אקספריס סייבר תקים מערכת אבטחה בהלמן אלדובי במאות אלפי שקלים

המערכת של חברת אבטחת המידע תספק לבית ההשקעות והביטוחים מעטפת שירותי זיהוי, ניטור והגנה מפני איומי סייבר, אשר תכלול גם יכולות בתחום הבינה המלאכותית

אלי כהן, שותף ומנכ''ל Experis Cyber

חברת הגמל והפנסיה של בית ההשקעות הלמן-אלדובי חתמה על הסכם עם חברת אבטחת המידע אקספריס סייבר (Experis Cyber), במסגרתו היא תקים ותנהל בעבורם מעטפת שירותי זיהוי, ניטור והגנה מפני איומי סייבר. שווי שיתוף הפעולה נאמד במאות אלפי שקלים בשנה. יצוין כי קרן הפנסיה של הלמן-אלדובי היא אחת משתי קרנות פנסיית ברירת המחדל של ישראל.

כחלק משיתוף הפעולה, יוטמע מודל security as a service של אקספריס סייבר, המאפשר למקבל השירות ליהנות ממערך סייבר המופעל ממרכז iSOC, המאויש 24/7 על ידי מומחי סייבר.

מרכז אבטחת המידע (iSOC) ינטר את המערכות של הלמן-אלדובי גמל ופנסיה מרחוק, ויאפשר לנהל ולחקור אירועי סייבר, ולזהות אנומליות ופערי אבטחה במערכות הארגון. מודל ה-security as a service של אקספריס סייבר, המתפרס גם להגנת תשתיות ענן ואינטרנט, יאפשר להלמן-אלדובי להתמקד בליבת העשייה של החברה ומייתר את הצורך בבניית מערך סייבר פנימי, אשר הקמתו, גיוס העובדים אליו, ועדכונו המתמיד בפני האיומים החדשים לבקרים, כרוכים בעלויות כבדות.

אלי כהן, מנכ"ל אקספריס סייבר: "המגזר הפיננסי הוא ללא ספק אחד מהמגזרים המועדים ביותר לפורענות בכל הנוגע לתקיפות סייבר. לכן, על גופים וארגונים שלקוחותיהם הפקידו ברשותם מידע פיננסי יקר מפז, לקחת איומים מסוג זה ברצינות ולהיערך בהתאם. אנו שמחים על כך שהלמן-אלדובי נתנו בנו את האמון לדאוג עבורם למעטפת מקצועית ומתקדמת, שתגן על הנכסים והמידע הפרטי שלהם ושל לקוחותיהם".

איתי ברדה, מנכ"ל הלמן-אלדובי גמל ופנסיה: "בשנים האחרונות הסיכונים בתחום הסייבר עולים מדרגה וכחלק מההתמודדות עם האיום המשתנה הזה, מצאנו באקספריס סייבר חברה המשלבת יכולות טכנולוגיות, בינה טכנולוגית והון אנושי מובחר, שתוכל לתת לכך מענה מקיף".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים