סטודנטיות למען הגיל השלישי

משמאל: ליאור הימן, ד"ר רותי גפני ומור עמר

שתי סטודנטיות מהחוג למערכות מידע (BSC) במכללה האקדמית תל אביב-יפו זכו במקום הראשון בתחרות פרויקטים של הלשכה לטכנולוגיות המידע.

הפרסים הוענקו בכנס השנתי של הלשכה לטכנולוגיות המידע, שנערך בשבוע שעבר, בהפקת אנשים ומחשבים.

שתי הזוכות, ליאור הימן ומור עמר, קיבלו את הפרס על פרויקט בשם Tech-care, שעוסק במערכת לניטור נפילות וחבלות בקרב בני הגיל השלישי.

הפרויקט לווה על ידי איה אלוביץ', מנחת האפיון, ויונית רושו, מנחת הפיתוח. המערכת שהשניים פיתחו מורכבת משני אלמנטים מרכזיים: מוצר אינטרנט של הדברים, שמגיע בתצורת תכשיט שבן הגיל השלישי יכול לענוד. התכשיט יודע לזהות מקרי נפילה, מעידה ואיבוד שיווי משקל ללא התערבות מצד המשתמש.

חלקה השני של המערכת הוא אפליקציה המוטמעת בקרב ה-Care givers (בני משפחה או מוקד), אליה יקבלו התראות בזמן אמת במקרה מצוקה ויוכלו לתפעל את האירוע דרך פאנל הניהול אותו היא מציעה.

החוג למערכות מידע (BSc) במכללה האקדמית תל אביב-יפו, בראשות ד"ר רותי גפני, מכשיר את הסטודנטים במקצועות שונים בכל מחזור החיים של מערכות המידע, תוך שילוב טכנולוגיה עם עסקים. אחד מעקרונות היסוד של תוכנית הלימודים היא קיומם של קורסי למידה מעשית, בהם מתנסים הסטודנטים בפרויקטים מול לקוחות, תוך ליווי מנחה מקצועי מהתעשייה.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונה.

משמאל: ליאור הימן, ד"ר רותי גפני ומור עמר

משמאל: ליאור הימן, ד"ר רותי גפני ומור עמר

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים