"בתקופות כאלה, התפקיד של גופים גדולים הוא להפגין מנהיגות עסקית"

"בזמנים כמו זה הנוכחי, מוטלת על כל ארגון החובה לעבוד טקטית ולא אסטרטגית, להקל על הלקוחות ולעשות את מה שהוא יכול על מנת לתרום למאמץ הלאומי", אמר יגאל ברקת, סמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים

יגאל ברקת, סמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים.

"בתקופות כאלה, התפקיד של גופים, במיוחד גדולים כמו בנק הפועלים, הוא להפגין מנהיגות עסקית – לצד המשך הפעילות השגרתית, לסייע גם בפן הלאומי-חברתי", כך אמר יגאל ברקת, סמנכ"ל השיווק של הבנק.

ברקת דיבר בוובינר שיווק בעת מלחמה של אנשים ומחשבים, שנערך לפני ימים אחדים. מנחה המפגש הווירטואלי היה יהודה קונפורטס, העורך הראשי של אנשים ומחשבים, ופתחה אותו נטלי גבאי, סמנכ"לית השיווק והאירועים של הקבוצה.

בדבריו הסביר ברקת על הפעילות השיווקית של בנק הפועלים בימי המלחמה ואמר ש-"אנחנו עובדים בשני צירים: האחד הוא לאומי-חברתי, מתוך האמונה שכל ארגון ואזרח צריך לגייס את המשאבים כדי לעזור איפה שהוא יכול. הציר השני הוא זה העסקי – איך מתאימים את הפעילות העסקית שלנו למצב. מהר מאוד לאחר תחילת המלחמה הבנו שבתקופה הזאת אין אסטרטגיה שיווקית, שהאסטרטגיה היא הטקטיקה – אתה קם בבוקר, מבין מה היה במלחמה ומגיב לזה".

"כבר בשבוע הראשון הצענו מגוון רחב של הקלות, בהשקעה של חצי מיליארד שקלים", ציין. "כך, למשל, נתנו פטור לשלושה חודשים למשכנתאות בעוטף עזה – לא דחייה אלא ויתור על שלושה חודשי תשלום של המשכנתא. כמו כן, מערך הפרסום שלנו עבר לאונליין, על מנת לתקשר טוב יותר לאנשים על ההקלות, באמצעות הסושיאל, פושים וניוזלטרים. כשראינו שמתחילה מצוקה אצל המילואימניקים בנינו פק"ל מילואים, ואנחנו מציעים פתרונות פיננסיים שמקלים עליהם, בין אם הם בעלי עסקים או שכירים. כמו כן, קנינו זמן פרסום רב בידיעות אחרונות וב-ynet, ונתנו אותו במתנה לעסקים שהבעלים שלהם נמצאים במילואים, על מנת שיפרסמו את עסקיהם".

פעילויות נוספות של הבנק היו סיוע כספי: "הקמנו קרן לתקומת העוטף בסך של 100 מיליון שקלים", אמר ברקת. "כמו כן, הוספנו בביט כפתור התרמה למטה משפחות החטופים, שנאספו באמצעותו חמישה מיליון שקלים; הוספנו באנר על החטופים על כספומטים; ובסילבסטר, הארנו את הבניינים של בנק הפועלים בצהוב, לאות הזדהות עימם ועם משפחותיהם".

לסיכום הוא ציין כי "בתקופה כמו זו הנוכחית, מוטלת על כל ארגון החובה לעבוד טקטית ולא אסטרטגית, להקל על הלקוחות ולעשות את מה שהוא יכול על מנת לתרום למאמץ הלאומי".

אור קדוש, סמנכ"לית השיווק של רד האט ישראל.

אור קדוש, סמנכ"לית השיווק של רד האט ישראל. צילום: ניב קנטור

במהלך המפגש דיברו נציגי חברות נוספות על הפעילות השיווקית שלהן ושימור הקשר עם לקוחותיהן בזמן המלחמה. אחת מהן היא אור קדוש, סמנכ"לית השיווק של רד האט ישראל. היא ציינה כי "עם תחילת המלחמה, יצרנו קשר עם הלקוחות שלנו, על מנת לוודא מה הם צריכים מאתנו. יש לנו לקוחות מהתעשיות הביטחוניות, ושם חווינו האצה מטורפת".

"בהמשך", הוסיפה, "עברנו לפעילות שיווקית-אנושית אינטנסיבית – מאדם לאדם. השאיפה שלנו היא תמיד להיות 'מייעץ אמין' (Trusted Advisor). במלחמה אנחנו מעבר לזה, ועובדים במשותף – אנשי השיווק, המכירות והשירות, על מנת לתת מענה מיידי ללקוחות".

"כמו כן", אמרה קדוש, "חווינו במלחמה הירתמות נרחבת של רד האט הגלובלית, שסייעה לנו להסיר מכשולים כדי לתת את המענה ללקוחות".

"אנחנו דוגלים באינטראקציה אנושית, ובמסגרת זו שלחנו מארזים ללקוחות שלנו שנמצאים במילואים ומארזים מתוקים למשפחות עובדים שנמצאים במילואים, ארזנו אוכל חם לחיילים ותרמנו ללוחמים ציוד רלוונטי", ציינה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים