כיצד לשפר את הנראות הרשתית של ארגונך?

"נראות ושליטה על משאבי הרשת מנקודה מרכזית ובזמן אמת, מאפשרים לוודא שהרשת מספקת ערך מירבי לעסק", כך הסביר ליאור דרי, מנהל מכירות אזורי, אלוט תקשורת, במפגש פורום C3 בדבלין

ליאור דרי, מנהל מכירות אזורי ב-Allot. צילום: יח"צ

מאת: ליאור דרי, מנהל מכירות אזורי, אלוט תקשורת (Allot Communication)

בין אם תאהבו מה שנמצא ברשת או לאו, לבטח תהיו מופתעים ממה שתמצאו. מניסיוננו במשך 20 שנות פעילות בעולם, למדנו שנראות רשתית מאפשרת שיפור חווית המשתמש, חיסכון בהוצאות לא רצויות, ניצול הזדמנויות עסקיות נסתרות והכי חשוב – לרתום את רשת הנתונים לנכס המביא ערך נוסף לעסק.

התפקיד האמיתי של הרשת הוא לתמוך בתהליכים עסקיים. אולם הגידול ב-BYOD ו-Shadow IT והכניסה של האינטרנט של הדברים גורמים לתהליכים עסקיים להתמודד על אותם משאבים מול יישומי משרד ויישומים של הפרט כגון רשתות חברתיות.

הכי טוב זה ללמוד מאחרים: הנה ציטוט מדברי מנמ"ר סופר-פארם, ניר בן-ציון: "לפני שהותקנה מערכת Allot, חווינו קשיים בזיהוי וטיפול בתופעות איטיות ברשת התקשורת, כאלה שהשפיעו לרעה גם על מערך הקופות. מהר מאוד הבנו שאנחנו צריכים פתרון מרכזי, שיאפשר ניהול וניצול חכם של רוחבי הפס".

לדבריו, "ראשית דאגנו להבטיח רוחב פס קבוע למערכת הקופות בסניפים. במקביל הוספנו מספר אפליקציות חדשות, כאלה הצורכות רוחב פס משמעותי".

לספק תמונת מצב חיה ומיידית

בעזרת כלי הניהול שלנו לסופר פארם, תעבורת הרשת בין הסניפים היא חלקה, מנוהלת על ידי כלים שמיועדים לניהול עומסים, המאפשרים ניטור וסינכרון.

אנחנו מסייעים למנמ"רים לקבל נראות בזמן אמת לכל מה שעובר על קווי התקשורת כדי לספק תמונת מצב חיה ומיידית למקבלי ההחלטות.

שימוש חכם בכלי זיהוי יישומים, בסיסי נתונים, וצריכת משאבי הרשת של כל יישום, מאפשרים ניהול חכם של עומסים ושימוש ברוחב סרט פנוי על פי מדיניות ארגונית: על בסיס סוג ציוד קצה, זמן, מקום, משתמש או אפליקציה (או שילוב של כל אחת מהאפשרויות) .

בנוסף אנו מסייעים למנמ"רים לחסוך כסף בזכות היכולת לראות באמת כמה כל יישום צורך בכל רגע נתון.

המסקנה אם כן ברורה: נראות ושליטה על משאבי הרשת מנקודה מרכזית ובזמן אמת, מאפשרים לבצע אופטימיזציה של כלל היישומים, אכיפת מדיניות רשתית והכי חשוב – לוודא שהרשת מספקת ערך מירבי לעסק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים