"עוזרי AI חכמים יביאו לשיפור הערך עבור עובדים ולקוחות הארגונים"
דן קוטליצקי, מנכ''ל טונימו, מסביר כיצד ארגונים יכולים להעמיק את יכולות המשתמשים והלקוחות שלהם - בייחוד בהדרכות ובשהייה באתרים
"ארגונים נדרשים להעמיק את יכולות המשתמשים והלקוחות שלהם – הן עם זמן שהייה ממושך יותר בנכסים הדיגיטליים, לטובת גידול ביחס ההמרה בין שהייה לרכישה, והן בהיבט הפנים ארגוני – האצת תהליכי ההדרכה והשימוש בתהליכי דיגיטל קיימים, תוך שיפור חוויית המשתמשים והעשרת הידע שלהם", כך אמר דן קוטליצקי, מנכ"ל טונימו (Toonimo). הוא ציין כי "עוזרי AI חכמים יביאו לשיפור הערך עבור עובדים ולקוחות הארגונים".
קוטליצקי דיבר בכנס AI-e-Gov25 של אנשים ומחשבים, שהתקיים שלשום (ב'), בשיתוף מערך הדיגיטל הלאומי, באולם האירועים לאגו בראשון לציון, בהשתתפות בכירים בממשלה, במגזר הציבורי ובחברות ה-IT שעובדות איתם. טונימו מיוצגת בלעדית בישראל על ידי קבוצת המוצרים של נס.
"הטרנספורמציה הדיגיטלית אותה עוברים ארגונים כרוכה באתגרים נפוצים", ציין קוטליצקי. "האחד הוא שמדובר במערכת בעלת מורכבות, שנדרש לפשט את השימוש בה. השני – מדובר באימוץ תהליכים שבחלקם הם בליבת הארגון, מרובי שלבים, וזה מוסיף מורכבות ולא פעם אף סרבול למשתמשים. כך, למשל, אזרח.ית שנדרש.ת למלא תביעה נכות לטובת קבלת קצבה צריך להתנהל מול כמה ישויות ממשלתיות. דוגמה נוספת, ברמה הפנים ארגונית, היא של עובד שעובר תהליכי קליטה בארגון ונדרש לעבוד מול מספר גורמים מבלי שהוא מכיר אותם. במקרים אלה ודומים להם, לתהליך נלווה פחד, בשל חוסר הכרות עם המערכת. אנחנו מקלים על מימוש התהליכים הללו, עם הוספת שכבת סיוע, מבוססת קול וחוזי".
פלטפורמת הדרכה אונליין
טונימו הוקמה ב-2013 על ידי קוטליצקי ואוהד רוזן. מטה החברה ממוקם בניו יורק, ויש לה סניפים בתל אביב ובטוקיו. טונימו ערכה כמה סבבי גיוס, מקרנות וגם ממשקיעים פרטיים.
קוטליצקי אמר כי "פיחתנו פלטפורמת הדרכה אונליין, שפונה הן ללקוחות והן לעובדי הארגון. הפלטפורמה משלבת קול אנושי, יכולות הדרכה חזותיות וגרפיות, על מנת להדריך ולכוון את משתמשי האינטרנט. כמו כן, היא כוללת דשבורד אנליטי, פונקציונליות בדיקות, יכולות התאמה אישית ועוד".
לדבריו, "יש לנו לקוחות ארגוניים מכלל המגזרים, ביניהם הממשלתי-ציבורי, הפיננסי – בנקים וחברות ביטוח, ארגוני בריאות וחברות פארמה, טלקום, חינוך, תיירות ונסיעות, לצד תעשיות אחרות".
יכולות בעולם ההדרכה המקוונת
בעולם ההדרכה המקוונת, אמר קוטליצקי, "אנחנו מספקים יכולות לאימוץ דיגיטלי נרחב, מבוסס AI. המשתמשים – לקוחות או עובדים – מקבלים הדרכה אינטראקטיבית, מותאמת אישית, מבוססת קול, טקסט ואמצעים חזותיים – לטובת חוויית שירות עצמי משופרת, בכלל הערוצים. כך מתקבל פישוט של תהליכי הדרכת המשתמשים, עם ייעול ועוד יכולות לשירות עצמי – וכל זאת בעלויות מופחתות. המערכת שלנו פועלת בעשרות שפות, לרבות עברית, משפרת את חוויית השימוש ומאפשרת למשתמשים לקבל את הידע כיצד לעשות זאת". הוא הוסיף כי "הפתרונות שלנו מיועדים למגוון רחב של פלטפורמות, כולל מערכות HCM ,CRM ו-ERP, ומבטיחים תמיכה מקיפה ליישומים מכל מכשיר".
"בעולם הכניסה והשהייה באתרים", אמר, "אנחנו מספקים יכולות הנחייה למבקרים באתר, לטובת הגדלת יחס ההמרה באופן מעשי. אנחנו עושים את זה באמצעות גישה מוכוונת שירות בחנות: אנחנו מציעים פלטפורמה מבוססת ענן, שמאפשרת לעסקים להציג את התכונות המרכזיות של האתרים שלהם, כך שהיא פועלת כ-'מדריך' למבקרי האתר. באמצעות תוכן עשיר, מותאם אישית, ושפה טבעית, אנחנו מדריכים את מבקרי האתר בצורה חכמה ומספקים סיוע בדיוק בזמן הנכון. הפלטפורמה מביאה להגדלת השימושיות באתר ומעודדת שירות עצמי, על בסיס מנוע ההחלטות החכם שלנו".
לסיכום ציין קוטליצקי כי "אנחנו מעשירים את יכולות המשתמשים, הפנימיים והחיצוניים, בהדרכות עובדים ושהייה באתרים, וכך מביאים להאצה של תהליכי הדיגיטל בארגונים ולשיפור בחוויית המשתמש של הלקוחות, לצד העשרת הידע של העובדים".











תגובות
(0)