האקרים מוזמנים לפרוץ לפנטגון

משרד ההגנה האמריקני מזמין אותם לעשות זאת במסגרת תוכנית חדשה בשם "פרצו לפנטגון" ● היוזמה ממחישה את המחויבות של אשטון קרטר, שר ההגנה, להניע את המשרד לזהות דרכים חדשות כדי לשפר את אמצעי האבטחה שלו

אשטון קרטר, שר ההגנה של ארצות הברית. צילום: ויקיפדיה

משרד ההגנה האמריקני מזמין "האקרים מיומנים" לבדוק את האבטחה המקוונת שבמשרד, בתכנית חדשה בשם "פרצו לפנטגון".

"היוזמה לפרויקט חדשני זה ממחישה את המחויבות המתמשכת של אשטון קרטר, שר ההגנה, להניע את הפנטגון לזהות דרכים חדשות כדי לשפר את אמצעי האבטחה של המשרד, בעת שהעניין והאינטרסים שלנו במרחב הקיברנטי מתפתחים", נמסר בהודעת המשרד אתמול (ד').

עוד נמסר מהמשרד כי "זו התכנית הראשונה בהיסטוריה של הממשל הפדרלי", והיא נעשית במתכונת של תחרויות דומות שנערכו על ידי החברות הגדולות באמריקה. על מנהת להשתתף בתכנית הניסיון לפרוץ למערכות ה-IT של הפנטגון, על ההאקרים לעמוד בכמה תנאים: עליהם להירשם מראש ולהציג נתונים אישיים לטובת בדיקת רקע, ועליהם להיות אזרחי ארצות הברית.

מי שהשתתפותו תאושר, יוכל לנסות ולזהות נקודות תורפה ביישומי הפנטגון, באתרי המשרד וברשתות התקשורת. מי מההאקרים שיצליח, צפוי להיות מתוגמל כספית ואף לזכות בהכרה. התוכנית תושק באפריל השנה ובמסגרתה לא יהיו ניסיונות לפרוץ למערכות קריטיות ומבצעיות.

"אני תמיד מאתגר את עמנו לחשוב מחוץ לקופסה בת חמשת הצדדים, הפנטגון", אמר קרטר. "הזמנת האקרים אחראים לבדוק את האבטחה המקוונת שלנו, בהחלט עונה לאתגר זה. אני בטוח שיוזמה חדשנית זו תחזק את ההגנות הדיגיטליות שלנו, ובסופו של דבר תשפר את הביטחון הלאומי שלנו".

הפנטגון נמצא בעיצומו של בניית פיקוד הסייבר, שכעת מאויש רק בחלקו, כמחצית לערך. פיקוד הסייבר צפוי להגיע עד 2018 ל-6,200 עובדים ב-133 צוותים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מודי

    נראה למשהו שהאקרים קרימינליים, אלו שאוהבים לעשות נזקים כמו אנונימוס, ירשמו מראש? זה סתם כותרות אלו שירשמו הם אולי בעלי יכולות רציניים אבל כאלו שלא עושים נזקים כך שזה לא שווה הרבה

אירועים קרובים