצפת הייצור' החדשה של הדטה סנטר", כך אמר נתי אמסטרדם, מנכ"ל VMware ישראל.

אמסטרדם דיבר בכנס שערך אמש (א') הסניף המקומי של ענקית הווירטואליזציה בהפקת אנשים ומחשבים. הוא אחד משישה כנסים שעורכת VMware ישראל השבוע, במלון הרודס בהרצליה, וכל כנס יועד למגזרי התעשייה השונים.

לדברי אמסטרדם, "האימוץ של שירותי הענן משנה את מחלקות ה-IT הארגוניות. המודל הארגוני של מערכי ה-IT הלך והתפתח ככל שהארגונים החלו להעביר אפליקציות לענן". לדבריו, "צוותי ה-IT משתנים כל הזמן והענן הציבורי מסמן לעסקים ולמחלקות החשובות שאמורות לקחת אותו לשם, שהם חייבים להשתנות".

הדטה סנטר, אמר אמסטרדם, "הפך גם הוא לתוכנה, מה שנותן לחברות שלושה יתרונות עיקריים: יכולת להנפיק לשוק אפליקציות בצורה מהירה יותר, אפשרות לפעילות IT בענן הפרטי בעלויות הדומות לאלו של הענן הציבורי, והעלאת רמת האבטחה בדטה סנטר מוגדר תוכנה".

חבילה משותפת אחת בעלת יתרונות רבים

אמסטרדם סיים את דבריו בציינו את השותפים העסקיים של החברה ואמר כי "סמסונג (Samsung) היא שותפה אסטרטגית רבת שנים של AirWatch, אותה רכשה VMware.

לפני כשנה, בספטמבר 2015, הורחבה השותפות בין החברות: VMware החלה להפיץ את מוצריה של סמסונג – KNOX Workspace – העוסקים באבטחת המכשירים הניידים, ברמת התוכנה וברמת החומרה.

סמסונג, מצידה, החלה להפיץ בארצות הברית את מוצרי AirWatch של VMware בתחום ניהול הניידות הארגונית (Enterprise Mobility Management), הנותנות לארגון פתרון מקצה לקצה בכל נושא ניהול המכשירים הניידים של עובדי הארגון".

לדבריו, "הרעיון העומד בבסיס השותפות הוא הפצת חבילה משותפת אחת בעלת יתרונות רבים: יכולות ניהול הניידות הארגונית הייחודיות של AirWatch, המשולבות ביכולות אבטחת המידע הגבוהות של פתרונות KNOX Workspace של סמסונג".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים