תוכן שיווקי

חברת תנובה וחברת אולנט מערכות בפרוייקט טכנולוגי מתקדם

חברת אולנט מערכות הטמיעה בחברת תנובה מערך שליטה ותמיכה מרחוק למוצרי הסלולר השונים

13/10/2010 16:25

חברת תנובה וחברת אולנט מערכות משתפות פעולה בפרוייקט טכנולוגי מתקדם, במסגרתו חברת אולנט מערכות, המשווקת בישראל את מוצרי LogMeIn לשליטה מרחוק בטלפונים ניידים חכמים ומסופונים, תספק לתנובה פעילות שוטפת של תמיכה במערך הסלולר ותספק תמיכה לממשקים שבין הסלולר למערכות המחשוב.

דקל ארליך, מנהל מחשוב וטכנולוגיות באולנט מערכות מציין, שמרכז השירות מרחוק לטלפונים החכמים יניב ארבעה ערכים משמעותיים: קישוריות קבועה לרשת הלקוח, מתן שירות במהירות ובכל זמן,  וכיסוי גיאוגרפי בלתי מוגבל. כל זאת תוך חיסכון אדיר בעלויות התפעוליות ללקוח. השירות של אולנט מערכות ייתן מענה מקצועי ואיכותי לעובדי תנובה בכל ההיבטים הקשורים לתפקוד המכשירים הסלולרים ולסנכרונם מול שרתי הארגון. השירות יינתן למכשירי הסלולר "החכמים", בכל מקום בעולם בו קיימת גישה לתקשורת אלחוטית.

אולנט מערכותהטמעת המערך כפי שאופיין ונבנה לצרכי חברת תנובה מקנה ערכים מוספים משמעותיים רב מימדים: להנהלת תנובה – אפשרות להפניית השירות לגוף מתמחה בשירות אפקטיבי ויעיל. השגת שיפור משמעותי ברמת השירות למנהלים, תוך גמישות "להעברה פנימה" של האמצעים והידע. לאגף מערכות מידע – בנוסף לטכנולוגיה עצמה, חשיפה לגוף שהתנסה עמוקות בטכנולוגיה ומבין כיצד למצות אותה ולספק שירות מתקדם באפקטיביות וביעילות. בנוסף לכך, קבלת ממשק "נוח" ומיידי לגוף מתמחה ובעל נסיון במתן השירות למכשירים הסלולריים. ללקוחות תנובה – מתן מענה מקצועי, איכותי בזמינות מלאה בכל מקום בעולם בו הם נמצאים תוך מחוייבות לשיפור מתמיד ועקבי ברמת ומגוון השירותים.

אחת מהפעילויות המרכזיות אותן מפתחת AllNet מזה כעשר שנים ומהווה התמחות מרכזית שלנו הינה מרכזי שירות ותמיכה מרחוק – Remote Service Operations. בבסיס הפעילות וההתמחות נמצא שילוב ייחודי של מוצרים ופלטפורמות טכנולוגיות Cutting edge (כגון LogMeIn במקרה זה), כלים ופרוצדורות תפעוליות – שירותיות מקיפות ביותר (חלקן פרוצדורת לומדות), היכרות שוק ולקוחות עמוקה, תפיסת שירות אסטרטגית ואופרטיבית.

אירועים קרובים