אפקון תרכוש את מניות יורוקום ב-DM תמורת 41 מיליון שקלים

החברה זכתה בהליך מכרזי לרכישת המניות מקבוצת התקשורת של שאול אלוביץ' ● DM עוסקת בהקמת מרכזי שו"ב וחדרים חכמים

שאול אלוביץ', בעל השליטה בבזק. צילום: יח"צ

אפקון זכתה בהליך מכרזי לרכישת החלק של יורוקום שבבעלות שאול אלוביץ' ב-DM, המהווה 75% ממניות החברה, תמורת כ-40.5 מיליון שקלים – כך הודיעה היום (א') הרוכשת. ביתרת ההחזקות ב-DM מחזיק המנכ"ל והמייסד, דורון משה, ושמורה לו זכות הסירוב הראשונה לעסקה.

DM מספקת שירותי אפיון, תכנון והקמה, ניהול ואינטגרציה בפרויקטים עתירי טכנולוגיה. החברה עוסקת בין היתר, בהקמת מרכזי שו"ב, חדרים חכמים, פרויקטי שילוט דיגיטלי, חדרי מצב ומיצגי מולטימדיה מתקדמים. כמו כן, היא ספקית של פתרונות מולטימדיה בתחומי האבטחה והשו"ב. DM פעילה בשווקים הביטחוני, המוסדי והאזרחי, ובין היתר הקימה עבור לקוחותיה מרכזי שו"ב, מרכזי דיונים ומרכזי מבקרים במוזיאונים ואתרי הנצחה.

השלמת העסקה מותנית בקבלת אישור בלתי מותנה של הממונה על ההגבלים העסקיים, וקבלת הסכמת הבנקים המממנים של DM ושל קבוצת יורוקום, אם וככל שיידרשו.

ישראל רייף, יו"ר אפקון החזקות, מסר היום בהתייחס לעסקה כי "מדובר בהשקעה נוספת שאפקון מבצעת, בחודשים בודדים, בתחום הביטחון וחדרי הבקרה (לאחר שלפני כמה חודשים היא קנתה שליש מאגוס – או"מ). זוהי העסקה הגדולה ביותר שהחברה ביצעה בשנים האחרונות. הרכישה צפויה להשלים את סל הפתרונות שאפקון מספקת ללקוחותיה בתחום".

ירון קריסי, מנכ"ל החברה, אמר כי "רכישת DM תאפשר לנו להתרחב לפעילויות נוספות, ובאופן ניכר, תוך הישענות על הקשרים המקצועיים שלנו. מדובר בצעד נוסף למיצובה של אפקון כשחקן מוביל בתחום, תוך הגדלת היצע הפתרונות שלה ומימוש האסטרטגיה העסקית שלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים