"ארגונים גדולים מתחילים להבין שצריך להגביה את רמת השמע והווידיאו"

כך אמרה אבירה אברהם, מנהלת ומלווה של פרויקטי מולטימדיה, בפאנל 'פתרונות מולטימדיה בעולם האירוח', שנערך במסגרת AV-TLV 2024 - הכנס השנתי של מקצועני וצרכני תחום ה-AV Pro

אבירה אברהם, מנהלת ומלווה של פרויקטי מולטימדיה.

"הטכנולוגיה והיבטים של עולם האודיו-וידיאו מגיעים היום אפילו לחדר הלידה. בתי החולים מנסים ליצור ערך מוסף בחדרי הלידה, כדי למשוך אליהם כמה שיותר יולדות, שהן הרי הלקוחות שלהם, אז עושים כל מיני דברים – החל בלידה טבעית ועד ג'קוזי, ומיילדת צמודה, ועכשיו גם פתרונות אודיו-וידאו. בפרויקט כזה שליוויתי לאחרונה, נבנו חדרי לידה מודרניים עם אווירה, שאפשר לבחור מוזיקת רקע, תאורה ועוד, והיולדת עושה זאת מלוח שליד המיטה שלה, בשליטה מלאה. זה מושך יולדות, ומתחיל לתפוס תאוצה, והכל סובב את החוויה. זו הנקודה: חוויית המשתמש", כך סיפרה אבירה אברהם, מנהלת ומלווה של פרויקטי מולטימדיה, בפאנל 'פתרונות מולטימדיה בעולם האירוח', שנערך במסגרת AV-TLV 2024 – הכנס השנתי של מקצועני וצרכני תחום ה-AV Pro.

את הפאנל הנחה דותן שובל, מייסד אתר הידע AVmaster, שמוביל את הכנס כל שנה תחת ההפקה של אנשים ומחשבים. שובל ניסה ללמוד מהמשתתפים בפאנל כיצד אבולוציית חוויית השהות של האורח משתמשת באופן נרחב בפתרונות אודיו, וידאו ומולטימדיה.

"תחום המולטימדיה נפל עד לאחרונה בין הכיסאות, אבל הוא תופס תאוצה. בארגונים גדולים כבר משלבים אנשים שמתמחים -AC ובמולטימדיה. אדם זה, יחד עם יועץ, או בעצמו, עושה פילוח של השוק וצריך מאוד לדייק בפתרונות שהוא מציע. הלקוח האידיאלי, לפחות בהלך הרוח, מבין את הארגון שלו ויודע מה העובדים שלו צריכים מהמערכות שלו. אני יודעת, יש חשש להוציא קצת כסף ומשאבים, כי מצד אחד זה לא פתרונות חובה, אבל בארגונים הגדולים כבר מתחילים להבין שצריך להגביה את רמת השמע והווידאו, וזה הולך ותופס תאוצה", הוסיפה אברהם.

ליאור שחר, יועץ בתחום המלונאות משחר ייעוץ תקשורת.

ליאור שחר, יועץ בתחום המלונאות משחר ייעוץ תקשורת. צילום: ניב קנטור

שילוב מולטימדיה במלונות – הדרישה הולכת לעולה

ליאור שחר, יועץ בתחום המלונאות משחר ייעוץ תקשורת, התבקש לספק תשובה כיצד משפרים את חוויית האירוח באמצעות טכנולוגיה. "טכנולוגיה זה כלי שרת להעצים את חוויית האורח, מהרגע שהוא פוגש את המלון בדלפק הקבלה, כולל העברת מידע באמצעות שילוט דיגיטלי ושילובים של וידיאו ארט, המשך במידע בחללים במלון, בהם יש אינטראקציה עם מסעדות, מרכז קונגרסים לדוגמה, ועד מרחבים מיוחדים עבור אלו שמגיעים ורוצים להמשיך ברצף החיים שלהם, כמו למשל חדר התוודעות. צריך להתאים את המוצרים לכל חלל וחלל במלון. יש גם התאמה לסוג המלון, אם מדובר במלון לבילוי או מלון עסקים וכדומה", הוא ענה.

שחר הוסיף כי כיום יש הרבה צרכים שעולים מהשטח ומגמות שנובעות מדרישות של קהל האורחים. "לאחרונה השלמנו פרויקט של מלון בתל אביב, מלון עסקי אורבני, אבל עם פעילות ששונה מהטיפוסי. בפרויקט יצרנו יצר קהילה של חברים, והוא מספק יותר מאשר רק מלון ופונה לקהל שלא בא לישון בלילה דווקא. הפנייה לכיוונים חדשים היא כמובן כדי לשפר את שורת ההכנסה", הוא אמר.

