מהיום: פנגו מאפשרת לשלם באוטובוס גם למי שאין רכב

החברה פותחת את שירותי התחבורה הציבורית שלה, בהם תכנון נסיעות ותשלום עליהן, גם לאלה שלא מחזיקים במכונית, ומשיקה שירותים חדשים

פנגו - עוד אפליקציה שניתן לשלם באוטובוס באמצעותה.

פנגו היא אפליקציה שמזוהה עם הרכב הפרטי: היא התחילה מחיפוש חניות ותשלום עליהן, והמשיכה בסיוע לנהג בפעולות נוספות, כגון טעינה חשמלית, שטיפת רכב ושימוש בתחבורה ציבורית. היום (א') הודיעה פנגו כי היא פותחת את השירותים שלה בתחום התחבורה הציבורית גם למי שאין לו רכב.

כיום, התשלום בתחבורה הציבורית מתאפשר באמצעות כרטיס הרב קו המסורתי, כרטיס אשראי ואפליקציות כגון מוביט, רב-פס וסלו (לשעבר סלופארק). עם זאת, לרב קו יש יתרון מסוים על פני האפליקציות – התשלום על הסדרים כגון חופשי חודשי מתאפשר רק באמצעותו. פנגו הודיעה היום שהיא מצטרפת ל-"חגיגה", ומשיקה את השירותים שלה, כגון תכנון נסיעות בתחבורה הציבורית, זמני ההגעה והמיקום המשוער של האוטובוס, גם לאלה שנוסעים בעיקר בה, כי אין להם מכונית. בנוסף, כל משתמש יוכל לעדכן את הפרופיל האישי הקיים שלו באפליקציה, וזה יציג עבורו את תעריפי התחבורה הציבורית, בהתאם לפרטיו האישיים ולרפורמות, כגון "צדק תחבורתי" של משרד התחבורה, שהעלתה את התשלום על הנסיעות לחלק מהנוסעים והורידה לאחרים.

השירות החדש מאפשר תכנון נסיעות בתחבורה הציבורית ישירות דרך אפליקציית פנגו. ניתן לצרף בני משפחה, לרבות בני נוער, לחשבון משפחתי, ולשלם עבור הנסיעות דרך אותו חשבון מרכזי. כך ניתן לנהל בקלות את התשלומים על נסיעות בתחבורה הציבורית עבור כל בני הבית, אומרים בפנגו. השירות כרוך בתשלום של 13.90 שקלים לכל רכב בחשבון.

בפנגו אומרים כי לקוחות החברה במסלול סימפל ובמסלול סמארט יצברו קאשבק של שקל עבור כל נסיעה שכזו, שתשולם דרך האפליקציה. עם זאת, כאן חוזרת פנגו לרכב הפרטי: היא מאפשרת את המימוש של הקאשבק הנצבר בתחבורה הציבורית לתשלום על חנייה בכחול לבן. בנוסף, המינימום למימוש הוא 20 שקלים, כך שכדי לשלם על חנייה אחת תצטרכו לנסוע באוטובוס 20 פעמים לפחות. עוד באותיות הקטנות: הצבירה והמימוש מוגבלים בזמן. כך או כך, בהמשך תורחב האפשרות כך שניתן יהיה להשתמש בקאשבק גם לתשלום על נסיעות עתידיות בתחבורה הציבורית.

השירות החדש מצטרף לשורת פיתוחים שהשיקה פנגו באחרונה, בהם Signscan – פתרון טכנולוגי לאיתור חנייה בערים.

יונתן אלון, מנכ"ל פנגו, אמר כי "אנחנו ממשיכים להתרחב ולהציע פתרונות חכמים לציבור המשתמשים, במטרה להיות פלטפורמה כוללת לתחבורה חכמה בישראל. תכנון מסלול מדויק, חוויית שימוש נגישה והחזר כספי על נסיעות הם רק חלק מהשירותים, שנועדו להקל על ההתנהלות היומיומית ולעודד שימוש בתחבורה ציבורית. זהו שירות דרך אמיתי – גם למי שלא מחזיק ברכב. נמשיך להרחיב את סל הפתרונות בהתאם לצרכי המשתמשים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים