תוכן שיווקי

מהפכת התשלומים מגיעה למוסדות להשכלה גבוהה בישראל

בקרוב, סטודנטים יוכלו לשלם את דמי הרישום, שכר הלימוד ושלל תשלומים גם באמצעות הארנקים הדיגיטליים – כך מבטיחות תוכנות בית השיטה וסוויץ' בי.איי. מערכות ליבה ● התשלום יבוצע ישירות ממערכת גלבוע, בנוחות ובמהירות

18/05/2020 17:48
סוויץ' בי.איי. מערכות ליבה

תוכנות בית השיטה, חברה מובילה בפיתוח מערכות מידע למוסדות להשכלה גבוהה, המפתחת את מערכת גלבוע, תאפשר בקרוב למוסדות האקדמיים המובילים בארץ לקלוט תשלומים באמצעות ארנקים דיגיטליים. זאת, לאחר שחתמה על הסכם אסטרטגי וסיימה הטמעה של מערכת התשלומים המיידיים של סוויץ' בי.איי. מערכות ליבה. המערכת של תוכנות בית השיטה משרתת יותר מ-40 מוסדות להשכלה גבוהה, ביניהם המכללות הגדולות בישראל.

כחלק מהמגמות המובילות את שוק התשלומים ועל מנת לענות על צרכי הדור החדש יצטרפו בקרוב המוסדות להשכלה גבוהה למהפכת התשלומים של ישראל, ויאפשרו לסטודנטים לשלם עבור שירותים אקדמיים בחוויית קניה חדשה, נוחה, בטוחה ומותאמת במיוחד לדרישותיהם. המוסדות האקדמיים, שהינם מעוז החינוך של הדור החדש, לא נגישים כיום לאמצעי התשלום הנהוגים בקרב דור זה, שנוהג לשלם מהנייד באמצעות אפליקציות התשלומים – בלחיצת כפתור וללא צורך בהזנת פרטי תשלום. משבר הקורונה חיזק את הצורך להתאים ולהרחיב את מגוון אמצעי התשלום באקדמיה, במיוחד בפתרונות תשלום מרחוק ומהנייד.

במסגרת השירות יתאפשרו תשלומים במגוון ארנקים דיגיטליים, באמצעות חיבור יחיד למערכת התשלומים המיידיים של סוויץ', בהטמעה פשוטה ומהירה, המקצרת זמני השקה.

חדשנות טכנולוגית נוספת של תוכנות בית השיטה

הוספת מערך התשלומים המיידיים של סוויץ' מהווה צעד נוסף באסטרטגיית החדשנות הטכנולוגית של תוכנות בית השיטה. השירות פועל בהלימה מלאה עם מערכת הנהלת החשבונות של בית העסק, לא משנה תהליכי עבודה ומאפשר הוצאת דו"חות מותאמים אישית. שירות התשלומים בארנקים הדיגיטליים זמין בכל קופות המוסדות, באינטרנט ובאפליקציות המנוהלות על ידי תוכנות בית השיטה.

תוכנות בית השיטה תודיע בקרוב על השקת השירותים במגוון מוסדות.

שחר חדד, מנכ"ל החברה, אמר ש-"בשנים האחרונות אנחנו חווים צמיחה מואצת בפיתוח שירותים דיגיטליים, עם ביקוש שמגיע מכל המכללות והאוניברסיטאות בארץ. כמו כן, יותר ויותר מוסדות אקדמיים מוסיפים אפשרויות של למידה מרחוק כחלק ממגמה עולמית, שתפסה תאוצה בעקבות משבר הקורונה. משר זה הגביר את הצורך לאפשר קבלת תשלומים באופן דיגיטלי, בנוחות ובפשטות, ומרחוק. כחלק מחזוננו לספק את הפתרונות המיטביים ללקוחותינו ולסייע למוסדות האקדמיים להוביל בתחומם, אנחנו, בתוכנות בית השיטה, פועלים נחרצות להוספת פתרונות חדשניים וראשוניים, המותאמים לצרכי השוק המשתנים ולדרישות הגבוהות מצד הלקוחות. כל זאת בדגש על חוויית משתמש פשוטה, קלה ובטוחה".

שילה פרידה, סמנכ"ל התפעול והשיווק של סוויץ' בי.איי. מערכות ליבה, ציין כי "מהפכת התשלומים המיידיים בישראל צועדת קדימה. אנחנו מתחילים לראות יותר ויותר עסקים, מענפים שונים, מאפשרים תשלומים בארנקים דיגיטליים, כאמצעי תשלום חדש המותאם לדרישות הדור הצעיר. החזון שלנו, בסוויץ', הוא ליצור מערכת אחת, המספקת את כל צרכי התשלומים המיידים ובארנקים דיגיטליים בחיבור יחיד, פשוט ומהיר לבתי העסק. שיתוף הפעולה שלנו עם תוכנות בית השיטה מאפשר למוסדות להשכלה גבוהה לשלב את העתיד – כיום. הוא מציב את תוכנות בית השיטה בחזית החדשנות. בהמשך נאפשר שירותי תשלום ופיננסים נוספים, על מנת להגדיל את חופש הבחירה ומגוון השירותים במערכות של תוכנות בית השיטה".

אירועים קרובים