זוטא הטמיעה סוכנים אוטונומיים
הטמיעה את פלטפורמת Agentforce של סיילספורס, המאפשרת לארגונים לבנות ולפרוס בקלות סוכני AI * סוכן הראשון שייושם בזוטא יהיה סוכן Q&A, שנועד לטפל בפניות לקוחות
זוטא (Zota) הישראלית, מרקטפלייס התשלומים, הטמיעה את פלטפורמת Agentforce של סיילספורס, כדי לספק שירותים מותאמים אישית ויעילים יותר ללקוחות. הפרויקט החל בנובמבר האחרון והסתיים בינואר השנה. היקפו הכספי לא נמסר, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.
Agentforce היא שכבה חדשה בפלטפורמת סיילספורס, המאפשרת לארגונים לבנות ולפרוס בקלות סוכני AI, שיוזמים פעולות באופן אוטונומי בכל פונקציה עסקית. היא תסייע לזוטא להתייעל באמצעות אוטומציה של משימות שגרתיות, לטפל באינטראקציות רבות ולשפר את שביעות רצון הלקוחות.
זוטא מאפשרת לעסקים לקבל גישה למגוון רחב של שיטות תשלום מקומיות וגלובליות, באמצעות אינטגרציה אחת. המרקטפלייס של זוטא מתמחה בהנגשת תהליך "יישום אחד, אינטגרציה אחת", המחבר עסקים עם רשת של מוסדות פיננסיים וספקי תשלומים ברחבי העולם. זוטא מונה 100 עובדים, והטכנולוגיה שלה תומכת ביותר מ-1,000 שיטות תשלום ב-150 מדינות. עם לקוחותיה נמנות חברות כגון שירותים פיננסיים, מסחר אלקטרוני, מוצרים דיגיטליים ועוד.
הסוכן הראשון שייושם בזוטא יהיה סוכן Q&A (שאלות ותשובות), שנועד לטפל בפניות לקוחות. הוא צפוי לצמצם 30% מעלויות התמיכה, להעצים את צוות התמיכה ולהתמקד באינטראקציות מורכבות יותר עם לקוחות משמעותיים. כך, תשופר היעילות התפעולית של זוטא ותתקבל חוויה טובה יותר ללקוחותיה.
סיילספורס משמשת כהאב המרכזי של זוטא, מתהליכים מול לקוחות ועד לתפעול פנימי. זוטא עושה גם שימוש ב-Data Cloud של סיילספורס, לתצוגה בזמן אמת של כל לקוח, לשיפור חוויית הלקוח ולזיהוי הזדמנויות נוספות של מכירות ומכירות צולבות.
"הגדרנו מחדש את אופן העבודה, כדי ליצור ערך בכל נקודת מגע", אמר אבנר זיו, מנכ"ל זוטא, "ויש לנו עוד יכולות לספק שירותים מותאמים אישית ויעילים ללקוחותינו, תוך אופטימיזציה של התהליכים הפנים-ארגוניים שלנו".
איתי מרגלית, מנהל הפעילות העסקית של סיילספורס ישראל, אמר, כי "זוטא ממשיכה לשאוף למצוינות תפעולית ולהגדלת שביעות רצון הלקוחות. שילוב הפתרונות שלנו עם גישת קבלת החלטות מונעת נתונים יאפשרו לזוטא יספק שירות ברמה עולמית".











תגובות
(0)