קוואלקום הכריזה על מודם חדש ומהיר באופן מפתיע

נכון להיום המודמים המהירים ביותר מציעים מהירות מירבית של 1.2 גיגה-הרץ/לשנייה ברשתות LTE ● הענקית מצפה שכבר לקראת 2018 יהיו מכשירים בהם המודם החדש ישולב

שנה מוצלחת והתמודדות מול אתגרים

אחת הזירות המעניינות ביותר בקונגרס המובייל העולמי שיתרחש, כמו בכל שנה בברצלונה בשלהי החודש. תהיה המוכנות של החברות השונות לקראת פריסת רשת הדור החמישי בעולם שאמורה להפוך ליישומית ומסחרית במהלך המחצית השנייה של 2019.

אחד ההיבטים לרשת הזו שאמורה להציע שיפור מהירות אדיר, בצד הלקוח, הוא המודמים שישולבו בעתיד במכשירים שאנחנו מכירים כיום, כולל ובמיוחד הטלפונים החכמים.

אחת המתחרות העיקריות בתחום היא כמובן קוואלקום (Qualcomm), וזו הכריזה על מודם חדש שמציע כמה וכמה יכולות פורצות דרך, כשהבולטת ביניהן היא האפשרות להעברת נתונים בקצב של לא פחות מ-2 גיגה-ביט/לשנייה, כשנכון להיום המודמים המהירים ביותר מציעים מהירות מרבית של 1.2 גיגה-הרץ/לשנייה ברשתות LTE.

המודם, שמיוצר בתהליך ייצור FinFET ממוזער במיוחד בגודל של 7 ננו-מטר, הוא גם הראשון להציע יכולת אגירה של שבעה גלי נושא, כשבמקביל הוא גם תומך ב-MIMO 4×4 עם יכולת אגירה של חמישה ערוצי LTE.

קוואלקום כבר הודיעה שהמודמים החדשים כבר מיוצרים ברמת דוגמאות כשחלק מהשותפות כבר קיבלו אותו לבדיקת יישום, ושהיא מצפה שכבר לקראת 2018 יהיו מכשירים בהם הוא ישולב. במקביל היא תשתף בתערוכה הקרובה פעולה עם אריקסון (Ericsson), נטגיר (Netgear) וטלסטרה (Telstra) כדי להדגים את יכולת העברת הנתונים המהירה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים