יהודה זיסאפל: "הדרך לצלוח את גל הצונאמי ב-IT היא לרכוב עליו"

לדברי זיסאפל, יו''ר קבוצת רד-בינת, "בשל הופעת הענן, השינוי שנראה לכאורה פשוט - הוא משבש, ומהווה מהפכה"

יהודה זיסאפל, יו''ר קבוצת רד-בינת. צילום: קובי קנטור

"אנו נמצאים בעיצומה של תקופה מאתגרת במחשוב, בה הטכנולוגיות החדשות המגיעות במהירות מהוות מעין גל ענק של צונאמי. הדרך לצלוח מצב משבש זה היא לרכוב על הגל". כך אמר יהודה זיסאפל, יו"ר קבוצת רד-בינת.

זיסאפל דיבר במליאה המרכזית בפתחו של כנס Bynet Expo 2016, המתקיים היום (ד') בגני התערוכה בתל אביב.

לכאורה, אמר זיסאפל, "דבר לא השתנה, וארכיטקטורת הקליינט סרבר נשארה כל הזמן איתנו: שרת נמצא בצד אחד, לקוח (תחנת קצה) בצד השני ובאמצע יש רישות, תקשורת מחשבים. אלא שבשל הופעת הענן, השינוי שנראה לכאורה פשוט – הוא משבש, ומהווה מהפכה".

צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

כך, אמר זיסאפל, בתחום הלקוח, "התחלנו עם הטלפון, עברנו למסוף, משם ל-PC וכיום אנו עם הטלפון החכם, המחבר פונקציות שונות. בעולם הרישות התחלנו עם המודם והגענו לאינטרנט. אלא שהשינוי הוא מהותי: בעוד בעבר ידענו כי כדי לספק פתרון, היינו מזמינים ציוד, משחררים אותו מהמכס, עורכים לו התאמות ומטמיעים אותו, זה היה תהליך שארך חודשים". כיום, אמר, "הכל מוגדר תוכנה, הכל על הענן והכל הוא בעצם הקצאה ואספקה של משאבים".

לבחור את הפתרון הטוב

המענה לכל זה, אמר זיסאפל, "הוא בענן שלנו, שהוא מערכת פתוחה, המאפשרת לצלוח את הגלים המשבשים הרבים שבדרך. אנו מאפשרים ללקוח הארגוני לבחור את הפתרון הטוב עבורו, לנהל ולשלוט עליו. זוהי האינטגרציה האמיתית בין ה-IT ובין ה-C בעולם ה-ICT, חיבור של המחשוב ותקשורת המחשבים יחדיו".

זיסאפל סיים באומרו כי "השנה אנו מציינים 35 שנה להקמת רד, כשבשנה שעברה ציינו 40 שנה להקמת בינת. הקבוצה מונה 4,500 עובדים, עם מחזור מכירות שנתי של 1.25 מיליארד דולר, עם הקמה של יותר מ-100 חברות סטארט-אפ באופן ישיר ואחריות ו'קשרי משפחה' להקמתן של יותר מ-200".

האירוע מתקיים זו השנה ה-13. ב-Bynet Expo 2016 השתתפו יותר מ-4,500 איש, כש-80 חברות טכנולוגיה מהארץ ומהעולם הציגו בתערוכה, שהשתרעה על פני יותר מ-6,000 מ"ר, עם יותר מ-140 ביתנים.

באירוע הודיעה החברה על הקמת דטה סנטר חדש בירושלים, כחלק מפרויקט הבנייה במתחם הר החוצבים של מגדל רד ירושלים. הוא יוקם בעומק של 10 קומות מתחת לפני הקרקע, היקפו יעמוד על אלפי מ"ר, ובנייתו צפויה להסתיים בשנת 2019.

הדטה סנטר מיועד לספק שירותי אירוח וגיבוי למרכזי מחשוב של המגזר הארגוני ולהרחבה של שירותי הענן אותם מספקת בינת. היקף ההשקעה המתוכנן בהקמתו עומד על עשרות מיליוני שקלים.

עוד הושקו באירוע שירותים מנוהלים לאבטחת מידע והגנת סייבר חדשים – Bynet Cyber Dome.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים