בזק השיקה גלישה חינם בטיסות – בינתיים לא בחברות הישראליות

שירות Free Wi-Fi Bezeq, שמתבסס על שיתוף פעולה של בזק עם iPass, מאפשר לגלוש בחינם בחלק מהמטוסים של חברות כמו לופטהנזה, דלתא ואמריקן איירליינס ● מה עם אל על, ארקיע וישראייר? אולי בעתיד

טסים וגולשים - אבל בינתיים לא בחברות ישראליות. אילוסטרציה: kasto/BigStock

בזק הודיעה היום (ג') כי היא מרחיבה את שירות Free Wi-Fi Bezeq, ומעתה הוא יהיה זמין גם בטיסות. השירות כולל אמנם רשימה מכובדת של חברות תעופה – אבל אף לא אחת מהן ישראלית. וגם בחברות שבהן השירות מתאפשר – לא מדובר בכל המטוסים שלהן.

בין היתר, ניתן לגלוש בחינם באמצעות השירות ב-135 מטוסים של לופטהנזה (Lufthansa) וב-100 מטוסים של דלתא (Delta), אבל רק במטוס אחד של אייר פראנס (Air France) ובמטוס אחד של KLM – שתי חברות שישראלים מרבים לטוס באמצעותן. אל על, ישראייר וארקיע כלל לא נכללות ברשימה. עוד בין החברות שמבצעות טיסות אל ומישראל שניתן למצוא בה: אמריקן איירליינס (American Airlines), אוסטריאן (Austrian), ו-וירג'ין אטלנטיק (Virgin Atlantic). השירות ניתן גם בטיסות פנימיות בארצות הברית של חברות אמריקניות וקנדיות שונות.

בבזק מסבירים את העובדה שחברות ישראליות לא נכללות ברשימה בכך השירות מתבסס על שיתוף פעולה עם iPass, שפועלת בשיתוף חברות לוויין שמספקות את רשת האינטרנט במטוסים. בחברה מציינים כי הרשימה הזו "גדלה מדי יום, ומגמת ההתרחבות של השירות לעוד ועוד חברות תעופה, ובכל חברה לעוד ועוד מטוסים, נמשכת ללא הרף".

ניתן לצרוך את שירות הגלישה גם בנסיעה במאות רכבות בחו"ל, כמו גם בעשרות מיליוני נקודות Wi-Fi שאליהן יכולים הלקוחות להתחבר ברחבי העולם, מהן כ-600 אלף בארץ. יצוין כי את הנקודות החמות ניתן למצוא באזורים ציבוריים כמו שדות תעופה, רשתות ציבוריות, מרכזי תיירות ובתי עסק.

השירות מוצע למכשירי אנדרואיד (Android) ו-iOS. לקוח בזק שמבקש להשתמש בשירות צריך להוריד את אפליקציית Bezeq Free Wi-Fi ולהזדהות כלקוח החברה. לקוחות שכבר הורידו את האפליקציה נדרשים לעדכן גרסה.

גיל רוזן, סמנכ"ל השיווק והחדשנות של בזק, אמר כי "הרחבת השירות גם לטיסות הוא המשכו של מהלך שהתחיל לפני מספר שנים למינוף התשתית הקיימת שלנו, על מנת לאפשר ללקוחותינו ליהנות מחוץ לביתם מאותם השירותים שמהם הם נהנים בביתם – ובחינם. בשדרוג הנוכחי של האפליקציה הוספנו מיליוני נקודות גלישה חינמיות בעולם ובנוסף, הרחבנו את אפשרויות הגלישה גם על גבי מטוסים ורכבות".

הוא הוסיף ש-"כאמור, השירות מוצע ללקוחות באמצעות שיתוף פעולה שלנו עם iPass, שפיתחה רשת וירטואלית עם פריסה עולמית של עשרות מיליוני נקודות גלישה ביעדים פופולריים במיוחד, בהם ניו-יורק, לוס אנג'לס, לאס וגאס, פריז, לונדון, ברלין, אמסטרדם, ברצלונה, מדריד, יוון, טורקיה, תאילנד, שבדיה ועוד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים