מה מסתתר במגירה של יהודה לוי?
מהמגירה היישר לחשבון הבנק: פלאפון תעלה היום (ה') עם קמפיין חדש בכיכובו של יהודה לוי להשקת Pele Cash – מודל שבמסגרתו לקוחות כל החברות יכולים להחזיר סמארטפונים שלא בשימוש ולקבל עבורם תשלום ישירות לחשבון הבנק או לכרטיס האשראי, ללא התחייבות לרכישה. השירות ניתן בכל סניפי פלאפון ברחבי הארץ, כאשר כל לקוח יכול להחזיר עד שלושה מכשירים סלולריים בשנה קלנדרית ולקבל עבורם, בתוך 14 ימי עסקים, סכום כולל של עד 5,520 שקלים. עלות הקמפיין מוערכת בארבעה מיליון שקלים.

יהודה לוי. צילום: מתוך קמפיין פלאפון
הפרסומת החדשה מתבססת על התובנה שלישראלים רבים יש לפחות טלפון סלולרי אחד ששוכב במגירה ולא נעשה בו כל שימוש. היא נפתחת כאשר יהודה לוי נמצא בביתו, פותח את המגירה ורואה שם סמארטפונים ישנים – אך כשהוא פותח אותה שוב הוא מגלה שהמכשירים הישנים הפכו לכסף. לאחר מכן לוי פונה אל לקוחות כל החברות ומזמין אותם לסניפי פלאפון, למסור את המכשירים שברשותם ולקבל עבורם החזר כספי מיידי.
"הקמפיין החדש נועד להעלות את המודעות בקרב הציבור לכך שהטלפונים הישנים של כולנו יכולים להיות שווים לא מעט כסף", אמר דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של פלאפון. "על פי נתונים שאספנו, לכ-85% מהישראלים יש לפחות מכשיר אחד שמור במגירה, כך שיש בארץ כ-7.8 מיליון מכשירים ישנים שלא נעשה בהם שימוש, בשווי מוערך של כשני מיליארד שקלים. כעת אנחנו מציעים פתרון חכם ומשתלם מאוד ללקוחות כל החברות".
"המכשירים שיוחזרו אלינו יימכרו כמכשירי יד שניה, או ימוחזרו על ידי תאגיד מא"י – מה שהופך את המהלך לא רק לבשורה צרכנית, אלא גם לבשורה סביבתית", ציינה מירית כהן, סמנכ"לית התקשורת והאחריות התאגידית של פלאפון.
Pele Cash הוא עוד מהלך ירוק שמובילה החברה בשנה האחרונה, והוא מצטרף למחזור פסולת, שימוש בכלים רב פעמיים בלבד ומעבר לרכבים חשמליים, לקידום פתרונות ידידותיים לסביבה.











תגובות
(0)