תוכן שיווקי
בעקבות האירועים eGov ו-DGHealth

SQLink מסכמת שנה של עליות – וצופה עוד שנת התרחבות

15/01/2020 13:03
גלעד רבינוביץ', מנכ"ל SQLink. צילום: אפרת קופר

אין זמן נכון כמו סופה של שנת עבודה ותחילתה של חדשה כדי לשמוע על הנעשה באחד מבתי התוכנה הפרטיים הגדולים בישראל – SQLink. לכן, דיברנו עם גלעד רבינוביץ', מנכ"ל החברה, שאלנו אותו שאלות וקיבלנו תשובות.

מהי SQLink?
"SQLink הוקמה לפני 25 שנים על ידי תמיר גורן, שהפך אותה לאחד מבתי התוכנה הגדולים והמבוססים בשוק. החברה, שמונה כיום יותר מ-2,500 עובדות ועובדים, ייחודית בעובדה שלצד הוותק והמקצוענות, מדובר בבית תוכנה אנרגטי וחדשני, כזה שלא שוקט על שמריו ומציע מגוון פתרונות שמצויים בחוד החנית של הטכנולוגיה, תוך הסתכלות על הצרכים הנכונים והייחודיים ללקוחות. תחומי הפעילות שלנו מגוונים ואנחנו מאוד מקצועיים בכל אחד מהם".

חרטתם על דגלכם להציע את הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים ביותר בשוק. ספר על זה.
"לפני הכל, חשוב לציין כי נאה דורש, נאה מקיים. SQLink עצמה עברה מהפכה דיגיטלית ועובדת ללא נייר בפעילות הפנימית שלה. לדוגמה, אנחנו החברה הראשונה שמבצעת קליטת עובד ללא נייר בכלל! כל התהליכים הפנימיים בחברה הנם דיגיטליים והשליטה במידע העסקי נעשית על ידי מערכת BI שפיתחו מומחי החברה בתחום. המערכת יודעת לנתח את כוח האדם בארגון ולזהות מגמות בלחיצת כפתור – תחזית עזיבה, אחוזי תחלופה בארגון, ממוצע קליטות ועוד. תראה לי חברה אחת שלא תהיה שמחה להסתייע בכלי מסוג זה, שעושה כל כך הרבה שכל ומשרת את הארגון בתהליך גיוס ושימור העובדים. אגב, זו דוגמה אחת מני רבות לשימוש בטכנולוגיה ליצירת חברה ידידותית לסביבה, שפועלת בשיטת ה-Paper Less.

באשר לשאלתך, המוטו שלנו הוא לתת את הפתרון הטכנולוגי שעונה למטרותיו העסקיות של הלקוח. מה שמוביל זה הביזנס והטכנולוגיה הינה הכלי למימושו.

רכשנו את אופיסופט ב-2018, במטרה להרחיב ולגוון את סל הפתרונות שלנו בתחומים חיוניים, שיש להם ביקוש גבוה ביותר – ביג דטה, BI ומדעי נתונים. אלה תחומים מאוד חמים ורשמנו גידול מרשים, גם בכניסה לשווקים חדשים. אנחנו מסייעים לחברות להשתמש בדטה שלהן על מנת להגיע לתובנות חשובות ואף קריטיות, שלא היינו יכולים להגיע אליהן רק על בסיס המוח האנושי, וזאת באמצעות ניתוח ואנליטיקה. אנחנו נסמכים על טכנולוגיות חלוצות בעולמות הבינה המלאכותית ולמידת המכונה. הדבר עוזר לנו להיחשף ולחלץ מידע גם מהחלק התחתון והנסתר שלו. המעבר מעולמות ה-BI והוויזואליזציה לעולמות האנליטיקה וה-AI הוא אבולוציה נוספת בתהליך שבו הטכנולוגיה מסייעת למינוף העסק.

זה המקום לספר על מוצר חדשני, ראשון ויחיד מסוגו, שפותח על ידי צוות המומחים של החברה: ה-Board Director. המערכת, שכבר נרכשה על ידי בנק הפועלים, בנק לאומי ובנק דיסקונט, מסייעת לנהל את עבודת ההנהלה ודירקטוריון החברה. היא שומרת על כללי הממשל התאגידי והוראות הדין באמצעות מנוע חוקים ייחודי, המחבר בין המידע הקיים בה להוראות הדין הרלוונטי. בנוסף, היא מאתרת פוטנציאל ניגוד עניינים, מסננת תוכן ומאפשרת הפצת מסמכים חכמה – הכל בהתאם להרשאות הארגון. זאת, לצד התרעות ותזכורות חכמות בזמן אמת על הפרות פוטנציאליות.

חשוב להדגיש כי מערכת ה-Board Director 'שומרת' על נושאי משרה בארגון בכך שהיא מסייעת להם להפחית את הסיכונים בקבלת החלטות ובהצבעות. בעזרתה ניתן לתפעל ולנהל ישיבות ביעילות, לזמן משתתפים, לשלוף מידע, לשתף, לערוך תכנים, לתעד החלטות לצרכי מעקב ועוד.

מעבר לפתרונות הטכנולוגיים שמציעה SQLink, החברה מחזיקה באחד ממערכי הגיוס הגדולים בשוק, ויש לה קשר שוטף עם עשרות אלפי מועמדים ומחפשי עבודה ועובדים. המומחיות שלנו היא למצוא את העובד המתאים לכל תפקיד נדרש ואנחנו כל הזמן מפתחים מהלכים חדשניים כדי לשפר את התהליך".

איך אתה מסכם את שנת 2019?
"הייתה לנו שנה מוצלחת בפעילות העסקית והמקצועית. רשמנו גידול אורגני של יותר מ-15%, הטמענו את פעילות אופיסופט והרחבנו את סל המוצרים, כפי שציינתי קודם לכן. רשמנו גידול מרשים גם בהיקף כוח האדם, שנועד לאפשר לנו לממש את כל הפרויקטים החדשים שאליהם נכנסנו ולתת מענה מקצועי ללקוחות".

מה מתוכנן לכם בשנת 2020?
"אני צופה המשך גידול אורגני בקצב מהיר, לצד רכישות מתוכננות. אנחנו בתהליכי רכישת פעילויות של חברות נוספות, שעדיין מוקדם לספר עליהן, אך הן בהחלט ירחיבו את סל הפתרונות והשירותים ש-SQLink מציעה. הרכישות הללו יגדילו ויעמיקו את אחיזתנו בשוק.

בנוסף, אנחנו במהלכים מתקדמים להרחבה משמעותית של פעילותנו בעולם פתרונות הסייבר ואבטחת המידע. בתקופה הקרובה נחשוף את הפתרונות החדשים, שאותם נציע בין השאר באמצעות שיתופי פעולה עם החברות הזרות המובילות בעולם".

אירועים קרובים