חדש בגוגל: תוצאות חיפוש מבוססות מיקום

סיומות המדינה של גוגל מאבדות מחשיבותן: החברה תספק את תוצאות החיפוש על פי המיקום של המשתמשים ● כך, למשל, ישראלים שייסעו לבריטניה וייכנסו ל-google.co.il יקבלו תוצאות הנוגעות למקום שבו הם נמצאים

פחות דומיננטיות במנועי חיפוש? אירופה מגמישה את גוגל. צילום: BigStock

גוגל (Google) משנה את האופן שבו היא מספקת תוצאות חיפוש מקומיות. אם בעבר היא עשתה זאת על פי שם הדומיין, כמו google.co.il לישראל, מעתה היא תציג את התוצאות למשתמשי האפליקציה שלה עבור אנדרואיד (Android) ו-iOS על פי המיקום שלהם. החברה תעשה את אותו הדבר גם בכלי החיפוש והמפות שלה למחשבים הנייחים.

כך, אם תבקרו, למשל, בדף האוסטרלי של הענקית אבל אתם בישראל, עדיין תקבלו תוצאות חיפוש המותאמות למיקום הנוכחי שלכם. תוכלו לדעת את המיקום שגוגל איתרה בעבורכם על ידי הצצה אל הפינה השמאלית התחתונה של הדף, שם הוא יצוין.

גוגל תזהה באופן אוטומטי אם תעברו לארץ אחרת ותציג את התוצאות עבור המיקום החדש שלכם. לפיכך, תקבלו תוצאות המותאמות לבריטניה, אם תיסעו לשם, אבל התוצאות של גוגל יחזרו להתבסס על ישראל כשתטוסו בחזרה הביתה.

העניין עלול להיות בעייתי עבור מי שרוצה לראות תוצאות מקומיות של מדינה אחת בזמן שהוא נמצא במדינה אחרת, אבל ניתן תמיד לשנות למיקום אחר באופן הבא: פשוט עברו אל ההגדרות וחפשו את התפריט הנפתח המסומן כ-"אזורים בעבור תוצאות החיפוש" (Regions for Search Results) בכדי לקבוע את המיקום הרצוי לכם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים