תוכן שיווקי

הטמעת מערך אחסון מבית Nexenta בקבוצת אביב

22/06/2016 15:58
Nexenta

קבוצת אביב הינה אחת מחברות הבנייה הוותיקות, הגדולות והמובילות בישראל.

לקבוצת אביב ניסיון רב בהקמת פרויקטים הנדסיים מורכבים ורחבי היקף למטרות מגורים, מסחר, בנייה ציבורית ותשתיות בארץ ובעולם. מאז היווסדה בשנת 1963 על ידי משה אביב ז"ל, הותירה הקבוצה את חותמה בנוף הבנייה הישראלי, תוך שהיא בונה בעצמה, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, כקבלן מבצע פרויקטים רחבי היקף ופורצי דרך.

לפני כחמש שנים פנה מנהל המערכות של קבוצת אביב, שרון סידי, ל-Virtual IT לקבלת פתרון אחסון שייתן מענה טוב ומהיר לקבצים ושישמש כאחסון מרכזי לפתרון ענן פרטי.


לאחר בדיקות מקיפות של מספר מערכי אחסון והשוואת יתרונות, חסרונות ועלויות, הוחלט על התקנת המוצר NexentaStor מבית הענקית האמריקנית Nexenta, המבוסס על חומרת דל (Dell).

מערך אחסון זה, עליו מותקנים כל השרתים הוירטואלים, מהווה את ליבת הארגון, בנוסף לשירותי קבצים מבוססי CIFS ,FTP ו-NFS.

לפני כשנתיים, לקראת סיום תקופת האחריות של מערך האחסון, עמדה בפני הלקוח האפשרות להרחבת האחריות בעלות נמוכה או להחליף את מערך האחסון הקיים במערך אחסון חדש המבוסס על חומרה חדשה.

ביצועים מעולים בשילוב נפחים גדולים במחיר נמוך

לאחר בדיקת החלופות בשוק ובעיקר בשל שיקול כלכלי, הוחלט להרחיב את משך האחריות על מערך האחסון הקיים ולרכוש מערך אחסון נוסף מבית Nexenta, בעיקר בשל הניסיון המוצלח שהיה עם המערך הקודם.

לאחר רכישת אחסון Nexenta החדש והטמעתו, הועברה כל סביבת  הייצור (Production) למערך האחסון החדש ומערך האחסון הישן החל משמש כגיבוי על ידי רפליקציות של מידע מהאחסון החדש וכאחסון לגיבוי דחוס, מהיר ואמין באמצעות תוכנת Veeam.

לדברי סידי, "Nexentastor הוא מערך אחסון ייחודי וגמיש שנותן שקט תעשייתי לארגון, בנוסף לביצועים מדהימים שמתקבלים על דיסקים איטיים, תודות לשימוש מתקדם בזיכרון מטמון על דיסקים מבוססי SSD, ובעל יכולת להתממשק לכל מערכת בצורה חלקה ואמינה".

"היום, כשאני מסתכל בראיה לאחור על ההחלטה לבחור ב-Nexenta – אין ספק שההחלטה הייתה מוצלחת גם מבחינה טכנית וגם מבחינה כלכלית. כשאני שומע מקולגות שלי על בזבוז של עשרות אלפי דולרים על מערכות אחסון שנקנות אחת לשלוש שנים, אני מחייך לעצמי וממליץ להם בחום על Nexenta, מערך אחסון בעל ביצועים מהירים ונפחים גדולים, עם יחסי דחיסה חזקים לחסכון בנפחים, בעלות נמוכה ביחס למערכי אחסון אחרים הקיימים בשוק".

סידי סיכם ואמר כי "Virtual IT, משמשת כאינטגרטור של החברה על כל מערך המחשוב בקבוצת אביב, ומספקת לי שקט וביטחון להתעסק בליבה של מערכות המידע ולקדם את הארגון טכנולוגית מבלי לבזבז זמן יקר על תפעול מערכות ותקלות".

Virtual IT – השותף הבלעדי בישראל

חשוב לציין לסיכום, ש-Virtual IT, חברה המספקת מוצרי ענן על ענן בבעלותה המלאה, היא השותף הבלעדי והמטמיעה המוסמכת היחידה של מוצרי Nexenta האמריקנית בישראל.

Virtual IT התקינה במהלך שנותיה עשרות מערכי אחסון שונים, וכשדרישות הלקוח מסתכמות בביצועים ונפחים בשילוב מחיר נמוך, אז Nexenta היא הבחירה הנכונה ביותר מבין כל מערכי האחסון המוכרים בשוק.

ל-Virtual IT הידע והניסיון להטמיע מערך אחסון מבית Nexenta החל ממערכי אחסון בעלי TB בודדות ועד לחברות אנטרפרייז הזקוקות למערכי אחסון ענקיים בעלי PT רבות.

לדף המוצר לחצו כאן.

אירועים קרובים