"הצורך המרכזי: לשמר רציפות עסקית לצד עצמאות טכנולוגית"
ראיון עם לילך שמעוני, מנהלת לקוחות בנוטניקס ישראל
לילך, מה היו המאפיינים העיקריים של השנה החולפת בארגונים הגדולים בישראל?
"השנה האחרונה התאפיינה בהאצה של תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית, עם דגש על מודרניזציה של תשתיות, מעבר לענן היברידי ואפילו חזרה של ארגונים גדולים מהענן לסביבת on prem על מנת להוזיל עלויות. ארגונים חיפשו פתרונות שיבטיחו גמישות, שליטה בעלויות ועמידה ברגולציה. בנוסף, ראינו מגמה ברורה של חיפוש אחר אלטרנטיבות טכנולוגיות – מתוך רצון להפחית תלות בספק יחיד, להבטיח גמישות מסחרית, וליצור תחרות שתיטיב עם הארגון".
מה יהיו לדעתך הצרכים המרכזיים של ארגונים גדולים בשנה הקרובה?
"הצורך המרכזי של הארגונים הגדולים יהיה לשמר רציפות עסקית לצד עצמאות טכנולוגית. יותר ויותר ארגונים ידרשו פתרונות גמישים המאפשרים ניידות בין עננים, ניהול אחיד של סביבות מורכבות, והתייעלות תפעולית וכלכלית. מגמה נוספת שתתחזק היא בניית אסטרטגיה לעולם המידע הארגוני תוך שילוב פתרונות AI מתאימים".
כיצד ניתן לפתור את הצרכים של הארגונים הללו?
"באמצעות פתרונות פתוחים, מודולריים וגמישים כמו נוטניקס – שמאפשרים ללקוחותינו את הבחירה. אנחנו מאפשרים לארגונים לאחד את סביבת הענן הפרטי והציבורי לכדי פתרון היברידי, לפשט תהליכי ניהול ולשפר ביצועים – מבלי לוותר על גמישות מסחרית או תפעולית. כמו כן, הפלטפורמה שמציעה נוטניקס משלבת כלי AI שעוזרים ללקוחותינו לנהל, לנתר ולספק שירות טוב יותר ללקוחות הארגון".
מה הם ההישגים שלכם בתחום האנטרפרייז בשנה האחרונה?
"השגנו התרחבות משמעותית במגזר האנטרפרייז בישראל – ארגונים שבחרו לעבור מפתרונות סגורים ומסורתיים לסביבה פתוחה ומודרנית המבוססת על הפלטפורמה של נוטניקס. שילבנו יכולות ענן היברידי, תמכנו בעולמות דאטה קריטיים, והוכחנו ROI ברור תוך חודשים בודדים. אסיים ואומר, שארגוני אנטרפרייז שלרוב נתפסים כמסורתיים בוחנים לעומק את האסטרטגיה וההשקעות שלהם בעולם תשתיות ה-IT, וזאת לאור עליית המחירים החדה שהציגה חברת ברודקום".
לקראת אירוע NUTANIX .Next On Tour Israel, יום ב', 16 ביוני, לאגו ראשל"צ