יוחאי אנגלסמן, מנמ"ר רשת מלונות ישרוטל.

יוחאי אנגלסמן, מנמ"ר רשת מלונות ישרוטל. צילום: ניב קנטור

יוחאי אנגלסמן, מנמ"ר רשת מלונות ישרוטל, סיפר על התקופה שעברו מלונות של הרשת לאחר מתקפת ה-7 באוקטובר. "פתאום נאלצנו לנהל מציאות שונה לגמרי – מצד אחד אורחים שרצו לקצר או להאריך את השהות, יחד עם רבים שרצו לשהות בבתי המלון באילת בדרך חזרה מסיני, ומעל זה אנשים שהגיעו כפליטים מהעוטף. זה אילץ אותנו להתארגן מהרגע להרגע בבתי המלון באילת, לשנות מעכשיו לעכשיו את האופי ממקום של הנאה ונופש לאירוח פליטים, ולדאוג להכל – לאוכל, לבגדים, ללימודים ועוד. מבחינה טכנולוגית זה היה גם להפוך אותם למקומות עבודה, לספק את האפשרות לחזור לסוג של שגרת עבודה, למשל רשת אינטרנט הרבה יותר חזקה, וזה העסיק ועדיין מעסיק אותנו", הוא סיפר.

המצב הוביל את המלונות, סיפר אנגלסמן, לכמה פרויקטים גדולים. "על קצה המזלג, אחד מהם היה ליצור יתירות של קווי תקשורת עם גיבוי על גיבוי על גיבוי בכל הפלטפורמות האפשרויות, שכל התקשורת עוברת בכל הנתיבים כל הזמן".

הוא גם סיפר על הפעילות הרגילה, על הצורך לספק כיום לכל אורח כמעט בבתי המלון של הרשת סוג של חוויה אישית. "אנחנו משקיעים הרבה מאוד בהיבט הזה, ואנחנו משתיתים הכל על CRM עוצמתי, כספק פרטים על כל אורח. ואנחנו רוצים שזה יהיה חלק, ולתת תשובה, לדוגמה, ללקוח שרוצה לצרוך את התוכן שלו מנטפליקס, ואנחנו רוצים שהטלפון שלו ישתלב במערכת במהלך האירוח שלו, כולל היבטים של אבטחת מידע. השילוב מאוד מאתגר", סיכם אנגלסמן.

רביד סגל, מנהל טכנולוגיה ראשי במרכז הארצי להדמיות רפואיות בשיבא.

רביד סגל, מנהל טכנולוגיה ראשי במרכז הארצי להדמיות רפואיות בשיבא. צילום: ניב קנטור

היבטי אבטחת סייבר עקב הוספת טכנולוגיה מתקדמת

רביד סגל, מנהל טכנולוגיה ראשי במרכז הארצי להדמיות רפואיות בשיבא, אמר כי המטרה של המרכז בסופו של יום היא להעניק פתרונות בריאותיים טובים יותר. "אנחנו לא שוכחים שאנחנו גוף שטועה לפעמים, ואנחנו רוצים לספק טיפול טוב יותר ובטוח יותר. אנחנו גם מחפשים לשלב יכולות מודרניות יותר וחדשניות בתחום הרפואה. בבית החולים זה מורכב. הלקוחות הפנימיים שלנו זה רופאים, אחיות, רוקחים, וטכנולוגיה בלשון המעטה היא לא התחום שלהם. היינו צריכים תפקיד חדש והוא – מטמיע טכנולוגיות, שעוזר לאנשי הרפואה ללמוד את הכלים החדשים", הוא סיפר.

ההיבט של אבטחת המידע, לדבריו, אפילו מכאיב לפעמים. "זה מאתגר וזה דורש בין השאר קשר עם מערך הסייבר הלאומי. למשל, מה קורה אם תוקפים מערכות? אם הרשת לא שמורה טוב האקרים יכולים למשל לפרוץ למכשירי MRI ולשנות נתונים. יחד עם מערך הסייבר אנו בוחנים מה יכול לקרות אם תוקפים מערכות רפואיות. זו יזומה של שיבא, יחד עם מסר לבדיקת תרחישים בסביבה בטוחה", הוא הוסיף.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים