מיקרוסופט חשפה פלטפורמה לפיתוח אפליקציות ללא צורך בידע שפות פיתוח

החשיפה נעשתה במסגרת אירועי היום השני של שבוע הענן שמיקרוסופט עורכת בתל אביב בימים אלו

עדי קריסטל, מנהלת תחום Microsoft 365, מיקרוסופט. צילום: יחסי ציבור מיקרוסופט

מיקרוסופט חשפה היום פלטפורמה חדשה (Power Platform), המסייעת למנהלי ידע ומשתמשים בארגונים לפתח אפליקציות עסקיות ללא צורך בידע מוקדם בשפות פיתוח. זוהי גישה חדשנית של מיקרוסופט, והיא צוברת תאוצה בעשרות ארגונים בעולם ובישראל. החשיפה נעשתה במסגרת אירועי היום השני של TLV CLOUD WEEK שעורכת מיקרוסופט השבוע בקמפוס הריאקטור שלה בתל אביב. הכנס כולו בהפקת אנשים ומחשבים.

הפלטפורמה החדשה כוללת את הגישה למערכת כמו BI, מערכת Power Apps ו-Microsoft Flow. הפלטפורמה מייצגת את תפישת Low Code, שמאפשרת למשתמשים לנתח מידע, לעבוד על אפליקציות ולהפוך תהליכים עסקיים לאוטומטיים. המערכת עובדת מעל הדטה הארגוני הקיים, והיא יכולה להתממשק עם אתרי אינטרנט, מערכות ארגוניות (ERP/CRM) ומקורות מידע מכל הסוגים.

לדברי עדי קריסטל, מנהלת תחום Microsoft 365, "הפלטפורמה מאפשרת לבנות אפליקציות מותאמות תוך שעות ספורות ולא תוך חודשים, ומחברת בין הדטה הארגוני וכלל המערכות הקיימות כדי להפוך בצורה פשוטה תהליכים פנים-ארגוניים לדיגיטליים".

"המטרה היא להביא את חווית המשתמש של כל עובד מחיי היומיום הפרטיים לאותה נוחות וזמינות בשימוש באפליקציות בתוך הארגון", המשיכה קריסטל. לדבריה, התחום הדיגיטלי בעולם העבודה מדביק עכשיו את הפערים לחיי היומיום, והכל הופך לזמין ונוח במובייל או בדסקטופ. כך אפשר להעביר תהליכים כמו דיווח על חופשים, הוצאות, כניסת עובד חדש לארגון, דיווח תקלות ברצפת ייצור, עדכון טכנאי שטח מבית הלקוח – "מגוון השימושים הוא אינסופי", הבהירה קריסטל.

סהר כליף, אלעד מערכות. צילום: יחסי ציבור מיקרוסופט

סהר כליף, אלעד מערכות. צילום: יחסי ציבור מיקרוסופט

הפלטפורמה הוצגה במסגרת סדנת התנסות שהובלה על ידי סהר כליף מאלעד מערכות ושירי הוכהאוזר ממיקרוסופט ישראל. "לקחנו תהליכים כואבים בארגון, ואיפשרנו למשתמשים המקצועיים לפתח יישומים שיאיצו אוטומציה של תהליכים שונים", הסבירו השניים. "מדובר בתהליכים כמו למשל התנהלות מול מחלקות פנימיות, כמו קבלות או מסמכים, שכל מה שצריך זה לצלם אותם והאפליקציה מנהלת את התהליך באופן אוטומטי, כולל כל תהליכי הקומפליינס, רגולציה ואישורים", הם הסבירו.

שירי הוכהאוזר, מיקרוסופט ישראל. צילום: יחסי ציבור מיקרוסופט

שירי הוכהאוזר, מיקרוסופט ישראל. צילום: יחסי ציבור מיקרוסופט

במהלך היום השני, נערכו מסלולי הדגמות והתנסות בתחומים שונים, כולל מסלול האבטחה בעולמות השונים של מוצרי האבטחה של מיקרוסופט. את המסלול הובילו אילן לנץ, דורון רוזנברג ואיגור בקרמן.

מיקרוסופט השקיעה בשנים האחרונות מיליארד דולר בכל שנה במחקר ופיתוח של יכולות האבטחה חוצות הפלטפורמה שלה, והיא מיישמת יכולות בינה מלאכותית בכל מעטפת הסקיוריטי שלה. דגש מיוחד הושם על תפישת ה-Trusted Cloud, וצויין בין היתר כי החברה מחזיקה במספר הרב ביותר של תקני פרטיות ואבטחת מידע על לקוחותיה.

הכרזות נוספות ביום השני: שירות מנוהל שמסייע לנהל את כל התעבורה בתוך הקלאסטר, חלק משירותי הענן של אזור. מסלול זה הובל על ידי עידן שחר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים