תוכן שיווקי

הסוף לתשלומי השכר העודפים: סינריון משיקה מערכת אקספרס לניהול זמן ונוכחות עובדים עבור ארגונים קטנים

06/11/2013 18:57

חברת סינריון מערכות, המתמחה בפתרונות תוכנה לניהול ההון האנושי בארגון, השיקה את מערכת ה-Synerion WFM Express לניהול זמן ונוכחות עובדים, המיועדת לארגונים קטנים כדוגמת הסטארט-אפים.

גרסת האקספרס, מספקת תמונה מקיפה ומדויקת של שעות העבודה שהארגון צורך ומשלם עבורן. המערכת מאפשרת אוטומציה של תהליכים הכרחיים, כגון איסוף וניתוח שעות עבודה, שעות נוספות, היעדרויות בגין מחלה וניצול ימי חופשה. היא מנתחת את שעות העבודה וההיעדרויות בהתאם לדרישות הספציפיות של הארגון – ובהתאמה למגוון הסכמי העסקה. בכך מאפשרת המערכת תשלום שכר מדויק וחסכון משמעותי הנובע ממניעת תשלומים עודפים.

המערכת מאפשרת דיווח משך זמן שהושקע במשימה או בפרויקט והיא מאושרת לצורך דיווח למדען הראשי וכוללת את כל הדו"חות הנדרשים. עוד היא כוללת ממשק אינטרנטי לשירות עצמי לעובדים ומנהלים, על בסיס מנגנון הרשאות, המאפשר גישה מיידית למידע לצורך העברה דו-כיוונית של מידע, אחזור/תצוגה/עדכון/אישור של נתוני נוכחות וביצוע משימות, כמו גם משלוח ואישור בקשות היעדרות מתוכננת. ניתן להפיק באמצעות המערכת דו"חות בקרה כגון: דו"ח נוכחות חודשי לעובד ולמחלקה, ד"וח שגויים/חריגים ועוד, המספקים למנהלים שקיפות לנתוני הנוכחות, היעדרויות וביצוע משימות. למערכת ניתן להוסיף ממשק באנגלית ויכולת דיווח נוכחות וביצוע משימות, באמצעות סמארטפונים.

"מערכת Synerion WFM Express מאפשרת מעתה גם לעסקים קטנים ליהנות מיתרונות והניסיון המוכח שלנו במערכות הנוכחות", אומר איל תמיר, סמנכ"ל פעילות ישראל בסינריון. "זמן ההתקנה, היישום וההטמעה קצר ומאפשר ללקוחותינו עליה לאוויר ותחילת עבודה עם המערכת באופן מהיר וחלק. מעבר לכך, מידע נוכחות עדכני והיסטורי בזמן אמת ממקור נתונים מרכזי, מגדיל את שקיפות נתוני כוח העבודה בארגון, מאפשר יכולות ניתוח גבוהות, מיקסום יכולות מערך העובדים ונקיטה בפעולות מתקנות מהירות".

לדברי תמיר, תמיכה במגוון הסכמי העסקה, מבטיחה  שהעובד מקבל את התשלום המדויק המגיע לו ואילו האוטומציה של התהליכים העסקיים מפחיתה את מספר הטעויות הנובעות מהזנת נתונים ידנית ומשפרת את התפוקה. "מנגנון הרשאות מובנה מוודא בקרה ואבטחת מידע ויש התאמה מלאה לתוכנות השכר ולשכות השכר. בשורה התחתונה: יש כאן צמצום הוצאות אדמיניסטרטיביות וניירת".

אירועים קרובים