ארז בנוביץ', מנכ"ל Experis, פורש לאחר עשור בתפקיד

דרור ליטבק, המנכ"ל הנכנס, מכהן בשנה האחרונה כסמנכ"ל, מנהל חטיבת Key Accounts ב-Experis ישראל, ובעל 12 שנות ניסיון בקבוצת Manpower, החברה האם של Experis

ארז בנוביץ', מנכ"ל Experis הפורש. צילום: איציק שוקל

מנכ"ל Experis ישראל, ארז בנוביץ', החליט לסיים את תפקידו בחברה לאחר 10 שנים בהן ניהל את הסניף הישראלי של החברה הגלובלית והוביל מספר תהליכי רכישה ומיזוג חשובים בתחומי פיתוח התוכנה, BI וסייבר.

דרור ליטבק (38), שיחליפו בתפקיד, הגיע לקבוצת Manpower בשנת 2005. עם השנים התקדם ובין תפקידיו הנוספים בקבוצה כיהן גם כמנהל הפיתוח העסקי וסמנכ"ל פיתוח עסקי של ManpowerGroup Solutions, חבר הנהלה בקבוצת Manpower, ובתפקידו הנוכחי – סמנכ"ל חטיבת הלקוחות האסטרטגיים של Experis.

ליטבק הינו בעל B.A במדעי ההתנהגות מאוניברסיטת בן גוריון, MBA בהצטיינות מהמרכז האקדמי פרס ובוגר תוכנית לימודי מנהלי מערכות מידע CIO של הטכניון.

דרור ליטבק, מנכ"ל Experis הנכנס. צילום: רז רוגובסקי

דרור ליטבק, מנכ"ל Experis הנכנס. צילום: רז רוגובסקי

Experis הינה חברה בת של קבוצת Manpower המתמחה בשירותי טכנולוגיה ו-IT, פתרונות BI ו-Big Data, שירותי הגנת סייבר, והכשרה העסקה וגיוס לעולמות ההייטק. היא עושה זאת באמצעות מספר חטיבות: Experis Software הפועלת כבית תוכנה המספק שירותי פיתוח תוכנה, ייעוץ והדרכה לחברות ההיי-טק המובילות בשוק, Experis Cyber  המעניקה שירותי הגנת סייבר, Experis BI המתמחה בפתרונות תובנה עסקית (BI) ו-Experis professional המתמחה בגיוס והשמת דרג ביניים, ניהול וניהול בכיר ומובילה את תחום השמת הבכירים בישראל בכל המגזרים.

ManpowerGroup ישראל, הפועלת מאז שנת 1968, נמצאת בבעלותה המלאה של ManpowerGroup העולמית ונהנית מאיתנותה הכלכלית ומתמיכה מקצועית מקיפה של כל מוסדותיה בעולם.

ManpowerGroup ישראל פועלת בתחומי הגיוס, העסקת עובדים, מיקור חוץ וניהול פרויקטים, סיעוד ושירותי טכנולוגיה ו-IT. בהנהגתו של יו"ר ManpowerGroup ישראל, אמנון רדר, מספקת הקבוצה מענה ליותר מ-10,000 לקוחות בישראל.

שירותי הקבוצה מופצים באמצעות שלוש חברות:
Manpower – מתמחה בניהול אנשים וידע בתחום משאבי האנוש, גיוס והשמת עובדים, ייעוץ וליווי קריירה, תהליכי Outplacement ומתן שירותי סיעוד (Manpower Care).
ManpowerGroup Solutions – מתמחה במיקור-חוץ, ניהול ותפעול פרויקטים בהיקפים משתנים בתחום משאבי האנוש, התפעול והלוגיסטיקה, וכן שירותי שפה, תרגום ולוקליזציה.
Experis – מתמחה בשירותי טכנולוגיה ו-IT, פתרונות BI ו-Big Data, שירותי הגנת סייבר, והכשרה, העסקה וגיוס לעולמות ההיי-טק.

בנוביץ' אמר כי "ב Experis הצלחנו לשלב צמיחה עסקית רציפה על ידי מימוש אסטרטגיה של יצירת התמחויות בעולם ה-IT והבניית מודלים עסקיים חדשניים, שיצרו בידול משמעותי לטובת הלקוחות. אני גאה על העובדה שיצרנו בהנהלת החברה תרבות ארגונית ייחודית של מחוייבות, מקצוענות וחדשנות עבור בסיס הלקוחות הגדול שלנו שרואה בנו שותף אמיתי".

אמנון רדר, יו"ר קבוצת Manpower, ציין כי "בנוביץ' קיבל את Experis לפני 10 שנים כחברת טכנולוגיה והשמת עובדים צעירה, והצעיד אותה למחוזות חדשים והישגים עסקיים של צמיחה שנה אחר שנה בשוק ה-IT וההיי-טק הישראלי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים